Skocz do zawartości

New Holland 8670 + AgroLift ABP 3.0


Karol323

Kolejne nabytki, Gruber wpadł razem z Kubota a NH to tak przypadkiem 🫣😅
  • Like 3



Rekomendowane komentarze

Fajny "przypadek " 😀

Fortschritt jeszcze jest na gospodarstwie ? 

Jak u Ciebie takie przypadki to strach pytać jaki teraz kombajn na gospodarstwie kosi ?😀 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Krzysztof81 napisał(a):

Czemu te NH są takie tanie?

Pewnie dlatego że mają konkretne przebiegi, przynajmniej z tego co widziałem 

Odnośnik do komentarza

Przebieg przebiegiem jak w każdym innym modelu podobnej mocy i wieku. 

Największą bolączką jest już słynna skrzynia firmy  zdaje się firmy Funk . Nie ma do tego części . Każdy ciągnik z tą skrzynią jest tani . Cała seria G new Holland /Fiat  czy stare Fergusony (9240). 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Coś czułem że jest jakaś podpadziocha. O tych MFach to słyszałem. Znam nawet jedne miejsce gdzie stoi taki w krzakach, ale że montowali je w NH to nie wiedziałem.

Odnośnik do komentarza

Że w MFach i bodajże Deutzach one siedziały  to wiedziałem. Że w NH to nie. Ciekawe co tam poszło nie tak? Fabryka już nie istnieje?

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, prorok napisał(a):

 

Forszajki nie poddają się 💪 i zostają ewentualnie któryś kombajn na większego się zmieni 😜

8 godzin temu, mf362 napisał(a):

Ten new Holland to chyba całkiem niezły pociągowy koń i to konkretny?

9t masy robi swoje, 170KM przy takim bysiu i odpowiednim sprzęcie wychodzi nawet ładne spalanie 😀 chociaż przy gruberze potrafi dostać zadyszki 🫣😅

7 godzin temu, WitekRolnik napisał(a):

Fajny ten przypadek 

Dzięki Witku 😎💪 U Ciebie też zmiany zachodzą widzę na plus 😎🤌

6 godzin temu, Krzysztof81 napisał(a):

Czemu te NH są takie tanie?

Też się dziwię 🤷🏻‍♂️ Mój nie był taki tani ponieważ nie dużo przebiegu Oryginalnego no i kompletność przy zakupie zaczepy obciążniki itd...

5 godzin temu, Kvl napisał(a):

 

6 godzin temu, Krzysztof81 napisał(a):

Czemu te NH są takie tanie?

Pewnie dlatego że mają konkretne przebiegi, przynajmniej z tego co widziałem 

 

Mój ma nie całe 9tyś godzin 🤔

4 godziny temu, atrol123 napisał(a):

 

Przebieg przebiegiem jak w każdym innym modelu podobnej mocy i wieku. 

Największą bolączką jest już słynna skrzynia firmy  zdaje się firmy Funk . Nie ma do tego części . Każdy ciągnik z tą skrzynią jest tani . Cała seria G new Holland /Fiat  czy stare Fergusony (9240). 

 

 

Skrzynia w moim modelu jest podobna do TW30 i jest słabsza od pozostałych modeli NH, Ma mniejsze odbudowy mostu i jak na zagranicznych forach piszą "kruche" i nie należy przesadzać z mocą ponieważ silnik na 260KM można kręcić. Oleju wchodzi ok 20l mniej przez mniejszy most od 8770-8970. O tarczki ja bym się nie bał. elektryczne sprawy też można ogarnąć z grubsza, chyba że sterownik padnie to wtedy może być problem z kupnem. Aby kosze od tarczek były dobre to zrobienie skrzyni zamyka się w 30tys z robocizna i olejem. Mogę też dodać że niektóre elementy nie są dostępne u nas a jak jest to w Perkozie... więcej nie muszę mówić o cenach 🫣 Ale u nas lampa robocza w masce kosztuje 1szt 2200zl na żarówkę a za granicą kupiłem lampy LED dedykowane Ori za 1900zl z przesyłką komplet 2szt, trzeba szukać :)

 

18 minut temu, Karol323 napisał(a):

 

 

Edytowane przez Karol323
  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Jak mi sie podobają  te przebiegi, bo przecież do 10 tys każdy ma.

Kupiłem  12-13 lat temu Case MX 150  10 letniego z Niemiec  z książką serwisową  i przebiegiem 8400, teraz ma 11800 i to jest bardzo dużo jak na Polskie warunki,, bo  można teraz spotkać  z przebiegiem 7 tyś. a z  12 to bardzo rzadko sie widzi.

Sąsiad ma takiego NH z 6 tyś, ale kupił go jak ciagnik miał 5 lat, i miał z 3 szt 1614 na 120 ha. 

9 ton on ma ? ważyłeś, mój Case MX 150 ma 9 z obciążnikami na tylnych kołach z ZTS, zdjęcie w galerii, zalanymi przednimi kołami płynem, około 600 kg i obciążniki z przodu z 600 kg. 

