Skocz do zawartości

New Holland T5.85


maroko

New Holland T5.85

  • Like 3



Rekomendowane komentarze

Wstawiam bo było ''zrób zdjęcie póki czysty '' ;) Dziś rano przyjechał i już po pierwszych pracach w polu.

Odnośnik do komentarza

Dałem 206.000 brutto ale jak wszystko podliczyć to wyjdzie trochę więcej.  Z wyposażenia dosyć sporo ma jak by kolega chciał to podeślę zdjęcie na pv bo nie chce mi się wszystkiego tu pisać.

Dziś tak go dopiero obejrzałem i jak bym wiedział że tam tyle elektroniki to bym nie brał pieruna xD

Te poszerzenia błotników trochę dziwnie wyglądają. Może by to zdjąć...

Edytowane przez maroko
Odnośnik do komentarza
37 minut temu, maroko napisał:

Dałem 206.000 brutto ale jak wszystko podliczyć to wyjdzie trochę więcej.  Z wyposażenia dosyć sporo ma jak by kolega chciał to podeślę zdjęcie na pv bo nie chce mi się wszystkiego tu pisać.

Dziś tak go dopiero obejrzałem i jak bym wiedział że tam tyle elektroniki to bym nie brał pieruna xD

Te poszerzenia błotników trochę dziwnie wyglądają. Może by to zdjąć...

Jak mozesz to mi tez wyslij fotke wyposażenia brany na prow ? Na ilu hektarach bedzie robil ? Duzo drozej wyszedl niz serii td 5.85?

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, maroko napisał:

Dałem 206.000 brutto ale jak wszystko podliczyć to wyjdzie trochę więcej. 

Co znaczy że więcej?

Mi wydaje się to bardzo dobrą ceną. Jak wyceniali mi takiego NH z fabrycznym ładowaczem to chcieli więcej netto. Dla mnie to było za dużo

Odnośnik do komentarza

Tak, miałem na myśli  opłatę manipulacyjną, kredyt, bo połowa wartości z finansowania fabrycznego skredytowana.

Wyposażenie to: 3 pary hydrauliki, sterowanie podnośnikiem i wałkiem z błotników, 4 halogeny przód, 4 tył,  sprężarka powietrza dwu i jedno obwodowa, wałek 540/540E/1000 (ale to chyba standard). Ogólnie dużo ma w standardzie bo klimatyzację, pneumatyczny fotel, opony 380 R 24  i 480 R 34.

Wersja Td była tańsza ok 30 lila tys. Aczkolwiek dokładnie nie dopytywałem bo mnie interesował ten.

Ciągnik nie brany  pod PROW tylko własne środki i kredytu część.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, maroko napisał:

Tak, miałem na myśli  opłatę manipulacyjną, kredyt, bo połowa wartości z finansowania fabrycznego skredytowana.

Wyposażenie to: 3 pary hydrauliki, sterowanie podnośnikiem i wałkiem z błotników, 4 halogeny przód, 4 tył,  sprężarka powietrza dwu i jedno obwodowa, wałek 540/540E/1000 (ale to chyba standard). Ogólnie dużo ma w standardzie bo klimatyzację, pneumatyczny fotel, opony 380 R 24  i 480 R 34.

Wersja Td była tańsza ok 30 lila tys. Aczkolwiek dokładnie nie dopytywałem bo mnie interesował ten.

Ciągnik nie brany  pod PROW tylko własne środki i kredytu część.

Myslalem ze on ma r28 i r38 

Na ilu hektarach bedzie robil ?? bo sam sie nad takim zastanawiam ale pod PROW

Odnośnik do komentarza
maroko napisał:

Dałem 206.000 brutto ale jak wszystko podliczyć to wyjdzie trochę więcej.  Z wyposażenia dosyć sporo ma jak by kolega chciał to podeślę zdjęcie na pv bo nie chce mi się wszystkiego tu pisać.

Dziś tak go dopiero obejrzałem i jak bym wiedział że tam tyle elektroniki to bym nie brał pieruna xD

Te poszerzenia błotników trochę dziwnie wyglądają. Może by to zdjąć...

poszerzenia błotników możemy sobie wymienić mi dali wąskie i koło wystaje a tobie szerokie i koła nie widać

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, maroko napisał:

Chyba 4400 kg.

