Grzechooo 904 Opublikowano 20 Marca 2021 spróbuj w otwory mocowania tam gdzie śruby przykręcasz do silniczka dać takie coś: https://allegro.pl/oferta/gumowa-przelotka-instalacji-przepust-przewodow-10x-9745844413 Odnośnik do komentarza
kellyq 254 Opublikowano 20 Marca 2021 Chyba trzeba będzie tak zrobić bo nie mogę zbić wirnika w silniczku i dostać się do styków. Odnośnik do komentarza
marszal1999 35 Opublikowano 20 Marca 2021 silnik od wycieraczek z Lanosa ma masę wyprowadzoną kablem polecam do takich zastosowań Odnośnik do komentarza
marszal1999 35 Opublikowano 20 Marca 2021 przynajmniej jak sprawdzałem to nie ma połączenia okaże się jak podłącze i dam znać w poniedziałek dla pewności multimetr pokazuj brak połączenia 🙄 Odnośnik do komentarza
wygibas 3 Opublikowano 21 Marca 2021 a obudowa z silnika nie schodzi? w boschach szczotka jest przylutowana do obudowy, wystarczy dać tam kabel i śmiga w dwie strony Odnośnik do komentarza
kellyq 254 Opublikowano 21 Marca 2021 ten silnik co teraz mam jest z skoda fabia II, niestety trzeba wybić wirnik z łożyskowania żeby odsłonić elektronikę i dobrać się do kabelka od masy Odnośnik do komentarza
wygibas 3 Opublikowano 21 Marca 2021 po zdjęciu pokrywy silnika nie widać szczotek? Odnośnik do komentarza
kellyq 254 Opublikowano 21 Marca 2021 Widać ale tam jest jeszcze płytka drukowana z dławikami kondensatorami i rezystorem mocy od drugiego biegu wycieraczki, trzeba by było zmodyfikować płytkę, ale chyba sobie daruję i założę plastikowe tulejki na śruby Odnośnik do komentarza
wygibas 3 Opublikowano 21 Marca 2021 albo silnik wycieraczki z jakiegoś vw typu golf 3, passat B4, ogólnie stary Bosch. tam ściągasz obudowę wirnika i masz 3 szczotki na wierzchu, 1 masa i 2 plusowe(wolno, szybko). Używam takiego silnika do taśmy sortowniczej, działa kilka godzin bez przerwy i daje radę. Mam zapasowy z nawiercaną obudową dla chłodzenia ale tamten daje radę, a czasami łapie nawet 70 pare stopni i reguluję go PWM. Cena na sztocie to ok 20zl. 1 Odnośnik do komentarza
marcinmax 6 Opublikowano 27 Marca 2021 Zamontuj od fiata cinquecento on ma masę na kablu i bez problemu zmienisz bieguny. Odnośnik do komentarza
kellyq 254 Opublikowano 27 Marca 2021 Już zamontowałem jest zaizolowany od reszty, powinno śmigać. Odnośnik do komentarza
marszal1999 35 Opublikowano 27 Marca 2021 mogę potwierdzić silnik od Lanosa też ma masę wyprowadzoną kablem Odnośnik do komentarza
mds212 2152 Opublikowano 27 Marca 2021 Fajne by to było jakby ktoś zrobił do tego prosty sterownik gdzie silniczek utrzymywałby zadane ciśnienie Odnośnik do komentarza
kellyq 254 Opublikowano 27 Marca 2021 (edytowane) Da się to zrobić, tylko nikomu się najzwyczajniej nie chce. Na dniach skończę podpinać swój sterownik. Nie ma tam trybu auto, ale nie na tym mi zależało najbardziej. Muszę jeszcze zrobić okablowanie. Edytowane 27 Marca 2021 przez kellyq Odnośnik do komentarza
mds212 2152 Opublikowano 27 Marca 2021 Moze sie etz pobawie w arduino i postawie cos takiego Odnośnik do komentarza
lech1232 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Ja mam takie silniczki przy siewniku założone i przerabiałem mase w srodku właśnie na tej płytce niebyło duzo roboty ale probkem jest z zdieciem tej płytki Odnośnik do komentarza
kellyq 254 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 @mds212 w kilka tygodni można się nauczyć programować w arduino żeby to mialo ręce i nogi. W pół roku będziesz robił własne płytki. Po roku dojdziesz do wniosku że arduino jest słabe i będziesz chcial coś szybszego Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się