Skocz do zawartości

wojtek8045

Members
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtek8045

  • Urodziny 07/29/1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wojtek8045

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. wiec fabrycznie mogła być inna felga założona
  2. a też mialeś 6.00 ?
  3. Witam Ostatnio wymieniłem tylne opony z 14.9 na 16.9 bo dużo jeżdżę w transporcie zmiana oczywiście jest odczuwalna na prędkości a lata z przyczepą lub kosiarką to ciężko nie ma ale mam dylemat z przodem oryginalnie były 600 x 16 chciałbym tez wymienić na wyższe 750 ale nie wiem czy nie trzeba zmienić felg bo obawiam się ze fabryczne nie zmieszczą się przy półosi? dokonywał ktoś zamiany?
  4. No tak ale kiedys to były części fabryczne teraz byle kto w stodole klepie Wiem z doswiadczenia nie dawno robilem zawieszenie w zetorku i nowe tulejki wchodzily luźniej niż stare
  5. Po tych 2 latach nalałem mu wody i podłączyłem akumulator po pompowałem paliwa i odpalił bez problemu. Dziwne jest to że nie kopci i oleju nie bierze, a jak odkręce korek wlewu bo jest przy tej rółce to widać jak popychacze chlapią tym olejem może powinno być jakieś sitko przy wyjściu na tą rolkę albo w środku jakaś blaszka co odbija olej. Może na pomiarach ciśnień coś wyjdzie.
  6. Witam Zakupiłem niedawno w/w zetora i najpierw miałem problem z chłodzeniem - co się okazało korek był za mocno dokręcany i zaworek co jest w nim się otwierał i nie wytwarzało się ciśnienie. Zauważyłem także ubywanie oleju w silniku, co się okazało jak przymocowałem butelkę to bardzo duże ilości oleju na 1h jazdy na pełnym gazie po drodze 0,5l naleciało, dodam ciągnik nie kopci, pali od szczała. Zanim go kupiłem stal 2 lata w garażu nie ruszany. Ciągnik też nie jest wypracowany.
  7. dzięki za wyjaśnienie a może mi ktoś jeszcze podpowiedzieć bo pod kabiną wisi mi kabel ze wsówką w sumie takie 2 połaczone razem wsówką jak przemierzyłem to pojawia się tam prąd po zaciągnięciu wajchy od sprzęgła nie wiem czy to jest poprostu wiązka przystosowana do tego pneumatycznego włączania czy coś tam było tylko poprzedni właściciel amputował do kontrolki niestety prąd nie dochodzi
  8. Witam nabyłem owego zetora 5211z 91 roku i mam pytanie odnośnie tego sprzęgła 5 minutowe czy ta ręczna wajcha jest jedyna możliwość do wciśnięcia 2 stopnia czy pedałem też można to zrobić? bo jak wcisnę sprzęgło nożne do końca to nie mogę pocisnąć wajchy do wałka nawet te cięgno pod kabiną nie drgnie a ręczna wajchą chodzi nie wiem jak to tam działa czy jest coś oberwane czy tak ma być w instrukcji nie jest to jasno opinasne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v