Skocz do zawartości

Ursus 1012


Baks00

Ma stara ,,80" jeszcze pasuje pomalować

  • Like 3



Rekomendowane komentarze

Dużo roboty i kosztu? Są tryby w skrzyni do przystawki napędu czy trzeba dokładać?

Z turbina ma coś koło 100 KM? 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Piotruniu25 napisał(a):

Gdzie napęd kupiony?

Aż zerkne na spokojnie Łódzkie bo trochę obejrzałem za nim kupiłem.

 

Godzinę temu, ZetorMisio napisał(a):

Dużo roboty i kosztu? Są tryby w skrzyni do przystawki napędu czy trzeba dokładać?

Z turbina ma coś koło 100 KM? 

Co do roboty, więcej rozkręcania jak roboty głównej 

Ja przód kupiłem kompletny,z każdą śrubką,przewodem,podkładka.....Tryby dobrałem na miejscu pod rozmiar kół . Całość aby stara obudowa,reszta nowa ,wał starego typu po regeneracji ten chciałem 

Interesował mnie tylko montaż  koszt 20tys

Edytowane przez Baks00
Odnośnik do komentarza

Nie ma problemu żadnego

Jeżeli nie miał bym jej pewnej na pewno nie pchał bym się w przód 

Edytowane przez Baks00
Odnośnik do komentarza
25 minut temu, MatLit napisał(a):

Tak, na przeglądzie zawsze.

Rozmiar opon czy się zgadza na osiach czy z tym co jest w specjalizacji auta ?

Odnośnik do komentarza

Wiecie papierki z przeglądu czy pieczątka od znajomego to nie jest przegląd Skoro w dowodzie jest bez przedniego napędu a napęd jest widoczny i opony czy koła różniące się od fabrycznych to już jest problem To tak jak byś w stodole przerobił anglika na Europejczyka Niby się da ale jest papierologia nie małą 

 

Odnośnik do komentarza

Co w dowodzie jest?

Jest np waga czyli mając ładowacz mus odpinac na przegląd?Bo waga się nie będzie zgadzać i to znaczaco

Ładowność jest nie podana- jak to rozumieć? 

 

Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, mario666 napisał(a):

Wiecie papierki z przeglądu czy pieczątka od znajomego to nie jest przegląd Skoro w dowodzie jest bez przedniego napędu a napęd jest widoczny i opony czy koła różniące się od fabrycznych to już jest problem To tak jak byś w stodole przerobił anglika na Europejczyka Niby się da ale jest papierologia nie małą 

 

Dołożenie napędu nie ma nic do rzeczy przy przeglądzie skoro jest to fabryczny napęd inaczej sprawa sie ma przy dokładanych napędach do c360 ulepionych nie wiadomo z czego, tak naprawde żaden diagnosta nie kapnie sie nawet czy to był ciągnik z napędem czy bez fabrycznie jesli nie jest w temacie modelów jakie wychodziły i z jakim oznaczeniem, w dowodzie też nie jest wbite czy ma napęd na 4 koła czy na 2.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, superfarmer02 napisał(a):

Napewno? 

Na pewno wbita jest tylko liczba osi, dopuszczalne naciski, cięzary itp nic o napędach nie ma.

  • Like 2
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Baks00 napisał(a):

Jest np waga czyli mając ładowacz mus odpinac na przegląd?Bo waga się nie będzie zgadzać i to znaczaco

Zgadza się, jadąc na przegląd nie powinienes mieć zamontowanego TUR"a 

Edytowane przez bears
Odnośnik do komentarza

Wszyscy tak fajnie piszecie ze nie ma żadnego problemu  :) tylko już nie raz chciałem kupić napęd i założyć ale żeby potem problemu nie było I tak Żadna firma co zakłada napędy 4x4 od jakichś aut terenowych nie da ci gwarancji na przegląd Wszyscy gadają Jakoś to klepniesz czy powozisz się po lasach czy pagórkach a ci co sprzedają orginał do jakiegoś zetora to ich nic nie interesuje do czego ty będziesz zakładał i co będzie dalej 

Odnośnik do komentarza

No własnie mylisz troche sytuacje to jest napęd fabryczny do tego ciągnika zaprojektowany i dopuszczony do ruchu. A te ulepy klepane w stodole do c360 itp to jest zupełnie inna bajka która wgl nie powinna przejść przeglądu. 

Odnośnik do komentarza

A no to że gdy przekładasz anglika np audi to nie montujesz zegarów czy kiery od bmw tylko od danego modelu audi Czyli jak przekładasz napęd np do zetora 8111 to szukasz i zakładasz od 8145 a nie od zetora proximy czy 7245 i to rozumiem Problem jest w tym że podczas przeróbki na wszystko trzeba mieć papiery aby udowodnić Robił ktoś coś takiego czy tylko z pały strzelacie? 

Odnośnik do komentarza

To nie jest przeróbka tylko wymiana części na inne fabryczne które wychodziły seryjnie w tym ciągniku tylko za dopłatą, idąc takim tokiem rozumowania na wymiane silnika skrzyni itp też byś musiał mieć papiery bo to jest jak by nie bylo element konstrukcyjny ciągnika teraz każda taka rzecz jest traktowana jako część wymienna i tyle w temacie. W dowodzie brak adnotacji czy ma napęd czy nie żaden diagnosta nie powinien nawet zwrócić uwagi na to ba nawet żaden biegły podczas jakiegoś wypadku nie wpadł by na to.

Odnośnik do komentarza

Jedyny problem może wyniknąć w przypadku wypłaty odszkodowania 

 

To tak samo d47 powinny mieć dwa rodzaje kół, a mają jak mają 

Dobrze że opony na osi jednakowe, nieraz

Coś słyszałem że będziesz wstawiał napęd, czego taka decyzja też słyszałem 

Mądra decyzja 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, corsar12 napisał(a):

Na pewno wbita jest tylko liczba osi, dopuszczalne naciski, cięzary itp nic o napędach nie ma.

A w cepik?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v