bratrolnika 28997 Opublikowano 16 Stycznia Jakby co to mam taką felgę, mogę sprzedać w rozsądnych pieniądzach Odnośnik do komentarza
GABBER85 1792 Opublikowano 16 Stycznia ona jest otworowana w nowym rozstawie i chodzi o doleganie śrub do otworu- za dużę otwory albo wyprofilowanie krawedziotworu nie tak i zmęcznei materiału od nierównamiernego nacisku... Odnośnik do komentarza
6465 14358 Opublikowano 17 Stycznia To nie wina ciężaru tylko rudej co je z żarła . 4 1 Odnośnik do komentarza
GABBER85 1792 Opublikowano 17 Stycznia nie, materiał jest gruby kilka mm, tylko na zdj tak wygląda, widac rysy od otworów, po porstu aryginalne otwory były na cząści pionowej felgi tam gdzie też jest materiał podwójny . A nowe otwory są na pojedynczym materiale i skośnym do śruby i do tego to co pisałem wcześniej. Odnośnik do komentarza
Tyfo89 562 Opublikowano 17 Stycznia Ale ta felga wygląda na skręcaną z dwóch części Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28997 Opublikowano 17 Stycznia 3 godziny temu, 6465 napisał: To nie wina ciężaru tylko rudej co je z żarła . dokładnie z tego co widać to zgniła od strony piasty, pewnie nikt tam nie zaglądał, błota się nabiło i gniło 2 Odnośnik do komentarza
6465 14358 Opublikowano 17 Stycznia To koło ma 50lat i przez ten czas coś tam woziło i nie pękło. Ruda zeżarła materiał osłabiła i rypło. 2 Odnośnik do komentarza
GABBER85 1792 Opublikowano 17 Stycznia Widać rysę od śrub na 4 sztukach i zmęczenie , a rudą to widac na pęknietych blachach w przekroju że najpierw była rysa kilka lat temu i póżniej korozja weszła - nie wiadomo kto tam co woził Odnośnik do komentarza
Steyerek8100 59 Opublikowano 17 Stycznia Nie wiem czy tu nawet Jackowski pomoże 😆 3 Odnośnik do komentarza
kuna9977 101 Opublikowano 17 Stycznia Felga skręcana wiek ok 40 lat. Przy ostatniej zmianie opony ok 10 lat temu były lekkie pęknięcia to podłożyłem podkładki. Więc i tak po trzymało sporo😁. Druga felga też zaczęła pękać obydwie wymienione. Pęknięcie od środka piasty. Więc nikt na to nie patrzył. Troszkę ładunku było wożone po 5-6t. I jeszcze z szybką jazdą. 30 lat w rozrzutniku chodziły więc troszkę na tachały ciężaru i materiał popękał, zgnite nie były Odnośnik do komentarza
GABBER85 1792 Opublikowano 17 Stycznia więc szyny i podwozie było dobre, a było oporowo Odnośnik do komentarza
mf362 1163 Opublikowano 17 Stycznia Dobrze że przy pompowaniu nigdy nie rozwaliło tej felgi ... Odnośnik do komentarza
tomek73 605 Opublikowano 17 Stycznia Chyba nie ma już gorszych i słabszych felg jak te 15 skręcane. To jest najgorsze badziewie jakie mogło być wyprodukowane. Te 15 całościowe pekają na obwodzie za stopką. Odnośnik do komentarza
izydor6280 1183 Opublikowano 17 Stycznia na te półobręcze za dużo, nawet te pod piastę 220 były grubsze jak już masz zmieniać to tylko spawana i najlepiej dawnej produkcji i tak na prawdę pod ten rozstaw nie musisz ograniczać się do 15 cali Odnośnik do komentarza
kuna9977 101 Opublikowano 17 Stycznia Mam już zmienione ogólnie te skręcane mają ten plus bo lekko przy zmianie opony. Felgi już zmienione obydwie spawane jedna stara druga nowa ciekawe czy ta nowa spawana wytrzyma tyle co ta stara skręcana bo różnica w grubości sporą mocowanie pod piastę w nowej 5mm w starej 9mm. Ta skręcana jak była skręcona też miała 9mm Odnośnik do komentarza
mf362 1163 Opublikowano 17 Stycznia Skręcane nie są źle jak mocne śruby plus te potem od kół co trzymają koło z Piasta. Szybko się zmienia oponę bez siłowania i wizyty u wulkanizacji . U mnie w rozrzutniku rosyjskim mam felgi od przyczepy zbierającej ( jedna pełna drugą skręcana ) musiałem tylko orginalne bębny wyrzucić. Bo chyba tak powinny być 16 koła . Wcześniej miałem jakieś opony od małego samolotu i były pierścienie wspawane . Ktoś rzeźbił to. Odnośnik do komentarza
izydor6280 1183 Opublikowano 17 Stycznia wolę z pełnej zrzucać oponę niż kręcić czy nawet rwać śruby z takich, wcale nie jest szybciej czy lepiej, do tego spawane mają tą zaletę że oponę TL wsadzisz i wywalasz najsłabsze ogniwo 1 Odnośnik do komentarza
Wojtek026 76 Opublikowano 20 Stycznia Dnia 17.01.2024 o 10:17, tomek73 napisał: Chyba nie ma już gorszych i słabszych felg jak te 15 skręcane. To jest najgorsze badziewie jakie mogło być wyprodukowane. Te 15 całościowe pekają na obwodzie za stopką. To prawda, w przyczepie jednoosiowej to sruby skrecajace te polowki popekaly, poskrecalem a za kilka lat wraz detke przyszczypalo iedzy tyi polowkami, wymiana detki mija sie z celem, bo te stare detki byly specjalne do tych skrecanych kol mialy w innym miejscu wentyl, poskladanie tego kola z fartuchem i nowa detka nieda sie Odnośnik do komentarza
mf362 1163 Opublikowano 20 Stycznia Fakt teraz dętki cienkie i delikatne. Ruskie to były dopiero grube i sztywne . Odnośnik do komentarza
Wojtek026 76 Opublikowano 20 Stycznia Cienkie to jedno, ale koła ze zbieraczki do siana z 90 roku i tam już fartucha nie dali do skręcanych kół Odnośnik do komentarza
izydor6280 1183 Opublikowano 20 Stycznia 10 godzin temu, Wojtek026 napisał: To prawda, w przyczepie jednoosiowej to sruby skrecajace te polowki popekaly, poskrecalem a za kilka lat wraz detke przyszczypalo iedzy tyi polowkami, wymiana detki mija sie z celem, bo te stare detki byly specjalne do tych skrecanych kol mialy w innym miejscu wentyl, poskladanie tego kola z fartuchem i nowa detka nieda sie wiertarka w dłoń i już jest odpowiednie miejsce na wentyl Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się