szymon09875 11444 Opublikowano 20 Lutego 2021 No i ważne że działa tak jak planowałeś Odnośnik do komentarza
superfarmer02 4144 Opublikowano 20 Lutego 2021 co tam masz za destylator za pedałem sprzęgła ?? Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3343 Opublikowano 20 Lutego 2021 Przy malowaniu pulpitu ktoś chyba na żywioł poszedł.😉 Odnośnik do komentarza
Aktis 319 Opublikowano 20 Lutego 2021 a co przeszkadzało jak ta dźwignia biegów wychodziła na prawo od kierownicy? Odnośnik do komentarza
Genius9872 411 Opublikowano 20 Lutego 2021 superfarmer02 napisał:co tam masz za destylator za pedałem sprzęgła ??Jeśli dobrze rozumiem, to tam jest włącznik główny hebel 😉 może na zdjęciu źle wygląda Aktis napisał:a co przeszkadzało jak ta dźwignia biegów wychodziła na prawo od kierownicy?źle mi się wrzucało, a po za tym trzeba się tak skręcać, żeby piąty bieg wbić 🤣 a teraz jest jak w Zetor i jest lepiej 😁 Odnośnik do komentarza
superfarmer02 4144 Opublikowano 20 Lutego 2021 na zdjęciu to wygląda jak jakiś zawór więc sie zapytałem 😉 Odnośnik do komentarza
izydor6280 1183 Opublikowano 20 Lutego 2021 1 godzinę temu, Aktis napisał: a co przeszkadzało jak ta dźwignia biegów wychodziła na prawo od kierownicy? wrzucisz bieg lewą ręką ? pomijam już fakt że niemal nie da się zablokować biegów przy takiej dźwigni Odnośnik do komentarza
Genius9872 411 Opublikowano 20 Lutego 2021 Teraz jak dźwignia w podłodze to i lewa bez problemu 😉 tylko wiadomo trzeba wyczuć 😉 Odnośnik do komentarza
t25a1 296 Opublikowano 20 Lutego 2021 Co było potrzebne do przeróbki tych biegów Odnośnik do komentarza
szymon09875 11444 Opublikowano 20 Lutego 2021 Pod innym jego zdjeciem wklejalem link z olx i dość dużo tam pisaliśmy. Odnośnik do komentarza
Genius9872 411 Opublikowano 20 Lutego 2021 t25a1 napisał:Co było potrzebne do przeróbki tych biegówJeżeli masz pulpit nowego typu, taki jak ja mam to jeden problem z głowy 😉 następnie trzeba wajchę lekko przegiąć do dołu, bo w moim przypadku mam hydrauliczne wspomaganie to kolidowało z wężami , ale to też nie problem , dalej jak zdejmiesz stary wybierak od biegów to musisz ściąć prowadnice palca , bo ona wystaje z 1 cm nad pokrywę skrzyni , to ścinasz i wszystko pasuje 😉 godzina roboty i założone 😉 tylko prowadnica od palca musi zostać, bo ona trzyma listwę wodzika od walka WOM, czy ona trzyma w 100% to nie wiem, ja u siebie to zostawiłem, tylko została obniżona , wczesniej wspomniałem o tym 😉 Odnośnik do komentarza
Aktis 319 Opublikowano 21 Lutego 2021 izydor6280 napisał:wrzucisz bieg lewą ręką ? pomijam już fakt że niemal nie da się zablokować biegów przy takiej dźwigninie prawą. Jestem praworęczny. Blokowanie się biegów to rzadko się zdaża. Nie wyobrażam sobię tej przeróbki i w czym ona miałaby pomóc w blokowaniu się biegów. Ale może masz rację. Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 21 Lutego 2021 mi się zdarzy zablokować ze 2-3 razy do roku,tu masz krótszy ruch lewarka od biegów być moze to pomaga Odnośnik do komentarza
szymon09875 11444 Opublikowano 21 Lutego 2021 Głównie pomaga to ze palec jest prosty, nie chodzi jak oryginalny po prowadnicy. 15 minut temu, Aktis napisał: nie prawą. Jestem praworęczny. Blokowanie się biegów to rzadko się zdaża. Nie wyobrażam sobię tej przeróbki i w czym ona miałaby pomóc w blokowaniu się biegów. Ale może masz rację. Przy turze tak jest o wiele lepiej. Odnośnik do komentarza
Aktis 319 Opublikowano 21 Lutego 2021 no tak, nie pomýslałem o turze :) Wtedy to jeszcze rewers e-h by się przydał... Odnośnik do komentarza
izydor6280 1183 Opublikowano 21 Lutego 2021 3 godziny temu, Aktis napisał: nie prawą. Jestem praworęczny właśnie się o to pytam czy przy tej nieszczęsnej dźwigni w pulpicie wrzucisz bieg lewą ręką a nie prawą, może i wykonalne ale mało wygodne Odnośnik do komentarza
PaweMariuszMokrzycki 91 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 ja jestem leworęczny a jakoś nie mam problemu prawa ręka klasyczna wajcha a jak ktoś nie umie używać sprzęgła to nawet ta cudowna wajchą w podłodze zakleszczy biegi które w minutę się odblokować da Odnośnik do komentarza
Genius9872 411 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 pewnie że cudowna 😋 gdyby była taka zła to w zagranicznych ciągnikach nie było by biegów w podłodze 😄 Odnośnik do komentarza
PaweMariuszMokrzycki 91 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 nie mówię że cudna tylko nie wiem co jest bardziej uciążliwe machnac ręką przy kierownicy czy pochylać się do wygiętego pręta co 5minut a przy zachodnich maszynach masz już dźwignie zmiany biegów praktycznie na błotniku czy jak w seri ciężkiej przy kolanie obok siedzenia Odnośnik do komentarza
szymon09875 11444 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 A po co masz sie schylac? Dźwignia jest tak zrobiona ze nie musisz sie schylac. Bardziej trzeba sie pochylić przy włączeniu 5 przy oryginalnej dziwgni. Odnośnik do komentarza
PaweMariuszMokrzycki 91 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 jak byś zauważył to jest to wajcha od C-330 przerobiona a tam sięga do połowy łydki a tu podgieta w dół czyli nie masz pomiędzy kolanami jak w Zetorach tylko z 20 cm pod siedzeniem a nie wiem jak ty się pochylasz do 5 ale ja wbijam każdy bieg bez odrywania pleców od oparcia fotela a w c330 się łamiesz w pół chyba że masz przedłużony drążek o prawie drugie tyle aby nie musieć się schylac Odnośnik do komentarza
szymon09875 11444 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 U mnie dźwignia jest zaraz pod kierownicą. Odnośnik do komentarza
PaweMariuszMokrzycki 91 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 to może masz orginalna zetorowska wajchę ale tu jest od C-330 i trzeba będzie się pochylić Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się