Skocz do zawartości

RedPower

Members
  • Postów

    175
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mazowsze

Ostatnie wizyty

2789 wyświetleń profilu

Osiągnięcia RedPower

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Week One Done Unikat
  • One Month Later Unikat
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. Tak działało ale włożyłeś zwykły oring który tam lubi się przerywać ( wiem bo 3 razy wymieniałem tam oring dopiero jak kupiłem jakiś bardziej przystosowany do tego jest wszystko w porządku - nie wiem jaki to był dostałem taki u siebie w składnicy). Może miałem jakieś tanie oringi i dla tego się przerywały ale u Ciebie może być podobna sytuacja. Więc radzę Ci zajrzyj tam.
  2. Zacznij od sprawdzenia oringu na siłowniku od zakresów. Znajduje się on w bocznej pokrywie skrzyni pod korkiem na klucz 18.
  3. Zmierzyłeś ciśnienie na obwodzie zewnętrznym a trzeba je zmierzyć na wewnętrznym (masz tam dwie zespolone pompy) i ciśnienie powinno wynieść około 20 bar. Żeby je zmierzyć wepnij się do trójdziału pod maską. Jeśli chodzi o elektronikę to pod prawą stroną kabiny za schodkami masz moduł do którego dochodzą kostki. Wypnij je przeczyść styki i wepnij. Dodatkowo możesz mieć zapchany filtr oleju - kiedy go wymieniałeś?. Jeden główny jest za prawym tylnym kołem a drugi (możesz go nie mieć) jest za prawymi schodkami pod kabiną.
  4. Sprawdź ciśnienie oleju jakie daje pompa ( obwód wewnętrzny ) z tego co pamiętam powinno być coś koło 20 bar. Pompa może nie dawać dostatecznego ciśnienia na wolnych obrotach i dlatego rozłącza wom i zapala się ikonka niskiego ciśnienia. Filtr oleju skrzyni dawno wymieniany? A wspomaganie kierownicy nie chodzi ciężko na wolnych obrotach?
  5. Świecą Ci się ikonki czyli masz cały czas blokadę załączoną i wałek czy tylko świeci się ikonka. Pierwsze co to przeczyść kostki które dochodzą do komputera. Powinieneś mieć dwa przewody masowe przy komputerze .. przeczyść ich styki. Możesz również przeczyścić kostki pod kierownicą. Sprawdź ciśnienie oleju .. czujnik ciśnienia oleju... Jeśli to nie pomoże to nwm może sam komputer wariuje .
  6. Jak hamulce WOM Przedni napęd i półbieg dobrze działają to poprostu wymyło skrzynię ze starego syfu. A filtr masz ten mniejszy czy większy?
  7. A olej jaki wlałeś? I czy hamulce chodzą Ci dobrze? Jak stary olej spuszczałeś to się nie świecił od opiłków?
  8. Skoro nie blokuje ci się przycisk no to co może być nie tak? Chyba przycisk Gdy go wciśniesz to powinien zostać w tej pozycji.
  9. Ja na początku tamtego roku zmieniłem przy okazji remontu skrzyni na tą 40 km/h . Ogólnie u mnie się to nie sprawdziło .. może i szybciej jechał ale brakowało mu siły. Dodam jeszcze że będziesz miał na odwrót przełącznik i ikonkę od półbiegu. W tym roku powróciłem do 30km/h .. szkoda mi sprzęgła. Masz zdjęcia z tego remontu https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2 . A co do zmiany to całą zawartość kosza speedshift odwracasz do góry nogami. Przy składaniu na tych trzech trybikach masz kropki to musisz je równo ustawić bo inaczej tego nie złożysz .
  10. W moim 3065 wskazówka utrzymuje się dokładnie pomiędzy czarno-zielonym a zielonym. Jak jadę i trzymam go na wysokich obrotach to wskazówka wejdzie na zielone pole po czym spadnie na to pomiędzy. Jak dobrze chłodzi to w lato nie musisz się martwić o przegrzanie
  11. Jeżeli leje na tarczę to obstawiam uszczelniacz na wałku WOM ponieważ on wchodzi w docisk. Gdyby to był siłownik to by raczej na sprzęgło nie szedł olej tylko lał się centralnie na dekielek.
  12. Przy wspomaganiu proponuje zmierzyć ciśnienie pompy - na rozgrzanym oleju i wolnych obrotach silnika nie działa przypadkiem ciężej wspomaganie ? Jeśli masz filtr hydrauliki wewnętrznej (pod prawymi schodkami) to może długo nie był zmieniony i nie nadąża przepuszczać oleju. A co do podnośnika to jak ustawisz na EHR niższą maksymalną pozycję podnoszenia to też się tak samo dzieje ?
  13. Przewody hydrauliczne od tego rozdzielacza dochodzą do wyjść hydraulicznych i do podnośnika. Kiedyś mi coś się tam przycięło i cały czas kierowało olej na wyjścia hydrauliczne mimo że dźwignie od hydrauliki były w pozycji neutralnej ... i wtedy podnośnik był kaput. Opukałem lekko ten rozdzielacz przeczyściłem styki kostek i problem znikł.
  14. Widocznie tak. Jutro go wymienię. Nawet nie pomyślałem że ten czujnik może odwrotnie działać.
  15. Faktycznie nowy czujnik działa odwrotnie .. gdy nie ma ciśnienia to zwiera styki. I wszystko jasne ... a ja się głowie co tu może być nie tak Wielkie dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v