Skocz do zawartości

New Holland TL80 & New Holland TM115


ernestproxima90



Rekomendowane komentarze

Dobrze to ująłeś, rok albo trochę ponad rok temu za niewiele ponad 50 szło kupić 4x4 :/ Ale cóż inflacja 

Edytowane przez manieks120
Odnośnik do komentarza
Karol6130 napisał:

O i u Ciebie nh. 

W okolicy też sporo nh, i valtr sporo 

Miałem teraz kilka NH t7070 przyprowadziłem od Krzyśka na koniec tygodnia i TL zostŁ na sezon do mnie. Reszta New Hollandów sprzedana


songo napisał:

powiesz coś o tym m115 jaka skrzynia? awaryjnie? spalanie?

Skrzynia Range Command. Podobno najlepsza seria z NH. Ale w polu nigdy takim nie pracowałem to nie pomogę.

Odnośnik do komentarza
konkretnie to ten https://www.olx.pl/d/oferta/new-holland-tm-115-mechaniczny-6100mth-sprowadzony-brutto-CID757-IDNFCi3.html
Odnośnik do komentarza

Pongo daruj go sobie, kupisz takiego, niedaj Bóg skrzynia kaput i ani części, ani grosza i potem wieszanie psów na marce. 

Odnośnik do komentarza
krzysio22 napisał:

Pongo daruj go sobie, kupisz takiego, niedaj Bóg skrzynia kaput i ani części, ani grosza i potem wieszanie psów na marce. 

znajomy szuka i musi być skrzynia mechaniczna, a ciężko o taką, chyba że zna ktoś skrzynie która jak jebnie to koszt naprawy nie będzie 10k+ bo ostatnio Aresa oglądaliśmy to nawet handlarz przyznał bez bicia że jak skrzynia klęknie to koszt może być nawet bliżej 20k 😲


przybyslawice5211 napisał:

przecież ta skrzynia chodzi zajebiście według filmiku, to w aresie czy mxie to się naszarpalem ostro przy zmianie biegów, nawet u mnie w Reno chodzą trochę ciężej niż na palec.

Odnośnik do komentarza

Może forterre ma 2 półbiegi   i można trafić z małymi godzinami od pierwszego właściciela niedawno była 124 41 z 2000 godzin to się nie dało dodzwonić i zaraz zniknęła  

Odnośnik do komentarza

najtańsza w naprawie to bedzie skrzynia power shift bo jak juz to kosze do wymiany a w full mechaniku to leci po zebach i synchronizatorach i wbijanie biegów na siłe.

PS. co to jest 20 tyś na remont skrzyni dzisiaj?? powiem tylko, że nic. W aresie dla przykładu jak ktoś dobrze poskłada skrzynie tylko do handlu to nowy właściciel może nawet 40 tyś zł wywalić i robiąc to na uzywanych czesciach.

Dla przykłądu najtańsze w naprawie bedzie Vario Fendta, bo w najgorszym wypoadku wyda ok 30 tyś zł i i koniec a w mechanicznej skrzyni wymieni za to troche zebatek , moze którys kosz, a na rewers juz moze braknąć...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
przybyslawice5211 napisał:

Może forterre ma 2 półbiegi   i można trafić z małymi godzinami od pierwszego właściciela niedawno była 124 41 z 2000 godzin to się nie dało dodzwonić i zaraz zniknęła  

forterry do 90tys się nie kupi.

Mikruss napisał:

najtańsza w naprawie to bedzie skrzynia power shift bo jak juz to kosze do wymiany a w full mechaniku to leci po zebach i synchronizatorach i wbijanie biegów na siłe.

PS. co to jest 20 tyś na remont skrzyni dzisiaj?? powiem tylko, że nic. W aresie dla przykładu jak ktoś dobrze poskłada skrzynie tylko do handlu to nowy właściciel może nawet 40 tyś zł wywalić i robiąc to na uzywanych czesciach.

Dla przykłądu najtańsze w naprawie bedzie Vario Fendta, bo w najgorszym wypoadku wyda ok 30 tyś zł i i koniec a w mechanicznej skrzyni wymieni za to troche zebatek , moze którys kosz, a na rewers juz moze braknąć...

nie wiem co u mnie musiało by gruchnac ale jak gadałem z mechanikiem co takie renowki naprawia to mówił ze skrzynią raczej niezniszczalna chyba że ktoś biegów zmieniać nie umie to lecą synchronizatory głównie rewersu, koszt synchronizatora w zależności od dokładnego modelu skrzyni od kilku stówek do 2.5-3tys

Odnośnik do komentarza

Zdziwiłbyś sie co ludzie potrafią odpierd....

U kolegi stał piekny aresik  chyba 630 no i ciągnik jezdził itp a po rozebraniu okazało sie  ze skrzynia, hamulce, nawet chyba obudowa skrzyni, rewers i pykło 40 tys zł.....

Po drodze licz ze jak opiłki pływały to dojdzie pompa hydrauliczna, moze byc blok elektrozaworów. Różne u niego ciągniki widze na warsztacie i naprawde czasami ludzie chyba są slepi jak kupują maszyny i później płacz, aczkolwiek czasami po rozebraniu patenty są nieziemskie co potrafią niektórzy zrobić aby sprawić wrazenie ze wszystko działa 😛

Odnośnik do komentarza
prawie teraz pisałem o mojej 106tce, ale o tych skrzyniach z połówkami elektrohydrualicznymi z renowek to nie ma dobrego zdania, mówił właśnie że nawet obudowy się wycierają i koszty kosmiczne. jak już to gadał mechaniczna
Odnośnik do komentarza

ale w aresie nie ma mechanicznych połówek tylko elektrochydrauliczne, no chyba ze mowimy o starej seri.54. Zresztą mniejsza  o to. Jak kupi mechaniczną którą ktoś dobrze zmajstrował zeby ciąć koszta to i tak buty same spadną .

Co do zetora tanie czesci tez juz były, forterra jak kojarzę ma 3 półbiegi, z czego jeden na tasmie, tez awaryjna skrzynia, czesci cenowo juz doganiają zachód.

Jak chce mechaniczny ok 100 km to massey 399, albo seria 42, albo własnie stare renówki .54, Fiatagri110-90 itp ale o takie ciągniki raz ze ciezko a dwa że są to raczej małe serie z mocnym silnikiem więc podnosnik i hydraulika bez fajerwerków.

Z wiekszego kalibru ze skrzynią bez wiekszych fajerwerków Valmet Valtra mega 8050 8150. Czesci tanie nie są ale nie ma problemu z uzywkami bo skrzynie takie same od 80 do 160 km.....

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v