mds212 2156 Opublikowano 5 Marca 2023 A w czym CI wczesniej brakowalo powietrza? Odnośnik do komentarza
Borekk17 911 Opublikowano 5 Marca 2023 targa przyczepę po górach to wydajna sprężarka to podstawa Odnośnik do komentarza
caseihc 29 Opublikowano 6 Marca 2023 Jaka jest różnica między oryginalną a od Zetora i czy trzeba coś przerabiać? Odnośnik do komentarza
Sadek 1172 Opublikowano 6 Marca 2023 Tym sposobem zyska nie całe 10% wydajności więcej. Odnośnik do komentarza
jarekm411 219 Opublikowano 6 Marca 2023 teraz to z pewnością spalanie wzrośnie niemiłosiernie i spadek mocy będzie XD Odnośnik do komentarza
mds212 2156 Opublikowano 6 Marca 2023 pewnie więcej powietrza ucieka przez niesczelne złącza lub inne nieszczelności w układzie Odnośnik do komentarza
jarekm411 219 Opublikowano 6 Marca 2023 mds212 napisał:pewnie więcej powietrza ucieka przez niesczelne złącza lub inne nieszczelności w układzieczasem jest tak, że nawet nie słychać a konkretnie ucieka powietrze iż nie idzie tego uzupełnić. Odnośnik do komentarza
mds212 2156 Opublikowano 6 Marca 2023 Najgorsze to sa te złacza meidzy ciagnikiem a przyczepa. Juz nieraz mnie korcilo to wywalic iw stawic typowo sperzarkowe Odnośnik do komentarza
Rafallll360 984 Opublikowano 6 Marca 2023 Jak się jeździ po równym terenie i hamulców się używa jedynie do zatrzymania w miejscu to standardowa sprężarka jest wystarczająca....Przy moim górzystym terenie przy wożeniu ziemi z intensywnym wykorzystywaniem hamulców niestety ilość powietrza jest zbyt mała. Układ mam w 100 procentach szczelny złącza węże zawory siłowniki praktycznie w sezonie co tydzień jest to kontrolowane. Odnośnik do komentarza
Borekk17 911 Opublikowano 7 Marca 2023 może od razu piętami niech hamuje jak w tej kreskówce jazda w górach to nie równina że możesz sobie silnikiem hamować w górach to przyczepa ma hamować traktor a nie traktor przyczepę , bo zacznie pchać z góry. ciągnik w poprzek postawi i katastrofa gotowa 1 Odnośnik do komentarza
rolniku360 237 Opublikowano 7 Marca 2023 Na każdym terenie powinna przyczepa ciągnik hamować Odnośnik do komentarza
jarekm411 219 Opublikowano 8 Marca 2023 Borekk17 napisał:może od razu piętami niech hamuje jak w tej kreskówce jazda w górach to nie równina że możesz sobie silnikiem hamować w górach to przyczepa ma hamować traktor a nie traktor przyczepę , bo zacznie pchać z góry. ciągnik w poprzek postawi i katastrofa gotoważyczę powodzenia skoro tak twierdzisz 😂😂😂😂. Jestem w stanie stwierdzić, że prawo jazdy znalazłeś w chipsach rolniku360 napisał:Na każdym terenie powinna przyczepa ciągnik hamować tak działają hamulce pneumatyczne. ale technika jazdy polega na tym aby jak najwięcej hamować silnikiem 1 Odnośnik do komentarza
Borekk17 911 Opublikowano 8 Marca 2023 to zahamuj mi silnikiem zjeżdżając z góry po polnej drodze z pełną przyczepą jak ciebie zacznie pchać z góry przyczepa z ładunkiem to nawet nie dasz rady biegu zredukować i wystarczy że ciągnik na chwilę zgubi przyczepność i suniesz jak na łyżwach napisałeś że prawo jazdy w chipsach wygrałem to chyba naprawdę miałem farta że 6kategori zgarnąłempo równinach to można sobie silnikiem hamować w górach pierwsza taka próba i wywrotka gotowa 1 Odnośnik do komentarza
