Skocz do zawartości

Fabryczny przedni TUZ New Holland T6


sumek666

Rekomendowane komentarze

3 minuty temu, slawek74 napisał:

traktor?

Nie ma szans. Chyba, że jakiś debil by przez bruzdę szybko przejeżdżał. Myślę, że przy moim stylu jeżdżenia nie ma takiej opcji.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Uziu92 napisał:

ja mam ramę pod całym traktorem do tylnego mostu, może dla tego moj waży więcej niż Twojego sąsiada.

Sąsiad nie ma TUZ na przedzie

 

Przed chwilą, Strongman napisał:

U mnie tez jest rama od tura do tylnego mostu.

Nie piszemy o turze tylko TUZie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, sumek666 napisał:

Nie ma szans. Chyba, że jakiś debil by przez bruzdę szybko przejeżdżał. Myślę, że przy moim stylu jeżdżenia nie ma takiej opcji.

A tu klops wpierdolisz się po ciemoku w wyrwe na drodze i pipa. 

Odnośnik do komentarza

ja pier**le , same inżyniery. Fendt seri 900 też niema ramy, specjalnie skonstruowany silnik, a w zasadzie jego miska w pełni ją zastępuje.

na przedniego tuza 2t, na tylnego 7t, chłopaki szanują jak k**we w lesie, a jeszcze pękniętego nie widziałem

Odnośnik do komentarza

chciałem do NH t5.95 dokupić wzmocniania do tura stoll do samej tylnej osi ale takowych niema bo producent wzmocnił korpus skrzyni biegów i wzmocnienia są niepotrzebne

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, tomek904 napisał:

chciałem do NH t5.95 dokupić wzmocniania do tura stoll do samej tylnej osi ale takowych niema bo producent wzmocnił korpus skrzyni biegów i wzmocnienia są niepotrzebne

A co Ci mieli powiedzieć?

Odnośnik do komentarza

Te zaślepione otwory są do ramy od ładowacza. Te bardziej z przodu to do tych "odbojów" co się montuje przy ładowaczu, żeby maski nie połamać o przyczepę, albo np do mocowań sprężyn od kosiarki czołowej. Identycznie mam w Valtrze. W MFach, Fendtach, czy Claasach jest tak samo w zintegrowanych TUZach

Tutaj TUZ od Valtry N3, który jest częścią ramy ciągnika, jednocześnie wspornikiem przedniej osi i zestawu chłodnic. Miska olejowa w tych ciągnikach jest jednym, solidnym odlewem. Co prawda nie zastąpi to typowej ramy, jak np w JD, ale nie ma obawy o to, że złamie się to na pół, o ile ma się trochę wyobraźni i do 4-cyl ciągnika nie czepia się na przód po 1,5 tony 

przedni-tuz-valtra-n3-27875872.jpg 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza

Po co gdybać, że może pęknąć. Panie i Panowie to jest już robione grubo ponad 10 lat jeśli miało by pękać to już by gdzieś wyszło. A ktoś widział złamane czy pęknięte? Warte zauważenia jest to, że NH jest jak przysłowiowych psów. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza

w konfiguratorze do t6. też są szyny boczne silnika


w cnh konsola ładowacza jest przykręcana do szyn bocznych silnika a nie bezpośrednio do kadłuba najpierw zakłada się szyny boczne a póżniej konsole stoll. Dlatego w konfiguratorze jest opcja szyny boczne silnika i druga opcja szyny boczne z konsolą do ładowacza

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v