Skocz do zawartości

Pompa silnika Massey Ferguson 3070


teybe

Do czego służą te śruby przy pompie? Jest to jakaś regulacja ciśnienia? Po remoncie kapitalnym silnika pokazuje małe ciśnie oleju. Na zimnym 3,5 a na rozgrzanym 1atm. Podpowiedzcie

Rekomendowane komentarze

Ja specjalistą nie jestem ale jeśli po naprawie głównej ciśnienie jest zbyt małe to nie jest to naprawione, a podpieranie czy podkręcanie zaworów to gaszenie ognia benzyną, lepiej sprawdzić gdzie traci ciśnienie niż zaraz drugi remont robić. Ale podkreślam, że to tylko moje zdanie, każdy może mieć inne.
Odnośnik do komentarza

Z reguły przy pompach smarowania silnika reguluje się tylko ciśnienie maksymalne. Jak nie ma jakiegoś zawieszonego zaworka, czy sama pompa nie ma przecieków wewnętrznych, czy problemów z zasysaniem, tłoczeniem oleju, to prawdopodobnie ciśnienie ginie gdzieś dalej "na silniku". Ewentualnie na osprzęcie.

Pierwsze co do sprawdzenia, to wskaźnik ciśnienia, bo już były przypadki na forum, że ktoś bebeszył silnik, a źle pokazywał wskaźnik.

Odnośnik do komentarza

pompa jest nowa więc przecieków nie powinno być. nowy wał panewki nominalne głowica po regeneracji. nie ma gdzie to ciśnie uciekać. na zimnym silniku nie ma nawet 4 atm i to mnie dziwi

Odnośnik do komentarza

A na ile powinien o być ustawione ciśnienie maksymalne dla tego silnika według serwisówki? Nie coś w okolicach 3.5-4?

Odnośnik do komentarza
JANCZAK1176 napisał:

Załóż  starom jednostkę , i zobaczysz kto popełnił błąd  .

starą jednostkę? nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza

zrzuciłem miskę i odkręciłem pompę. dmuchnalem powietrzem w otwór zasilający i słychać jakby powietrze uciekało w okolicy panewki na wale od strony wieńca.

Odnośnik do komentarza
teybe napisał:

zrzuciłem miskę i odkręciłem pompę. dmuchnalem powietrzem w otwór zasilający i słychać jakby powietrze uciekało w okolicy panewki na wale od strony wieńca.

jest to normalny objaw?

Odnośnik do komentarza

No nie , a Sprawdzałeś czy zmiana połozenia wału (przekrecanie nim ) zmienia ten odgłos ?  Świst powinien być raczej jednakowy jak już , zależy ile tam ciśńienia Masz w sprężarce .

A w tym silniku pierścienie oporowe to gdzie są ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v