jarekm411 219 Opublikowano 8 Marca 2023 może i masz te 6 kategorii ale.... masz rację 😂😂😂. ja się nie znam. co tu porównywać jazdę zawodowa z traktorzysta Odnośnik do komentarza
Rafallll360 984 Opublikowano 8 Marca 2023 Tak wgl to zjeżdżałeś z góry takim zestawem z 10 tonowym ładunkiem po asfalcie żwirze błocie lub ubitej ziemi że tak się mądrzysz ? Wystarczy że ci jedno koło straci poślizg i zawinie cie w precel pod dyszlem nawet nie będziesz wiedział kiedy.... 1 Odnośnik do komentarza
jarekm411 219 Opublikowano 8 Marca 2023 hm 🤔🤔 jeżdżę na co dzień czymś większym niż ursus c360 z przyczepą więc na temat techniki jazdy w różnych warunkach coś tam wiem Odnośnik do komentarza
Rafallll360 984 Opublikowano 8 Marca 2023 (edytowane) Nie filozofuj bo różne warunki na równym terenie jak stół to nie to samo co po górzystym terenie... Edytowane 8 Marca 2023 przez Rafallll360 1 Odnośnik do komentarza
jarekm411 219 Opublikowano 8 Marca 2023 no tak tak bo górki to tylko są u Ciebie a reszta świata jest płaska jak stół 😂😂😂😂. jeżdżę po całej Europie i nie tylko więc coś niecoś przeżyłem i widziałem Odnośnik do komentarza
marobas 234 Opublikowano 8 Marca 2023 (edytowane) gośc nie ma pojecia... -hamowanie silnikiem... hyhy... chyba w osobówce... w ciężarówkach i autobusach jest retarder, bo by sinik nie utrzymał, a hamulce można spalić nie dojeżdżając nawet do połowy wzniesień -jestem z okolic autora, i wiem jak tu jest... jak sie nie ma hamulców w przyczepie, czy wozie, to się hamuje "szłapem", własnie po to, aby (j.w. wspomniał Borekk17 ) przyczepa trzymała ciągnik, -co do doświadczenia jarekm411 to chyba nie masz wgl... na pewno nie na pogórzu, w naszej okolicy sporo ludzi zginęło przygniecionych przez ciągniki i przyczepy... wystarczy, ze szłap wypadnie spod koła, i pozamiatane, nieumiejętne wciśnięcie hamulca kilka razy pod rząd -brak ciśnienia w układzie, i to samo... ciągnik z górki nie utrzyma podwójnej swojej wagi, gdybys miał doświadczenie to byś wiedział, ze na nieutwardzonym gruncie jedno z kół jak zacznie łapać poślizg, to potrafi sie zacząć kręcić w drugą stronę -chyba jeszcze tak nie jechałeś... na utwardzonym ciągnik zacznie podskakiwać... jak żabka... (albo jak kirowce na ruskiuch filmach przy wyciąganiu różnych rzeczy... i tracą przyczepność w momencie.. 4,5 tonowa 80 tka potrafi podskakiwać jak mała żabka... i co wtedy utrzyma, jak zaczyna iść powietrzem? ani silnik ani hamulce nic nie dadzą) Edytowane 8 Marca 2023 przez marobas 2 Odnośnik do komentarza
witejus 8798 Opublikowano 8 Marca 2023 47 minut temu, jarekm411 napisał: jeżdżę po całej Europie i nie tylko więc coś niecoś przeżyłem i widziałem Traktorem z przyczepą? Odnośnik do komentarza
