Skocz do zawartości

Dekiel pompy C-360


PrezeS92

Kolejny po modernizacji
  • Like 1



Rekomendowane komentarze

W starym typie zaczepu ,praktycznie pasuje wystarczy delikatne przycięcie  tego krążka to się zapina listwę od sodu pod mostem , w nowym już kombinacja 

Odnośnik do komentarza
Ursus932 napisał:

W starym typie zaczepu ,praktycznie pasuje wystarczy delikatne przycięcie  tego krążka to się zapina listwę od sodu pod mostem , w nowym już kombinacja 

masz i siebie zrobiona pokrywa pod tura?

Odnośnik do komentarza

@jedrus2020 mam ,ale nie przerabiana pokrywa 😉tylko tur podłączony bezpośrednio od spodu ,co by ominąć ciągłe przepinanie węży 

Odnośnik do komentarza

Nie mam porównania ,jak kupiłem tura od razu tak przerobiłem zasilanie 

Odnośnik do komentarza

@jedrus2020. Pokrywa jest orginał , spuszczasz olej ,wykrecasz zaślepkę na klucz imbusowy , w to miejsce skręcasz redukcję z uszczelnieniem korpusowym 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Ursus932 napisał:

Tak 

i podnośnik działa normalnie wtedy? Pytam bo nie wiem czym się różni ta wersja z dwoma nyplami jak u autora zdjęcia  a z jednym nyplem zamiast korka na imbus.

Odnośnik do komentarza

Dlatego tutaj jest zaślepiony kanał brokiem aby uzyskać obwód szeregowy z tulejką ciśnieniową w nowym rozdzielaczu.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, ShelbyC360 napisał:

i podnośnik działa normalnie wtedy? Pytam bo nie wiem czym się różni ta wersja z dwoma nyplami jak u autora zdjęcia  a z jednym nyplem zamiast korka na imbus.

Na tym wężu zasilającym  tura mam założony zawór , tak żeby był pod rękom jest zamontowany pod siedzeniem na plecaku , i gdy chce pracować podnośnikiem zamykam 🤷‍♂️

48 minut temu, lukbold napisał:

i olej leci tam gdzie ma lżej...psudo równoległe połączenie.. powodzenia

Przeczytaj co napisałem wyżej znawco 😋 

Wszytko idzie ogarnąć 

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Ursus932 napisał:

Na tym wężu zasilającym  tura mam założony zawór , tak żeby był pod rękom jest zamontowany pod siedzeniem na plecaku , i gdy chce pracować podnośnikiem zamykam 🤷‍♂️

 

No dobra z tym zaworem fakt jak zamkniesz to olej idzie na podnośnik ale w druga stronę to też musi działać. W sensie gdy chcesz pracować turem, otwierasz zawór  ale olej i tak będzie szedł tam gdzie ma lżej czyli przelewem oryginalnego rozdzielacza?  Trzeba jakoś skierować olej na rozdzielacz tura

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Ursus932 napisał:

Na tym wężu zasilającym  tura mam założony zawór , tak żeby był pod rękom jest zamontowany pod siedzeniem na plecaku , i gdy chce pracować podnośnikiem zamykam 🤷‍♂️

Przeczytaj co napisałem wyżej znawco 😋 

Wszytko idzie ogarnąć 

Nom faktycznie trza być znafcom, żeby tak to ud***ć... ja bym na to nie wpadł bo nie mam w zwyczaju kombinować pod górkę tym bardziej, że dawno temu to wymyślone i sprawdzone

Odnośnik do komentarza
Gość

Opublikowano (edytowane)

1 godzinę temu, ShelbyC360 napisał:

No dobra z tym zaworem fakt jak zamkniesz to olej idzie na podnośnik ale w druga stronę to też musi działać. W sensie gdy chcesz pracować turem, otwierasz zawór  ale olej i tak będzie szedł tam gdzie ma lżej czyli przelewem oryginalnego rozdzielacza?  Trzeba jakoś skierować olej na rozdzielacz tura

W drugą stronę dźwignie wywrotu blokujesz i już 

56 minut temu, lukbold napisał:

Nom faktycznie trza być znafcom, żeby tak to ud***ć... ja bym na to nie wpadł bo nie mam w zwyczaju kombinować pod górkę tym bardziej, że dawno temu to wymyślone i sprawdzone

Jakie  k**wa kombinowanie człowieku , to jest proste jak pierdolenie cała przeróbka to kilka minut ,  koszty to jeden zawór i zakucie węża , nie potrzebuje demontować pokrywy , wiercić itd , działa 4 lata bez problemu ,a tur podnosi nawet tone 

Edytowane przez Ursus932
Odnośnik do komentarza
Ursus932 napisał:

O ch*j Ci chodzi , jest działa a Ty możesz się śmiać 

No śmieje się... A dokładnie z procedury uruchomienia i tyle... Ale przy następnej okazji spytam kumpla która wersję przeróbki chce... Może mnie zaskoczy albo.. Też parsknie śmiechem

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v