agromichal 118 Opublikowano 14 Listopada 2020 akooo napisał:ciężko na budowie chyba nie mial Przyjrzyj się osłonię pod światłami przednimi, tam gdzie zapina się przedni górny łącznik... UPS, nie możesz się przyjrzeć bo ta osłona została wydarta na skutek wyciągnia przez spych, chyba jednak miał ciężko :/ Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 14 Listopada 2020 No tak ale ogólnie to ciągniki na budowach albo z beczka albo na szczocie zasowa to co narobi się? Odnośnik do komentarza
damianos95 437 Opublikowano 14 Listopada 2020 Taki kolos do szczotki czy beczki? Przerost formy nad trescia mysle ze bardziej z rownarka latal albo innym ciezkim sprzetem Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 14 Listopada 2020 A może byc i tak. Ale na pewno tak nie dostał jakby orkę robił Odnośnik do komentarza
ppp 319 Opublikowano 14 Listopada 2020 akooo napisał:No tak ale ogólnie to ciągniki na budowach albo z beczka albo na szczocie zasowa to co narobi się?ciagnik za ponad bańkę do beczki i szczotki? Fendty najczesciej robia w stalizacji. Frez do mieszania wapna/cementu z gruntem. Frez miesza na ponad 30cm, daje bardzo duze obciazenie na WOM. On jest caly pokryty betonem. Na szczotce to byle wypierdkiem robią a nie ciagnikiem 360KM. Odnośnik do komentarza
marciniu94 6 Opublikowano 14 Listopada 2020 (edytowane) Nigdzie ciągnik tak w pi*de nie dostaje jak w stabilizacji, nie zycze nikomu zeby trafil na taka uzywke Wujek pracuje w firmie gdzie lataja przy budowie ferguson i fendt, ten pierwszy ponoc caly czas sie psuje i wkladaja w niego co rusz kilkadziesiat tysiecy, fendt jako tako jeszcze daje rade ale te ciagniki nie maja lekko na pewno. Edytowane 14 Listopada 2020 przez marciniu94 1 Odnośnik do komentarza
logan3512 140 Opublikowano 15 Listopada 2020 I zapylenie cementem też mu nie sluży 1 Odnośnik do komentarza
kendzior15 87 Opublikowano 15 Listopada 2020 agroMichał pytanie z innej beczki szukam używanego ciągnika ok 120 km i zapaliłem się na jakieś Vario ale trochę się boje kosztów napraw bo nawet nie miał by kto mnie poduczyćczy obsługi ciagnika na moim miejscu szukał byś Vario czy może starszego fendt-a? w cenie fendt-a można kupić kilku letniego claasa Ariona na hexa co byś wybrał? Odnośnik do komentarza
agromichal 118 Opublikowano 15 Listopada 2020 Ciągniki na budowie przeżywają terror. Tam siewka czy recykler typu ws daje tak jazdę mu, że masakra. Do tego zapylenie i przeważnie niewłaściwa obsługa. Potem trafiają takie rodzynki do naprawykendzior15 napisał:agroMichał pytanie z innej beczki szukam używanego ciągnika ok 120 km i zapaliłem się na jakieś Vario ale trochę się boje kosztów napraw bo nawet nie miał by kto mnie poduczyćczy obsługi ciagnika na moim miejscu szukał byś Vario czy może starszego fendt-a? w cenie fendt-a można kupić kilku letniego claasa Ariona na hexa co byś wybrał?W takim budżecie szukałbym fendta 500 na powershift. 6 biegów I po 4 polbiegi na każdym + turbomat. Ciągnik lala super sprawa. Nie pchałbym się w claasa i mf bo będzie problem z elektryka 1 Odnośnik do komentarza
kendzior15 87 Opublikowano 15 Listopada 2020 no właśnie mam renault i mam problemy z elektroniką ehr nie działa i strasznie szarpie rewers a co do fendt-a oglądałem ogłoszenia to 711 Vario mi się podoba Odnośnik do komentarza
kendzior15 87 Opublikowano 15 Listopada 2020 masz jakąś opinie chętnie poczytam ;) Odnośnik do komentarza
dzikidaniel 227 Opublikowano 15 Listopada 2020 43 minuty temu, kendzior15 napisał: no właśnie mam renault i mam problemy z elektroniką ehr nie działa i strasznie szarpie rewers a co do fendt-a oglądałem ogłoszenia to 711 Vario mi się podoba Szarpanie nie koniecznie jest winą elektroniki, prędzej zaworki syfu złapały. Z EHRem wystarczy że przycisk na błotniku się klei i już są szopki. Najlepiej na elektronikę wszystko zwalić Odnośnik do komentarza
kendzior15 87 Opublikowano 15 Listopada 2020 oddałem ehr do naprawy samą konsole pochodził z pół roku a rewers zacina się czasem nie łapie i trzeba powtórzyć czynność żeby ruszyć kierownicę ruszysz w prawo rewers się zacina i nie reaguję, puścisz jest normalnie ale to tylko przy ruszaniu nie znam się na elektronice więc się nie będę mądrzył ale widzę że Ty już zdiagnozowałeś problem ;) Odnośnik do komentarza
