Skocz do zawartości

d46


kubamako66

Jeszcze parę pierdół i piaskowanie, malowanie

Rekomendowane komentarze

31 minut temu, kubamako66 napisał:

mam 2 wywrotki i 2 sztywne będą 👌 teraz przerobić na wywrot to duży koszt

Będziesz żałował że zostawiłeś ja sztywna, trochę PLN byś dołożył a była by inna przyczepa 

  • Like 1
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
51 minut temu, astrahxenon napisał:

Będziesz żałował że zostawiłeś ja sztywna, trochę PLN byś dołożył a była by inna przyczepa 

Masz rację, kiedyś wypadnie taką sytuacja że trzeba będzie łopatować i wtedy będzie żałował że nie zrobił odrazu.

Odnośnik do komentarza

Ja najpierw odremontowałem d46 a za dwa lata doszedłem do wniosku, że ta przyczepa jest do niczego i dałem do przerobienia na wywrotkę. Teraz wiem, że mam przyczepę.

Odnośnik do komentarza

Potwierdzam to co wyżej piszą, jak remontować, to na całego, łącznie z przeróbką na wywrot. A jak ma być sztywna, to lepiej jej nie ruszać 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
tytanowyJanusz napisał:

Czemu tutaj masz inne burty? Tamte z płaskiej blachy były złe? Trójkąty będą? Piaskować będziesz sam czy komuś to zlecisz?

bo stare były do poprawy i sprzedałem je za 1 tyś a te zakładki i borty kupiłem za 2 tyś trójkąty i plandeka na korbę będzie piaskować będzie usługa znajomy

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, kubamako66 napisał:

mam 2 wywrotki i 2 sztywne będą 👌 teraz przerobić na wywrot to duży koszt

Ale przyczepa całkiem inna i ona wtedy zyskuje na wartości w razie sprzedazy itd. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v