ursus1991
Members-
Postów
981 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ursus1991
- Urodziny 07/20/1991
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
lubuskie
-
Zainteresowania
Rolnictwo, komputery, muzyka, motoryzacja
Ostatnie wizyty
8785 wyświetleń profilu
Osiągnięcia ursus1991
Nowicjusz (1/14)
10
Reputacja
-
Dominik123j90 obserwuje zawartość ursus1991
-
Malowanie farbą chlorokauczukową- problem
ursus1991 odpowiedział(a) na patrykrolnik11 temat w Zrób to sam
Mialem cala puszke takiego podkladutochcialem wykorzystac. Co proponujecie teraz zrobic? Dodam ze nie jest to maszyna tylko brama.- 28 odpowiedzi
-
- farba
- chlorokauczuk
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Malowanie farbą chlorokauczukową- problem
ursus1991 odpowiedział(a) na patrykrolnik11 temat w Zrób to sam
A czy podkład chlorokauczukowy nie pogryzie się z nawierzchniową na bazie żywicy? Np. taką z granitu Winckles? Miał iść chlorokauczuk na ten podkład, ale źle mi się maluje natryskowo chlorokauczukiem i szukam innego rozwiazania.- 28 odpowiedzi
-
- farba
- chlorokauczuk
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzieki. Zobacze na ten potencjometr.
-
a można sprawdzic niektóre z tych elementów domowymi sposobami?
-
Hej. Posiadam duży problem z podnośnikiem w 6610. Wygląda to wszystko tak, że jak podniosę maszynę to podnośnik cały czas pracuje i opuszcza jakieś 5 cm i podnosi z powrotem w bardzo szybkim czasie, że aż buja całym ciągnikiem. Dodatkowo czasami nie chcą działać przyciski od podnoszenia i muszę albo przytrzymać przycisk, albo czasami podnieść suwakiem. Czasami podnośnik podniesie do końca, a czasem trochę mu brakuje. Pod czas uprawy w polu ciągnik potrafi sam podnieść maszynę, czasami nawet robi to cały czas i muszę dusić ciągle w dół. Hydraulika też potrafi się przywiesić. Dzisiaj podczepiłem siewnik na hydropaku i po którymś podniesieniu nie mogłem go opuścić. w którą stronę bym nie dał dźwigni to ciągnik próbował dalej podnieść siewnik. Co może być tego przyczyną? Olej i filtry są nowe.
-
Czesc. Próbuje uszczelnic moja c-385. Niestety nie mam katalogu(mam jedynie do 912) a nie wiem co prawidłowo powinno byc włozone pod zawór przepływu oleju. dokładne miejsce zaznaczyłem na zdjęciu strzałka. Wcześniej podłozyłem podkładkę miedziana, niestety po pewnym czasie z powrotem zaczyna sączyć. Czy tam nie powinien być oring? Może dać ta podkładke z oringiem/gumka w środku? Co dajecie pod kruciec wkręcany w pompę hydrauliczną? Zwykła miedzianą podkładkę? Czy może podkładkę i oring? Prosze o szybką poradę. https://www.fotosik.pl/zdjecie/3bf828d15415af7a Może ktoś ma katalog do c-385 i podeśle fotkę strony z tym zaworem
-
Wczoraj dokonaliśmy przeróbki na orbitrol. Od razu został zregenerowany cały przód. Założony został orbitrol o którym pisałem wyżej i siłownik który kupiłem z demontażu (oryginalny z kompletu wspomagania na orbitrol do ursusa). Do tego nowe przeguby osiowe i kontowe oraz pozostałe pierdoły. Układ został zalany świeżym boxolem. Niestety po złożeniu wszystko działa ok, tzn nic się nie przycina, orbitrol dobrze reaguje na zmianę kierunku lecz ciężko się kręci. Ciągnik stoi na twardym, bez tura i obciążników lecz na wolnych obrotach ledwo co się skręca kierownica. Jak dodam gazu jest lepiej, ale to nie to co powinno być. Dla sprawdzenia podłączyliśmy zasilanie orbitrola bezpośrednio z pompy pomijając zawór lecz to nie przyniosło żadnej zmiany. Obecnie jest wykręcona pompa bo chciałem dać ją gdzieś do sprawdzenia.. Poradźcie gdzie szukać przyczyny? Pompa? orbitrol? a może jest za cienki przewód który wychodzi z pompy?(został fabryczny) .
-
Właśnie zabieram sie za remont przodu w mojej c-385 i zmieniam wspomaganie na siłownik z orbitrolem. Mam tura i chce zablokować zwrotnice. Kupiłem dzisiaj ( doszły dzisiaj) te zderzaki do blokowania https://sklep.mizar.com.pl/zderzak-ii-c-385-80271035-p-19714.html Czy te zderzaki powinny mieć w środku gwint? Bo jak przeglądam katalog to na logike powinien być gwint i otwór M10x1,25 i tam wkrecamy śrubę do blokowania. W moich zderzakach jest otwór M 12 i niema tam gwintu. Śruba 12 wchodzi bez problemowo. Moze ja coś zle zrozumiałem? Podpowiedzcie jak to powinno byc?
-
Na dniach chce sie zabrac za przeróbke wspomagania. Powiedzcie czy zostawiac ten oryginalny zawór koło zbiornika? Nie wiem czy ten mój orbitrol posiada wbudowany zawór.
-
napisałem na priv
-
tylko, ze to jest ogłoszenie z lutego 2017. Nie został sprzedany, ale na razie nie jest do sprzedania. Ogłoszenia na olx, sprzedajemy czy allegro mam dokładnie obejrzane
-
Cześc poszukuje fortschritta zt 323 sprawnego technicznie w zachodniej Polsce. Jeśli ktoś ma na sprzedaż, albo wie kto ma to proszę o informację Pozdrawiam Ursus1991
-
silnik Deutz 6 cyl/ 95km opinie i zwiekszenie mocy
ursus1991 odpowiedział(a) na ursus1991 temat w Deutz-Fahr, Lamborghini, Same
Wlasnie dzwonilem i dowiadywalem sie. Nie pasuja czesci od 912. A ryginaly sa praktycznie od 10 lat niedostepne. W rowniarkach byly krecone do 95 km, ale osiaglay moment obrotowy przy nizszych obrotach. Na wyższych były juz słabsze. Taka informacje dostalem od mechanikow ktorzy ponoc zajmuja sie tylko silnikami deutz -
silnik Deutz 6 cyl/ 95km opinie i zwiekszenie mocy
ursus1991 odpowiedział(a) na ursus1991 temat w Deutz-Fahr, Lamborghini, Same
Obdzwonilem troche serwisow i czesci do tych silnikow sa praktycznie nie do dostania a jak cos sie znajdzie to remont przekracza zakup wyremontowanej 913. Raczej odpuszcze. Szkods troche bo ładny traktor -
silnik Deutz 6 cyl/ 95km opinie i zwiekszenie mocy
ursus1991 odpowiedział(a) na ursus1991 temat w Deutz-Fahr, Lamborghini, Same
Wlasnie wydaje mi sie ze tam raczej pisze 812. Silnik pochodzi z równiarki drogowej. Tabliczka jest tak jak piszesz z lewej strony nad miska. Tak na zdjeciu to jest tylko jakas ostrzegawcza. Obawiam sie ze silnik moze miec tylko 80 km. Natrafilem na takie dane w internecie. Nie wiem jak z dostepem czesci do takiego silnika?