" maszyna będzie pracowała w transporcie" osobiście gdyby miała mieć takie przeznaczenie to nawet bym nie zadawał pytań ma forum tylko odrazu udał się do wydziału komunikacji. Przegląd i Oc na rok to koszt w granicach 100zł,warto oszczędzać te parę złotych? Trafi się upierdliwy policjant podczas kontroli, jakieś zdarzenie drogowe, kiedyś będziesz chciał to sprzedać, to zawsze mile jest widziany komplet dokumentów, podczas sprzedaży gdy przyczepa ma kwit to minimum +3tyś i "łatwiejsza" sprzedaż. Dodatkowo żyjemy w państwie gdzie nie ważne jest to co w realu tylko to co pisze na papierze.
" maszyna będzie pracowała w transporcie" osobiście gdyby miała mieć takie przeznaczenie to nawet bym nie zadawał pytań ma forum tylko odrazu udał się do wydziału komunikacji. Przegląd i Oc na rok to koszt w granicach 100zł,warto oszczędzać te parę złotych? Trafi się upierdliwy policjant podczas kontroli, jakieś zdarzenie drogowe, kiedyś będziesz chciał to sprzedać, to zawsze mile jest widziany komplet dokumentów, podczas sprzedaży gdy przyczepa ma kwit to minimum +3tyś i "łatwiejsza" sprzedaż. Dodatkowo żyjemy w państwie gdzie nie ważne jest to co w realu tylko to co pisze na papierze.
" maszyna będzie pracowała w transporcie" osobiście gdyby miała mieć takie przeznaczenie to nawet bym nie zadawał pytań ma forum tylko odrazu udał się do wydziału komunikacji. Przegląd i Oc na rok to koszt w granicach 100zł,warto oszczędzać te parę złotych? Trafi się upierdliwy policjant podczas kontroli, jakieś zdarzenie drogowe, kiedyś będziesz chciał to sprzedać, to zawsze mile jest widziany komplet dokumentów, podczas sprzedaży gdy przyczepa ma kwit to minimum +3tyś i "łatwiejsza" sprzedaż. Dodatkowo żyjemy w państwie gdzie nie ważne jest to co w realu tylko to co pisze na papierze.