Skocz do zawartości

GrabSystem

Members
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O GrabSystem

  • Urodziny 02/13/1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

2553 wyświetleń profilu

Osiągnięcia GrabSystem

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Week One Done Unikat
  • One Month Later Unikat
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

6

Reputacja

  1. Przez te wyżej wymienione elementy śruba zaczepu nie chce się wycofać, części 8 i 1 zdemontowane. Mogę założyć, że korozja zrobiła tak trwałe połączenie między częścią 2, a śrubą 7? Podkładki 9 i odbojnik 10 obracają się na śrubie. Waliłem młotem, grzałem palnikiem, a progresu brak.
  2. Podbijam wątek, bo mam następującą zagwozdkę. Ktoś próbował odkręcić zaczep od korpusu, mam taka potrzebę, a zawiesiłem się na etapie odkręcenia nakrętki. Nakrętka odkręcona, a śruba z zaczepem, za chiny nie chce się wycofać. Jest tam coś jeszcze oprócz nakrętki?
  3. Tak. Kopia w dużej części, jakieś 95 proc. Ze zmianami, aby dało się go wykonać w małym zakładzie rzemieślniczym typu garaż oraz zastosować inny rodzaj powłoki antykorozyjnej typu farba zamiast cynkowania.
  4. Dlaczego nikogo nie podkusiło, żeby zespawać te skrajnie profile pod kątem 45*. Może i jest trochę zabawy, ale efekt estetyczny rekompensuje.
  5. Vive Renault! Vive Peugeot! Vive la republique! Piękna ta Bestia! 5+
  6. Potwierdzam, najlepiej kawałek węża od hydrauliki, gdyż dzięki zbrojeniu nie ma szans, że się skręci. Ps. Kiedyś zrobiłem identyczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v