Mam pytanie dotyczace tego finansowania fabrycznego 

Mozna np jak ciagnik kosztuje 210tys to wplacam 110tys a 100tys na raty ? I na ile lat jest finansowanie 0%

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, damianos95 napisał:

Mam pytanie dotyczace tego finansowania fabrycznego 

Mozna np jak ciagnik kosztuje 210tys to wplacam 110tys a 100tys na raty ? I na ile lat jest finansowanie 0%

Bardzo podobnie ja zrobiłem bo 100 tys wkładu własnego a pozostałem 106 na finansowanie fabryczne. Ogólnie to nie ma na te mniejsze modele 0% Mi wyjdzie łącznie tego do spłaty 109 tys. Czyli koszt kredytu na 3 lata co pół roku spłata to ok 3000 zł. Do tego dochodzi opłata manipulacyjna za przygotowanie tego kredytu w wysokości 2-2,5 tys. zależnie od Twoich zdolnosci negocjacyjnych :)  Może mniejsza. 

IMG_20210402_140821_363.jpg

IMG_20210402_114606_347.jpg

Ciągnik na prawdę robi wrażenie i nie żałuję na tą chwilę że się na niego zdecydowałem.  Będę  próbował jeszcze zmienić te szerokie poszerzenia tylnych błotników i kogut chyba trochę tak wysoko jest .... :)

Odnośnik do komentarza
51 minut temu, tomek904 napisał:

moja oferta na zamianę poszerzeń aktualna ciągnik z 6.2020

A skąd kolego jesteś? Te poszerzenia trzymają się tylko na te ''klipsy''?

Odnośnik do komentarza

Daleko... Gadałem dziś z dealerem i podobno nie wychodzą na tych wąskich poszerzeniach już. Prawda to?

Może zna ktoś dobrego specjalistę od tych modeli z kuj-pom? Który by sprawdził co i jak, podpowiedział, poradził na co zwrócić uwagę.  

Odnośnik do komentarza

 

 

Dnia 4.04.2021 o 21:02, maroko napisał:

A skąd kolego jesteś? Te poszerzenia trzymają się tylko na te ''klipsy''?

Pilnuj te klipsy bo lubią się pogubić 😅 

 

Dnia 6.04.2021 o 19:31, maroko napisał:

Daleko... Gadałem dziś z dealerem i podobno nie wychodzą na tych wąskich poszerzeniach już. Prawda to?

Może zna ktoś dobrego specjalistę od tych modeli z kuj-pom? Który by sprawdził co i jak, podpowiedział, poradził na co zwrócić uwagę.  

Sprwdz czy kable nie mają za krótkich peszli i zaizoluj tak dla świętego spokoju. Śruby podokrecaj na kołach, sprawdź stan oleju w skrzyni i czy przewody (rurki) od napędu WOM nie masz luźne😅 Nie odpalaj go od razu na raz i nie od razu ruszaj podnośnika bo Ci się zawiesi, Niech na ekranie skalibruje się lub inaczej mówiąc pokaże się % wysokości ramion. Jak Ci się zdarzy zawiecha podnośnika i ponowne odpalenie ciągnika nie pomoże skalibruj podnośnik. Opisane to jest w instrukcji lub na internecie. A i sprawdź ciężkie maszyny na podnośniku jak szarpie przy opuszcznaiu skalibruj podnośnik. Sprawdź naprężenie linek od biegów i od prędkości WOM mogą być luźne. Nie gaś go podczas wypalania dpf. Dokręć śruby na zaczepach! To że nowy nie oznacza że wszystko jest na tip top. Pozdro 👍

Edytowane przez dawidpl
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Dnia 4.04.2021 o 21:02, maroko napisał:

A skąd kolego jesteś? Te poszerzenia trzymają się tylko na te ''klipsy''?

Ja żeby były tylko klipsy to tego poszerzenia już by nie było, a dodatkowo mam jeszcze przykręcone na śrubki.

Odnośnik do komentarza
Dnia 7.04.2021 o 23:09, dawidpl napisał:

 

 

Pilnuj te klipsy bo lubią się pogubić 😅 

 

Sprwdz czy kable nie mają za krótkich peszli i zaizoluj tak dla świętego spokoju. Śruby podokrecaj na kołach, sprawdź stan oleju w skrzyni i czy przewody (rurki) od napędu WOM nie masz luźne😅 Nie odpalaj go od razu na raz i nie od razu ruszaj podnośnika bo Ci się zawiesi, Niech na ekranie skalibruje się lub inaczej mówiąc pokaże się % wysokości ramion. Jak Ci się zdarzy zawiecha podnośnika i ponowne odpalenie ciągnika nie pomoże skalibruj podnośnik. Opisane to jest w instrukcji lub na internecie. A i sprawdź ciężkie maszyny na podnośniku jak szarpie przy opuszcznaiu skalibruj podnośnik. Sprawdź naprężenie linek od biegów i od prędkości WOM mogą być luźne. Nie gaś go podczas wypalania dpf. Dokręć śruby na zaczepach! To że nowy nie oznacza że wszystko jest na tip top. Pozdro 👍

Dzięki, właśnie o takie konkrety mi chodziło. Jadę teraz agregatem uprawiać a jak będę miał później czas to pospradzam.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v