Skocz do zawartości

Ursus C-355M


Genius9872

Modernizacje zakończone 😁 biegi w podłodze , przełącznik wielofunkcyjny 😉 ogólnie jestem mega zadowolony, biegi bajer polecam każdemu jest super 😋 a przełącznik jak przełącznik, lepiej kierunki włączać 😋



Rekomendowane komentarze

superfarmer02 napisał:

co tam masz za destylator za pedałem sprzęgła ??

Jeśli dobrze rozumiem, to tam jest włącznik główny hebel 😉 może na zdjęciu źle wygląda


Aktis napisał:

a co przeszkadzało jak ta dźwignia biegów wychodziła na prawo od kierownicy?

źle mi się wrzucało, a po za tym trzeba się tak skręcać, żeby piąty bieg wbić 🤣 a teraz jest jak w Zetor i jest lepiej 😁

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Aktis napisał:

a co przeszkadzało jak ta dźwignia biegów wychodziła na prawo od kierownicy?

wrzucisz bieg lewą ręką ?
pomijam już fakt że niemal nie da się zablokować biegów przy takiej dźwigni

Odnośnik do komentarza
t25a1 napisał:

Co było potrzebne do przeróbki tych biegów

Jeżeli masz pulpit nowego typu, taki jak ja mam to jeden problem z głowy 😉 następnie trzeba wajchę lekko przegiąć do dołu, bo w moim przypadku mam hydrauliczne wspomaganie to kolidowało z wężami , ale to też nie problem , dalej jak zdejmiesz stary wybierak od biegów to musisz ściąć prowadnice palca , bo ona wystaje z 1 cm nad pokrywę skrzyni , to ścinasz i wszystko pasuje 😉 godzina roboty i założone 😉 tylko prowadnica od palca musi zostać, bo ona trzyma listwę wodzika od walka WOM, czy ona trzyma w 100% to nie wiem, ja u siebie to zostawiłem, tylko została obniżona , wczesniej wspomniałem o tym 😉

Odnośnik do komentarza
izydor6280 napisał:

wrzucisz bieg lewą ręką ? pomijam już fakt że niemal nie da się zablokować biegów przy takiej dźwigni

nie prawą. Jestem praworęczny. Blokowanie się biegów to rzadko się zdaża. Nie wyobrażam sobię tej przeróbki i w czym ona miałaby pomóc w blokowaniu się biegów. Ale może masz rację.

Odnośnik do komentarza

Głównie pomaga to ze palec jest prosty, nie chodzi jak oryginalny po prowadnicy. 

15 minut temu, Aktis napisał:

nie prawą. Jestem praworęczny. Blokowanie się biegów to rzadko się zdaża. Nie wyobrażam sobię tej przeróbki i w czym ona miałaby pomóc w blokowaniu się biegów. Ale może masz rację.

Przy turze tak jest o wiele lepiej.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Aktis napisał:

nie prawą. Jestem praworęczny

właśnie się o to pytam czy przy tej nieszczęsnej dźwigni w pulpicie wrzucisz bieg lewą ręką a nie prawą, może i wykonalne ale mało wygodne

Odnośnik do komentarza

ja jestem leworęczny a jakoś nie mam problemu prawa ręka klasyczna wajcha a jak ktoś nie umie używać sprzęgła to nawet ta cudowna wajchą w podłodze zakleszczy biegi które w minutę się odblokować da

Odnośnik do komentarza

nie mówię że cudna tylko nie wiem co jest bardziej uciążliwe machnac ręką przy kierownicy czy pochylać się do wygiętego pręta co 5minut a przy zachodnich maszynach masz już dźwignie zmiany biegów praktycznie na błotniku czy jak w seri ciężkiej przy kolanie obok siedzenia

Odnośnik do komentarza

A po co masz sie schylac? Dźwignia jest tak zrobiona ze nie musisz sie schylac. Bardziej trzeba sie pochylić przy włączeniu 5 przy oryginalnej dziwgni.

Odnośnik do komentarza

jak byś zauważył to jest to wajcha od C-330 przerobiona a tam sięga do połowy łydki a tu podgieta w dół czyli nie masz pomiędzy kolanami jak w Zetorach tylko z 20 cm pod siedzeniem a nie wiem jak ty się pochylasz do 5 ale ja wbijam każdy bieg bez odrywania pleców od oparcia fotela a w c330 się łamiesz w pół chyba że masz przedłużony drążek o prawie drugie tyle aby nie musieć się schylac

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v