Skocz do zawartości

Ursus C-385


shiftman

Nowy tłumik do 80 tki




Rekomendowane komentarze

Wiesz jakie zadanie ma tłumik? Raczej nie, skoro nazywasz pustą rurę tłumikiem.. Przy pierwszej lepszej kontroli drogowej powinni za to zabierać dowód

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
28 minut temu, Piotruniu25 napisał(a):

Parę dni popracujesz w polu i ci uszy oklapną od tej rury, może przy turbo miało by to sens.

Założyłem taka to jeden kurs z gnojem zrobiłem 500 m w jedną stronę 🤣 wstawiłem w środek druga rurę zaspawana na końcu i powiercona wkoło. Wtedy było dobrze. 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, szymon09875 napisał(a):

Wyleci szybciej niż założyłeś 🤭

albo założony z myślą o turbo 

Odnośnik do komentarza

Mam w Aresie silnik 6T pełen przelot i żeby nie dość dobrze wyciszona kabina z klimą to nawet bym o tym przelocie nie myślał, w kabinie drobna różnica między oryginalnym tłumikiem, ale na zewnątrz to jest piękna symfonia dla uszu i okolicy, jak da się dobrze ognia do pieca to z 2-2.5 km słychać że Renata wlatuje na rejon :D Ale w takim sprzęcie jak na zdjęciu nie odważyłbym się zakładać przelotu, szkoda uszu :) i tak jak koledzy wyżej piszą po całym dniu roboty bardzo szybko wrócisz do normalnego tłumika.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, bronek napisał(a):

Wiesz jakie zadanie ma tłumik? Raczej nie, skoro nazywasz pustą rurę tłumikiem.. Przy pierwszej lepszej kontroli drogowej powinni za to zabierać dowód

To jest po to ,by wyjeżdżając z pola małżonka słyszała by kartofle nastawić...

Szkoda zdrowia,wystarczyło raz że w 1012 mi tłumik się poluzował 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, konteno napisał(a):

albo założony z myślą o turbo 

To chyba mu się kolejności pomyliły 🤷

Odnośnik do komentarza

To już nie chodzi o o głośność tego tłumika. Tłumiki wolno saacych mają po to siatki i przegrody wewnątrz tłumika aby tłumiły wylot spalin a przy tym lepiej wypalały paliwo. Jeśli tego nie ma to leci moc w atmosferę.

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, bronek napisał(a):

Przy pierwszej lepszej kontroli drogowej powinni za to zabierać dowód

Plus słony mandat.

Odnośnik do komentarza

W samochodach bardziej weryfikują niż w maszynach,no chyba że jakiś sąsiad zgłosi na policję to wtedy mają podstawe do kontroli.

Odnośnik do komentarza

Jak nie ma ? 

A po drugie masz turbinę która już dość sporo wygłusza. Odpal ten silnik bez kolektora a potem z kolektore, a co dopiero z turbosprężarka

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, WitekRolnik napisał(a):

Mam w Aresie silnik 6T pełen przelot i żeby nie dość dobrze wyciszona kabina z klimą to nawet bym o tym przelocie nie myślał, w kabinie drobna różnica między oryginalnym tłumikiem, ale na zewnątrz to jest piękna symfonia dla uszu i okolicy, jak da się dobrze ognia do pieca to z 2-2.5 km słychać że Renata wlatuje na rejon :D Ale w takim sprzęcie jak na zdjęciu nie odważyłbym się zakładać przelotu, szkoda uszu :) i tak jak koledzy wyżej piszą po całym dniu roboty bardzo szybko wrócisz do normalnego tłumika.

Nie Masz PUSZKI nad silnikiem?

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, szymon09875 napisał(a):

To chyba mu się kolejności pomyliły 🤷

bo najszybciej robi się najtańsze i najmniej pracochłonne rzeczy

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, soltys48 napisał(a):

Dlaczego?

Bo jak to się mówi jak pełen przelot to pełen przelot, a poza tym bez puszki dużo ładniej ryczy :D ale w razie W to puszka jak i oryginalny tłumik leżą w garażu, pół godziny roboty i przywrócone do tego jak wyjechał z fabryki. No wiesz każdy ma bzika na jakimś punkcie :D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v