Kaszlak79 753 Opublikowano 3 Lutego W jednym sklepie było chyba za coś 1600 z hakiem. Jak dla mnie montaż tego bez zwiększenia dawki paliwa jest bez sensu. 1
Pablo16 103 Opublikowano 3 Lutego Korby muszą być od turbo i tłoki z 3 pierścieniami bo zwykle podobno szybko żywot kończą. Końcówki wtrysków też wypadałoby zmienić Robiłem ten temat u siebie i trochę zabawy jest. Ja pompę przerabiałem na tą z turbo. Zbiornik paliwa też trzeba zmienić jak turbo z kolektorem ssącym chce się oryginalnie połączyć.
szymek 85 Opublikowano 3 Lutego korby są te same sprawdzane na 3 zestawach ze starych zapasów, pompę wtryskowa zależy czy stary typ. wystarczy dawkę podnieść albo włożyć większe sekcje, zbiornik paliwa nie koniecznie bo można na silikonach podloczyc. założyć filtr powietrza z bizona.
jonek98 2751 Opublikowano 3 Lutego dziś na ogół się kładzie tłoki z 3 pierścieniami,4 przy remoncie raczej nikt nie wkłada
bejba 190 Opublikowano 3 Lutego 3 pierścieniowe to tłoki nowego typu który były kładzione fabrycznie do silników bez turbo np . Ursus 912
Pablo16 103 Opublikowano 3 Lutego W dniu 3.02.2025 o 13:04, szymek napisał(a): korby są te same sprawdzane na 3 zestawach ze starych zapasów, pompę wtryskowa zależy czy stary typ. wystarczy dawkę podnieść albo włożyć większe sekcje, zbiornik paliwa nie koniecznie bo można na silikonach podloczyc. założyć filtr powietrza z bizona. Rozwiń Stare silniki te z dużymi okienkami pod kolektorem wydechowych miały inne korby. Znam 3 przypadki że przy turbinach wyszły bokiem
szymek 85 Opublikowano 3 Lutego od 6 lat śmiga na starym typie z dużymi okienkami. przy uturbianiu kupione były korby turbo niczym się nie różniły od moich co więcej waga nowych korb była ciut mniejszą, już nie pamiętam ile.
Alchemik 522 Opublikowano 3 Lutego W dniu 3.02.2025 o 18:33, Pablo16 napisał(a): . Znam 3 przypadki że przy turbinach wyszły bokiem Rozwiń Tylko ciekawe czy bez turbiny to też nie była tylko kwestia czasu, albo fantazja poniosła właściciela przy kreceniu pompa itp i taki był skutek
Pablo16 103 Opublikowano 3 Lutego Nie znam historii Twojego silnika wiem co było u mnie i u znajomych w silniku starego typu. W nowszych typach na pewno szły korbowody do turbo w starszych niekoniecznie.
Alchemik 522 Opublikowano 3 Lutego Ja tam wolałbym zeby zostało 0.5l paliwa więcej w baku na hektar orki, niż kombinować dla dźwięku.
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się