samtech84 102 Opublikowano 8 Listopada 2020 Waryński, albo kolbenschmidt nowego typu 3 pierścieniowy Odnośnik do komentarza
UrsusPoland 47 Opublikowano 8 Listopada 2020 Pierwsze słyszę o tym kolbenschmidt Odnośnik do komentarza
samtech84 102 Opublikowano 8 Listopada 2020 Bdb, ten producent robi zestawy dla zetora. https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-silnika-c-385-turbo-zetor-ur-ii-1-9445741884 Odnośnik do komentarza
samtech84 102 Opublikowano 8 Listopada 2020 Byle nie mahle, tam pierścień zgarniający olej nie ma chromu przez co jest dużo mniej żywotny. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 8 Listopada 2020 Popieram, oby nie mahle. Mahle się skończyło 10 lat temu. Ze swojej strony polecam Złoteckiego Odnośnik do komentarza
UrsusPoland 47 Opublikowano 8 Listopada 2020 Właśnie o mahle nie słyszałem dobrych opinii i chciałem się upewnić Odnośnik do komentarza
bears 546 Opublikowano 9 Listopada 2020 Mahle jest bardzo dobrą firmą, nie wiem po co wam pierścienie chromowane skoro zawsze najpierw kończy się tuleja... To nie samochód. Odnośnik do komentarza
samtech84 102 Opublikowano 9 Listopada 2020 Mylisz, się. Pierścień zgarniający to najsłabsze ogniwo każdego układu korbowo tłokowego. Zawsze rozbierajac silnik pierścień olejowy był że względu na mała grubość daszków zjedzony, chyba, że został pokryty chromem. Dodatkowo oryginalna specyfikacja Ursus/Zetor mówi o pierścieniu powleczonym chromem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się