Skocz do zawartości

michal7211jaron

Members
  • Postów

    439
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O michal7211jaron

  • Urodziny 05/12/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Świercze gm. Olesno

Ostatnie wizyty

5827 wyświetleń profilu

Osiągnięcia michal7211jaron

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

5

Reputacja

  1. Jak Ci sie sprawują te szybkosprzęgi do bliźniaków? Tak na oko to system ciekawy, ale nigdy nie słyszałem opinii jak się sprawuje w praktyce.
  2. Pewnie po grochu taki zakurzony, u nas też tak kombajn wyglądał po grochu. W tym roku był taki czarny tłusty kurz.
  3. Na razie potrzebowaliśmy do niego części takich jak węże i uszczelniacze, więc były kupowane w pobliskich sklepach. Spróbuj zadzwonić do Kalisza, nic innego mi nie przychodzi do głowy.
  4. Dokładniej spadek ciśnienia na złączu powoduje u nas załączenie się hamulców, ale aby hamulce zadziałały, zbiornik w przyczepie musi mieć nabite ciśnienie, bo siłownik wysuwany jest jednak powietrzem. Kompletny brak ciśnienia w układzie (w przyczepie) = odhamowana przyczepa. W ciężarówkach zastosowane siłowniki hamujące są tak skonstruowane, że przy kompletnym braku ciśnienia w układzie siłownik pozostaje w stanie zahamowanym. Czyli: u nas- siłownik dostaje powietrza żeby zahamować w ciężarówkach- siłownik dostaje powietrza żeby odhamować ale w obu układach musi nastąpić spadek ciśnienia na złączu żeby przyczepa/ naczepa zaczęła hamować, więc nie wiem dlaczego odwrotnie
  5. Powiedz proszę coś więcej o tych półbiegach. Jest to to samo co w opcji było u nas do Zetorą, że napęd szedł przez sprzęgło WOM, czy na zachód jakiś inne rozwiązanie zastosowali? Zdjęcie super, dało mi pomysł jak u siebie najlepiej zrobić zewnętrzne sterowanie podnośnikiem.
  6. Skąd masz taki podajnik? Też palę trocinami już długi czas ale w normalnej hajnówce i trzeba dokładać co 1,5 godziny. Myślałem o takim podajniku, tylko do pieca musiałbym głowicę dokupić.
  7. Fajnie, też tak chciałem ledy wsadzić ale $$ zabrakło. Widzę że zostawiłeś regulację, tzn tą oryginalną osłonkę -dokładnie tak samo chciałem to wykonać. Robiłeś może coś z elektryką, żeby je niezależnie od dolnych włączać?
  8. Na facebooku Valtra podała że premiera jakiejś nowości (N4??) będzie 7 października.
  9. Na tyle na ile poznałem zasadę działania klimatyzatora wodnego, wnioskuję, że w ciągniku mającym już fabryczne nawiewy można by bez problemu takie coś zrobić i jest to kwestia założenia nawilżacza powietrza???
  10. A jak z prasą, trzeba coś przerabiać żeby owijać folią zamiast siatką?
  11. Fajny ten silos, trochę się interesowałem tym sposobem zakiszania i wszędzie piszą że to najdroższy sposób i najbardziej czasochłonny. Z drugiej strony ma to być sposób zapewniający najmniejsze straty. A ja chciałbym się zapytać Ciebie jak to w praktyce wygląda? I jeszcze jedno pytanko- ładujesz go zwykłą dmuchawą do siana czy masz jakąś specjalną? Do wybierania niektórzy mają takie wybieraki, tylko używane trochu drogie: http://www.technikboerse.com/view/gebrauchtmaschine/siloentnahmegeraet-verteilgeraet/1835997/wolf-obenentnahmefraese.html?search_id=12978&item_position=3&current_page=1 Dla tych którzy chcieliby się zapoznać z zasadą działania wybieraka : http://mediatum.ub.tum.de/fullsize?id=12310
  12. wzór faktycznie znajomy, ale Case bierze chyba ładowacze ze Stolla?
  13. Ładny ładowacz, na innym zdjęciu myślałem że orginał Case.
  14. W końcu ktoś wrzucił porządnie opisane i nazwane zdjęcia . Tak swoją drogą to po co Majorkowi Common Rail? Znajomy miał brać Majora 80, ale jak zobaczył silnik to zamówił Proxe. Nie żebym był jakiś antytechnologiczny, ale Major??? z CR???, a do Forterry HD ani porządnego podłokietnika nie zrobili. To co tam jest to jest jakaś szafa sterownicza a nie konsola boczna. I mówię to z przykrością, bo jestem (byłem???) fanem Zetora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v