dzikidaniel 227 Opublikowano 15 Listopada 2020 Pokaż mi w którym miejscu napisałem co jest problemem? Napisałem że nie zawsze problem jest w elektronice, czasami pierdół robi krzaczki, a najgorsze co może być te elektronik pierdoła co więcej popsuje niż naprawi. Znaleźć gościa co zna się na tym i to zrobi dobrze i będzie spokój, bo z tego co piszesz to naprawy są nieudane albo krótkotrwałe bo nie może znaleźć właściwej przyczyny. Odnośnik do komentarza
Mikruss 537 Opublikowano 15 Listopada 2020 A we fendtach sie nie psuje elektryka co nie??? Odnośnik do komentarza
tomek73 609 Opublikowano 15 Listopada 2020 Te ciagniki są na drogach są na maxa zajechane, robia pod 10-15 tyś i do sprzedania, i tylko Fendty dobrze to wytrzymują, bo inne nawet po jednym dniu się sypią. Maja tak mocno wom obciążony . Takie ciągniki lepiej dalekim łukiem obchodzić. Chłodnice pozabijane cementem a jeszcze te 936 to silniki padadaczki rzadko który ponad 12 tyś wytrzymuję. No ale jak z 160 km robi się 360 to tak musi być. Odnośnik do komentarza
3pursus360 2 Opublikowano 15 Listopada 2020 u mnie a okolicy taki fendy i mf robiły przy stabilizacji gruntu nie raz cale białe Odnośnik do komentarza
agromichal 118 Opublikowano 15 Listopada 2020 tomek73 napisał: Te ciagniki są na drogach są na maxa zajechane, robia pod 10-15 tyś i do sprzedania, i tylko Fendty dobrze to wytrzymują, bo inne nawet po jednym dniu się sypią. Maja tak mocno wom obciążony . Takie ciągniki lepiej dalekim łukiem obchodzić. Chłodnice pozabijane cementem a jeszcze te 936 to silniki padadaczki rzadko który ponad 12 tyś wytrzymuję. No ale jak z 160 km robi się 360 to tak musi być. Jakie 160 km? O czym ty chłopie gadasz. Wymieniasz wałek rozrządu i lecisz dalej. Chłopie ty weź pomysl co piszesz, niejednokrotnie fendt ale na Manie wytrzymywał 18 tys bez niczego... Odnośnik do komentarza
dacjan123 28 Opublikowano 15 Listopada 2020 akooo napisał:A może byc i tak. Ale na pewno tak nie dostał jakby orkę robił Jeśli on chodzil ze stabilizatorem gruntu a przeważnie te Fendty przy tym chodzo przy budowie dróg to orka przy tym to jest odpoczynek Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 5606 Opublikowano 15 Listopada 2020 U mnie w okolicy robią S61 to też mają same Fendty przy maszynach. Pytałem sie kierowcy czemu tylko zielone. On że mieli jeszcze Dżondera ale rozpadł się po roku. MF wytrzymał niecałe 2 lata. Firma Budimex bogata, bierze w leasing operator z łapanki i te maszyny wyglądają jak wyglądają. Nikt za bardzo nie dba, gaz w podłogę i jazda. Odnośnik do komentarza
tomek73 609 Opublikowano 15 Listopada 2020 (edytowane) 3 godziny temu, agromichal napisał: Jakie 160 km? O czym ty chłopie gadasz. Wymieniasz wałek rozrządu i lecisz dalej. Chłopie ty weź pomysl co piszesz, niejednokrotnie fendt ale na Manie wytrzymywał 18 tys bez niczego... Fakt moja pomyłka od 190 do 360. Nie tylko wałek do wymiany zaczyna sie od szklanek. O głowicach nie wspominajac. https://konedata.net/traktorit/fendt/fendt-922-936-vario-2006-10/ serwisanci mówią wyraźnie ,wszystko tylko nie Deutz 18 na manie bez dotykania turba pompy wtryskowej. Teraz szukam coś podobnego i wiem co na serwisach robili. Edytowane 15 Listopada 2020 przez tomek73 Odnośnik do komentarza
agromichal 118 Opublikowano 16 Listopada 2020 Ztomek73 napisał: 3 godziny temu, agromichal napisał: Jakie 160 km? O czym ty chłopie gadasz. Wymieniasz wałek rozrządu i lecisz dalej. Chłopie ty weź pomysl co piszesz, niejednokrotnie fendt ale na Manie wytrzymywał 18 tys bez niczego... Fakt moja pomyłka od 190 do 360. Nie tylko wałek do wymiany zaczyna sie od szklanek. O głowicach nie wspominajac. https://konedata.net/traktorit/fendt/fendt-922-936-vario-2006-10/ serwisanci mówią wyraźnie ,wszystko tylko nie Deutz 18 na manie bez dotykania turba pompy wtryskowej. Teraz szukam coś podobnego i wiem co na serwisach robili. Z 220 km na 360 km. Różni się tylko mapa, Doszkol się chłopie bo pojęcia nie masz na czym polega mapowanie silnika. Twoi serwisanci to chyba nigdy nie naprawili deutz, silnik piękny do roboty, tani przedewszystkim bo remont zamyka się w 20 tys bez walka Co do mana to znowu masz problem nieuzasadniony bo pompa wtryskowa tam chodzi bez problemu, jej mankament to, że nie lubi złej jakości paliwa. Jeśli lejesz ruska ropę to czego oczekujesz. Turbina? Jak w każdym lubi klękać. Koszty remontu tych ciągników są znikome do kosztów konkurencji, tyle w temacie Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się