Skocz do zawartości

Deflektory w rozrzutniku Pronar


Grabos1981

Mocowanie siłowników
  • Like 2

Rekomendowane komentarze

siłowniki powinneś zamocować w połowie drzwi, to by było chyba lepsze rozwiązanie

lub też zrobić ręczne, mam nowego joskina, deflektory musiały być ze względu na agencję, wzięliśmy ręczne (za hydrauliczne wołali taczkę mamony) i jesteśmy zadowoleni, raz ustawisz i tak jeździsz

Edytowane przez yaro_1
Odnośnik do komentarza

chciałem siłowniki inaczej zamontować. tak na środku ale nie był tam miejsca to raz a dwa jak coś przerabiam staram się jak najmniej ingerować w org konstrukcje

Odnośnik do komentarza

trochę jest w tym racji, ale.. same deflektory muszą jednak trochę wytrzymać, w końcu są bombardowane cały czas

ja jak już coś przerabiam, to jeżeli mam możliwość podpatrzyć oryginalne rozwiązanie to najpierw jadę zobaczyć jak to jest zrobione, bo tak mogą pojawić się inne pomysły na rozwiązanie problemu (napęd sieczkarni w kombajnie przerobiliśmy na wzór z nowszej wersji kombajnu)

teraz zobaczyłem jeszcze drugie zdjęcie na którym widać bok adaptera, u mnie jest on inaczej zrobiony, bez problemu można by zamocować siłowniki (niekoniecznie spawając, bo u mnie buda w ocynku) bo jest ramka na zewnątrz

Edytowane przez yaro_1
Odnośnik do komentarza

dzięki za odpowiedź myślałem że jest jakiś osobny obwód do ciagnika lub jakiś elektrozawor do osobnego otwierania deflektorow a nawet aby klapa lewa i prawa otwierały się oddzielnie co jest przydatne przy miedzach

Odnośnik do komentarza
kamciow napisał:

Może głupie pytanie, ma to jakies zastosowanie poza względami wizualnymi ?

bardzo dużo jeżdżę drogami powiatowymi. mamy te szczęście że policja przejeżdża przynajmniej 2 razy dziennie. Tylko czekać kiedy przyczepią sie że lampy zapierd... gnojem jak i cała reszta. A tak lampy czyste a syfu nie widać

Odnośnik do komentarza

W takim przypadku to ma sens, nie wiedziałem że światła po bokach są, u mnie pod adapterem są to nic nie pomoże

Odnośnik do komentarza

Wtych pierwszych Pronar ach zakładali światła pod adapterem później na szczęście to zmienili i zrobili z boku ale jak slomiasty jest gnoj to trzeba wychodzić z kabiny i zgarniać z lamp na ziemię bo zasłaniają... 😏

Odnośnik do komentarza

W Unii to samo. Akurat w miejscach gdzie lampy, to zbiera się obornik. Jakby dać je bezpośrednio pod walcami, czyli bardziej do środka, to by rozwiązało problem. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Euromilk ma fajne rozwiązanie do lamp. Jak się otwiera gilotyna to klapka zamyka światła, a jak zamyka to klapka w górę i lampy czyste. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

 

W 12:40 widac kawałek. Kiedys ktorys jupiter to pokazywał dokladnie. 

Lub tutaj w 26 minucie 

Edytowane przez krzysio22
Odnośnik do komentarza

To się nie sprawdzi przy mechanicznie otwieranych deflektorach. No a przy hydraulicznych jest to niepotrzebne.  Szoko to pokazywał w 5:30

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v