Witam, posiadam Zetora 10540 posiada on dwa zbiorniki paliwa, jeden nad silnikiem i drugi przy schodkach z prawej strony. Problem jest taki, że gdy w górnym zbiorniku kończy się paliwo to zapala się kontrolka od rezerwy i wskazówka od poziomu paliwa idzie ma maksa tak jak by był pełny. Dziwne jest to bo na tym wskaźniku tak jak by nie był uwzględniony ten dolny zbiornik tylko zegar pokazywał stan w górnym zbiorniku. Gdy ruszam pływakiem w górnym zbiorniku to pokazuje stan, jak zejdę pływakiem w miejsce gdzie jest styk od rezerwy to zapala się rezerwa i wskazówka pokazuje, że jest pełny. W górnym pływaku są trzy przewody- żółto-zielony, niebieski i brązowy. Przy pływaku na dole są dwa przewody brązowy i czarny.
Ktoś może wie jak te przewody powinny być podłączone i jaka jest przyczyna takich wskazań. Może ktoś ma schemat jak to powinno być podłączone żeby dobrze działało.
Załączam zdjęcie pływaka w górnym zbiorniku.