Edytowane przez tomek73
Odnośnik do komentarza
tomek73 napisał:

Jak mi sie podobają  te przebiegi, bo przecież do 10 tys każdy ma.

Kupiłem  12-13 lat temu Case MX 150  10 letniego z Niemiec  z książką serwisową  i przebiegiem 8400, teraz ma 11800 i to jest bardzo dużo jak na Polskie warunki,, bo  można teraz spotkać  z przebiegiem 7 tyś. a z  12 to bardzo rzadko sie widzi.

Sąsiad ma takiego NH z 6 tyś, ale kupił go jak ciagnik miał 5 lat, i miał z 3 szt 1614 na 120 ha. 

9 ton on ma ? ważyłeś, mój Case MX 150 ma 9 z obciążnikami na tylnych kołach z ZTS, zdjęcie w galerii, zalanymi przednimi kołami płynem, około 600 kg i obciążniki z przodu z 600 kg. 

Przebieg wydaje mi się realny. oglądałem ciągniki z mniejszymi przebiegami a były bardziej zjechane niż ten. no i opony z tego rocznika są również co ciągnik. Ważyłem i z pełnym bakiem itd 9t jest bite. z przodu jest ponad tona obciążnika.

mf362 napisał:

W której serii to przedni obciążnik/ tuż też skręcał 

W tych modelach skręcał jak i również w TM i młodszych o model. nazywa się to SuperSteer :)

Krzysztof81 napisał:

Po co ci taki wynalazek, przecież kupiłeś Kubote?

Po 1. Mam 100ha + usługi wykonuje. Dużo więcej można zrobić pracy mając ten "wynalazek" Po 2. Kubota z tym gruberem męczy się chyba że na 10cm robić. Po 3. Jaki wynalazek ? Produkowane w latach 1994-2001 więc nie robiony był rok czy dwa. Chyba że uznajesz tylko swoje ciągniki na podwórku a reszta to wynalazki ? 🤔 mogę porównać JD 7530 do niego. NH jest cięższe, lepiej wyważone i Gruber ciągnie o podobnej prędkości gdzie JD ma 205KM...Nie wyssane z palca tylko pracowałem przed NH na takim JD. Spalanie w JD powyżej 20l/ha a w NH mi nie zdarzyło się więcej spalić jak 20l/ha przy podobnych warunkach pracy. Przy cenie JD mogę Kupić 2 NH 8770 gdzie wciągają JD nosem, Plus w JD za Amo Oś. tylko to.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Zazwyczaj w ciągnikach które kosztują 50% tego co inne w tym samym przedziale mocowym jest jakis haczyk. Jeżeli Tobie pasuje to wszystko ok, bo to Ty bedziesz nim pracował. Gratuluje zakupu. Skąd brałeś? U okolicznego handlarza?

Odnośnik do komentarza

Ok może się nie znam.

Oglądałem 4 letniego 936 z przebiegiem 12 tys, jeździł na 3 zmiany w  biogazowni, ciągnik w  perfekcyjnym stanie. Nic nie było ruszane, nie rozkręcane . Oryginał wszystko. Z podłogi można było jeść.  Opony nowe, ale chyba 3  już miał.

Dziwne żeby przy 9 tyś miał bieżnik na oponach, bo przednie to połowę co tylne wytrzymują. Niektórzy rolnicy  jak kupują nowy ciągnik to często kupują też  nowe opony z tego samego rocznika, potem przed sprzedażą wymienić niby że oryginał, a  handlarze szukają opon z rocznika  ciągnika.  Muj też mial opony z tego samego rovznika, ale łyse jak kolano, miały tylko zarys po bieżniku. 

Ja  w Case robiłem silnik przy 10800 a mówią  że te silniki wytrzymują po 18 tys, bez zająknięcia, tylko dziwne że przy wymianie uszczelki ludzie widza tam tuleje, a ten silnik nie ma tulei Znam dużo przypadków ze Cumins był robiony po 10 tyś. 

3 lata temu szukałem ciągnika, pod Bolesławcem jest dużo handlarzy, ciągniki  na lawecie po 15-16 tys  miały, po 1-2 tygodniach widziałem je  w centralnej Polsce lub na wschodzie z innymi  przebiegami . Więc ja kupować ciągnik to tylko na zachodzie Polski, wschód to wszystko podejrzane.

Szczerze nigdy nie wierzę w  przebiegi, to są bajki. Tak jak w samochodach. 

Dobry szpec w  Fendzie moze sprawdzić prawdziwy przebieg. Alu musi głeboko w komputer wejsć, a nie wszyscy maja takie uprawnienia. 

Odnośnik do komentarza

Co wy pieprzycie o jakichś wynalazkach ?! To były Fordy Genezis, produkowane w kanadyjskim Winnipeg, jeśli dobrze pamiętam. Dopiero później fabryka została przejęta przez New Hollanda i zmieniono nazewnictwo na New Holland. Początkowo widniał jeszcze mały napis Ford pod New Hollandem 😎 Co do przekładni, to Funk dostarczał także swoją konstrukcję do Massey Fergusona 8170, jak i do serii 82xx.

