Skocz do zawartości

Montaż wspomagania ursusy c4011/c355/c360


mechanikwsadzieYT


Rekomendowane komentarze

Zawsze jak widzę twój nick to się zastanawiam czy jesteś mechanikiem w sadzie czy zabrakło ogonków w polskich literach i jednak jest to mechanik w sądzie. (np za sprataczoną robotę) /żart/

  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Bananek napisał:

Zawsze jak widzę twój nick to się zastanawiam czy jesteś mechanikiem w sadzie czy zabrakło ogonków w polskich literach i jednak jest to mechanik w sądzie. (np za sprataczoną robotę) /żart/

Oczywiście że mechanikiem w sadzie, nie sądzie, ;)

Odnośnik do komentarza
37 minut temu, bratrolnika napisał:

czyli garażu jeszcze się nie dorobiłeś???😉

Jesteśmy mechanikami(głównie samochodowymi, ale kiedyś tata robił dużo sadowników, po trochu do tego wracamy jak widać) i prowadzimy mały sad, oczywiście dla tego że nie mamy do tego wykształcenia to nie zawsze wychodzi dobrze. Jeden znajomy sadownik który naprawia i przerabia ciągniki i maszyny powiedział kiedyś o tacie "za plecami" że najgorzej jak mechanik bierze się za sad i z tąd mój nick ;)

 

35 minut temu, Bananek napisał:

Nie, po prostu tak poważna awaria, że nie zdołał zjechać i prawi w sadzie.

 

Odnośnik do komentarza

koło pasowe na wale raczej nie jest na wielofrezie jak to było zrobione w Ostrówku przy takim montażu pompy... Przy dokręcaniu kierownicą silnik poczuje więc trochę oporu będzie na klin przy kole pasowym. W/g mnie nie jest to dobre rozwiązanie. Na pewno tańsze niż pompa przy rozrządzie (jak w zetorach) ale nie lepsze

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, emtecc napisał:

koło pasowe na wale raczej nie jest na wielofrezie jak to było zrobione w Ostrówku przy takim montażu pompy... Przy dokręcaniu kierownicą silnik poczuje więc trochę oporu będzie na klin przy kole pasowym. W/g mnie nie jest to dobre rozwiązanie. Na pewno tańsze niż pompa przy rozrządzie (jak w zetorach) ale nie lepsze

Mam tak samo napędzaną pompę z wału w moim Lamborghini R654f z 1987r, demontowałem w tym roku koło pasowe I nie widzę tam żadnych uszkodzeń

Odnośnik do komentarza

W przypadku c-360 pompa w rozrządzie od ostrówka nie nadaje się do niczego, za mała wydajność pompy i trzeba wysokie obroty utrzymywać chcąc skręcać normalnie szczególnie uciążliwe przy cofaniu z przyczepą

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, emtecc napisał:

koło pasowe na wale raczej nie jest na wielofrezie jak to było zrobione w Ostrówku przy takim montażu pompy... Przy dokręcaniu kierownicą silnik poczuje więc trochę oporu będzie na klin przy kole pasowym. W/g mnie nie jest to dobre rozwiązanie. Na pewno tańsze niż pompa przy rozrządzie (jak w zetorach) ale nie lepsze

jeśli pompa będzie zasilać tylko wspomaganie to nie powinno być problemu

problem który opisujesz występuje jesli zamontuje się większą pompę, zasilającą np. ładowacz czołowy

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, emtecc napisał:

koło pasowe na wale raczej nie jest na wielofrezie jak to było zrobione w Ostrówku przy takim montażu pompy... Przy dokręcaniu kierownicą silnik poczuje więc trochę oporu będzie na klin przy kole pasowym. W/g mnie nie jest to dobre rozwiązanie. Na pewno tańsze niż pompa przy rozrządzie (jak w zetorach) ale nie lepsze

przy małej pompie do takiego hydraulicznego układu kierowniczego nic się nie będzie działo

Odnośnik do komentarza

Witam, czy ten wał napędzający pompę wspomagania ma bicie ? Mam taki sam zamontowany i jest bicie około 3-4mm i nie wiem czy te wały tak mają czy jednak jest coś nie tak. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v