jedrus2020 210 Opublikowano 10 Lutego 2021 A jak tamta przy zegarze sie sprawuje? Odnośnik do komentarza
KarolTD90 1379 Opublikowano 10 Lutego 2021 Zaczep dolny masz nowego czy starego typu? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Lutego 2021 W starym typie zaczepu ,praktycznie pasuje wystarczy delikatne przycięcie tego krążka to się zapina listwę od sodu pod mostem , w nowym już kombinacja Odnośnik do komentarza
jedrus2020 210 Opublikowano 11 Lutego 2021 Ursus932 napisał: W starym typie zaczepu ,praktycznie pasuje wystarczy delikatne przycięcie tego krążka to się zapina listwę od sodu pod mostem , w nowym już kombinacja masz i siebie zrobiona pokrywa pod tura? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Lutego 2021 @jedrus2020 mam ,ale nie przerabiana pokrywa 😉tylko tur podłączony bezpośrednio od spodu ,co by ominąć ciągłe przepinanie węży Odnośnik do komentarza
UrsusC360Gold 29 Opublikowano 11 Lutego 2021 Jest jakaś różnica w szybkości podnoszenia ? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Lutego 2021 Nie mam porównania ,jak kupiłem tura od razu tak przerobiłem zasilanie Odnośnik do komentarza
jedrus2020 210 Opublikowano 11 Lutego 2021 kupowałem gotowa pokrywe czy masz jakiegoś zdolnego tokarza ? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Lutego 2021 @jedrus2020. Pokrywa jest orginał , spuszczasz olej ,wykrecasz zaślepkę na klucz imbusowy , w to miejsce skręcasz redukcję z uszczelnieniem korpusowym Odnośnik do komentarza
ShelbyC360 35 Opublikowano 11 Lutego 2021 1 godzinę temu, Ursus932 napisał: Tak i podnośnik działa normalnie wtedy? Pytam bo nie wiem czym się różni ta wersja z dwoma nyplami jak u autora zdjęcia a z jednym nyplem zamiast korka na imbus. Odnośnik do komentarza
lukbold 1057 Opublikowano 11 Lutego 2021 i olej leci tam gdzie ma lżej...psudo równoległe połączenie.. powodzenia Odnośnik do komentarza
PrezeS92 25 Opublikowano 11 Lutego 2021 Dlatego tutaj jest zaślepiony kanał brokiem aby uzyskać obwód szeregowy z tulejką ciśnieniową w nowym rozdzielaczu. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Lutego 2021 1 godzinę temu, ShelbyC360 napisał: i podnośnik działa normalnie wtedy? Pytam bo nie wiem czym się różni ta wersja z dwoma nyplami jak u autora zdjęcia a z jednym nyplem zamiast korka na imbus. Na tym wężu zasilającym tura mam założony zawór , tak żeby był pod rękom jest zamontowany pod siedzeniem na plecaku , i gdy chce pracować podnośnikiem zamykam 🤷♂️ 48 minut temu, lukbold napisał: i olej leci tam gdzie ma lżej...psudo równoległe połączenie.. powodzenia Przeczytaj co napisałem wyżej znawco 😋 Wszytko idzie ogarnąć Odnośnik do komentarza
jedrus2020 210 Opublikowano 11 Lutego 2021 dobry pomysł z tym zaworem i powrotem. Jakie tam są gwinty w pokrywie i korku? Pokrywa to chyba m16x1,5? Odnośnik do komentarza
ShelbyC360 35 Opublikowano 11 Lutego 2021 4 godziny temu, Ursus932 napisał: Na tym wężu zasilającym tura mam założony zawór , tak żeby był pod rękom jest zamontowany pod siedzeniem na plecaku , i gdy chce pracować podnośnikiem zamykam 🤷♂️ No dobra z tym zaworem fakt jak zamkniesz to olej idzie na podnośnik ale w druga stronę to też musi działać. W sensie gdy chcesz pracować turem, otwierasz zawór ale olej i tak będzie szedł tam gdzie ma lżej czyli przelewem oryginalnego rozdzielacza? Trzeba jakoś skierować olej na rozdzielacz tura Odnośnik do komentarza
lukbold 1057 Opublikowano 11 Lutego 2021 4 godziny temu, Ursus932 napisał: Na tym wężu zasilającym tura mam założony zawór , tak żeby był pod rękom jest zamontowany pod siedzeniem na plecaku , i gdy chce pracować podnośnikiem zamykam 🤷♂️ Przeczytaj co napisałem wyżej znawco 😋 Wszytko idzie ogarnąć Nom faktycznie trza być znafcom, żeby tak to ud***ć... ja bym na to nie wpadł bo nie mam w zwyczaju kombinować pod górkę tym bardziej, że dawno temu to wymyślone i sprawdzone Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Lutego 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, ShelbyC360 napisał: No dobra z tym zaworem fakt jak zamkniesz to olej idzie na podnośnik ale w druga stronę to też musi działać. W sensie gdy chcesz pracować turem, otwierasz zawór ale olej i tak będzie szedł tam gdzie ma lżej czyli przelewem oryginalnego rozdzielacza? Trzeba jakoś skierować olej na rozdzielacz tura W drugą stronę dźwignie wywrotu blokujesz i już 56 minut temu, lukbold napisał: Nom faktycznie trza być znafcom, żeby tak to ud***ć... ja bym na to nie wpadł bo nie mam w zwyczaju kombinować pod górkę tym bardziej, że dawno temu to wymyślone i sprawdzone Jakie k**wa kombinowanie człowieku , to jest proste jak pierdolenie cała przeróbka to kilka minut , koszty to jeden zawór i zakucie węża , nie potrzebuje demontować pokrywy , wiercić itd , działa 4 lata bez problemu ,a tur podnosi nawet tone Edytowane 11 Lutego 2021 przez Ursus932 Odnośnik do komentarza
lukbold 1057 Opublikowano 11 Lutego 2021 rypłem ze śmiechu no ale też się cieszę, że działa.. masz łeb Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Lutego 2021 O ch*j Ci chodzi , jest działa a Ty możesz się śmiać Odnośnik do komentarza
KarolTD90 1379 Opublikowano 11 Lutego 2021 4 minuty temu, lukbold napisał: masz łeb A co widziałeś jak szczał 🤣 1 Odnośnik do komentarza
lukbold 1057 Opublikowano 11 Lutego 2021 Ursus932 napisał: O ch*j Ci chodzi , jest działa a Ty możesz się śmiać No śmieje się... A dokładnie z procedury uruchomienia i tyle... Ale przy następnej okazji spytam kumpla która wersję przeróbki chce... Może mnie zaskoczy albo.. Też parsknie śmiechem Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się