Edytowane przez boogie7
Odnośnik do komentarza
tomek73 napisał:

Ok może się nie znam.

Oglądałem 4 letniego 936 z przebiegiem 12 tys, jeździł na 3 zmiany w  biogazowni, ciągnik w  perfekcyjnym stanie. Nic nie było ruszane, nie rozkręcane . Oryginał wszystko. Z podłogi można było jeść.  Opony nowe, ale chyba 3  już miał.

Dziwne żeby przy 9 tyś miał bieżnik na oponach, bo przednie to połowę co tylne wytrzymują. Niektórzy rolnicy  jak kupują nowy ciągnik to często kupują też  nowe opony z tego samego rocznika, potem przed sprzedażą wymienić niby że oryginał, a  handlarze szukają opon z rocznika  ciągnika.  Muj też mial opony z tego samego rovznika, ale łyse jak kolano, miały tylko zarys po bieżniku. 

Ja  w Case robiłem silnik przy 10800 a mówią  że te silniki wytrzymują po 18 tys, bez zająknięcia, tylko dziwne że przy wymianie uszczelki ludzie widza tam tuleje, a ten silnik nie ma tulei Znam dużo przypadków ze Cumins był robiony po 10 tyś. 

3 lata temu szukałem ciągnika, pod Bolesławcem jest dużo handlarzy, ciągniki  na lawecie po 15-16 tys  miały, po 1-2 tygodniach widziałem je  w centralnej Polsce lub na wschodzie z innymi  przebiegami . Więc ja kupować ciągnik to tylko na zachodzie Polski, wschód to wszystko podejrzane.

Szczerze nigdy nie wierzę w  przebiegi, to są bajki. Tak jak w samochodach. 

Dobry szpec w  Fendzie moze sprawdzić prawdziwy przebieg. Alu musi głeboko w komputer wejsć, a nie wszyscy maja takie uprawnienia. 

Wiadomo. Jest ciągnik i ciągnik, jeździłem oglądać perełki a rzygać się chciało a ten był spoko w porównaniu do innych. Jeździłem MF 8160 oglądać to kable robione na wsuwki, opona klejona silikonem, a co najlepsze leci z ośki ramion z dołu olej a typ gada że jak używa to nie leci, tylko jak stoi to leci 🤦🏻‍♂️ No i synchronizator ujebany od szosowe-polowe a to koszt coś 10tyś zrobić.... a on mówi panie tam taki długopis jest i tylko go wymienić trzeba 🤦🏻‍♂️


Krzysztof81 napisał:

2 minuty temu, Karol323 napisał(a):

Zależy o kim mówisz. Tutaj był kupiony za Sejn. Teraz wciska Case 105c

Berżałowce czy jakoś tak, a drugi jest w innej wiosce nie pamiętam, sporo ma złomu z północy ogłasza się na OLX:

https://www.olx.pl/d/oferta/ciagnik-zetor-8045-z-turem-stan-bdb-2-szt-CID757-IDVIql9.html

wioska obok bierżałowiec był kupiony, taki rolnik ale ściąga czasami coś ale dusigrosz i co jego to naj... Drugi to mój kolega ten z OLX co wysłałeś link.. Ściąga i mówi żeby siedzieć i ich odnawiać to trzeba mieć kupę czasu. Jak pójdzie to pójdzie a jak nie to jeść nie prosi. dużo przewala nawet nie przyjedzie na podwórko. dużo osób o dziwo bierze automatyczne skrzynie zamiast mechanicznych. np PQ w JD to wolą AP

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Karol323 napisał(a):

Wiadomo. Jest ciągnik i ciągnik, jeździłem oglądać perełki a rzygać się chciało a ten był spoko w porównaniu do innych. Jeździłem MF 8160 oglądać to kable robione na wsuwki, opona klejona silikonem, a co najlepsze leci z ośki ramion z dołu olej a typ gada że jak używa to nie leci, tylko jak stoi to leci 🤦🏻‍♂️ No i synchronizator uj***ny od szosowe-polowe a to koszt coś 10tyś zrobić.... a on mówi panie tam taki długopis jest i tylko go wymienić trzeba 🤦🏻‍♂️

 

wioska obok bierżałowiec był kupiony, taki rolnik ale ściąga czasami coś ale dusigrosz i co jego to naj... Drugi to mój kolega ten z OLX co wysłałeś link.. Ściąga i mówi żeby siedzieć i ich odnawiać to trzeba mieć kupę czasu. Jak pójdzie to pójdzie a jak nie to jeść nie prosi. dużo przewala nawet nie przyjedzie na podwórko. dużo osób o dziwo bierze automatyczne skrzynie zamiast mechanicznych. np PQ w JD to wolą AP

 

Ten to ma przemiał. Musi mieć w ch... kasy że trzyma tyle milionów na placu. Niektóre rzeczy ma po normalnych cenach, niektóre w ch... drogo jak za takie rupieciostwo. Taki spod Gołdapi bierze od niego zwłaszcza zetoty, ursusy, ochlapie farbą i puszcza dalej na olx.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v