jarekm411 219 Opublikowano 9 Marca 2023 marobas napisał: gośc nie ma pojecia... -hamowanie silnikiem... hyhy... chyba w osobówce... w ciężarówkach i autobusach jest retarder, bo by sinik nie utrzymał, a hamulce można spalić nie dojeżdżając nawet do połowy wzniesień -jestem z okolic autora, i wiem jak tu jest... jak sie nie ma hamulców w przyczepie, czy wozie, to się hamuje "szłapem", własnie po to, aby (j.w. wspomniał Borekk17 ) przyczepa trzymała ciągnik, -co do doświadczenia jarekm411 to chyba nie masz wgl... na pewno nie na pogórzu, w naszej okolicy sporo ludzi zginęło przygniecionych przez ciągniki i przyczepy... wystarczy, ze szłap wypadnie spod koła, i pozamiatane, nieumiejętne wciśnięcie hamulca kilka razy pod rząd -brak ciśnienia w układzie, i to samo... ciągnik z górki nie utrzyma podwójnej swojej wagi, gdybys miał doświadczenie to byś wiedział, ze na nieutwardzonym gruncie jedno z kół jak zacznie łapać poślizg, to potrafi sie zacząć kręcić w drugą stronę -chyba jeszcze tak nie jechałeś... na utwardzonym ciągnik zacznie podskakiwać... jak żabka... (albo jak kirowce na ruskiuch filmach przy wyciąganiu różnych rzeczy... i tracą przyczepność w momencie.. 4,5 tonowa 80 tka potrafi podskakiwać jak mała żabka... i co wtedy utrzyma, jak zaczyna iść powietrzem? ani silnik ani hamulce nic nie dadzą) w hamulcach pneumatycznych brak powietrza w układzie powoduje to, że hamulce się zaciskają a nie przestają hamować tak więc. przecież pisałem wcześniej, że się nie znam. gdzie ja się będę porównywał ze swoją wiedzą do doświadczonych operatorów Ursusa c360witejus napisał: 47 minut temu, jarekm411 napisał: jeżdżę po całej Europie i nie tylko więc coś niecoś przeżyłem i widziałem Traktorem z przyczepą? rowerem z przyczepą marobas napisał: gośc nie ma pojecia... -hamowanie silnikiem... hyhy... chyba w osobówce... w ciężarówkach i autobusach jest retarder, bo by sinik nie utrzymał, a hamulce można spalić nie dojeżdżając nawet do połowy wzniesień -jestem z okolic autora, i wiem jak tu jest... jak sie nie ma hamulców w przyczepie, czy wozie, to się hamuje "szłapem", własnie po to, aby (j.w. wspomniał Borekk17 ) przyczepa trzymała ciągnik, -co do doświadczenia jarekm411 to chyba nie masz wgl... na pewno nie na pogórzu, w naszej okolicy sporo ludzi zginęło przygniecionych przez ciągniki i przyczepy... wystarczy, ze szłap wypadnie spod koła, i pozamiatane, nieumiejętne wciśnięcie hamulca kilka razy pod rząd -brak ciśnienia w układzie, i to samo... ciągnik z górki nie utrzyma podwójnej swojej wagi, gdybys miał doświadczenie to byś wiedział, ze na nieutwardzonym gruncie jedno z kół jak zacznie łapać poślizg, to potrafi sie zacząć kręcić w drugą stronę -chyba jeszcze tak nie jechałeś... na utwardzonym ciągnik zacznie podskakiwać... jak żabka... (albo jak kirowce na ruskiuch filmach przy wyciąganiu różnych rzeczy... i tracą przyczepność w momencie.. 4,5 tonowa 80 tka potrafi podskakiwać jak mała żabka... i co wtedy utrzyma, jak zaczyna iść powietrzem? ani silnik ani hamulce nic nie dadzą) nie, nie w każdej ciężarówce jest retarder, oczywiście retarder może działać sam ale głównie działa z hamulcem silnikowym żeby zwiększyć wydajność i chłodzenie układu. w ciężarówkach gdzie nie ma retardera są inne systemy które nie są zbyt efektywne w swym działaniu Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 9 Marca 2023 Dnia 6.03.2023 o 12:59, mds212 napisał: pewnie więcej powietrza ucieka przez niesczelne złącza lub inne nieszczelności w układzie A ty był i widział że nie szczelność jest na przyłączach? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się