Skocz do zawartości

pawi

Members
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawi

  1. Agro buch Szamotuły, gość ogłasza się na allegro i sprzedajemy ma wiele instrukcji i katalogów do róznych sprzętów. Zadzwoń może ma jakieś takie wynalazki
  2. I jak kolego, udało się dorobić kluczyk czy może gdzieś kupiłeś kluczyk do tych zamków?
  3. Kolego masz numery tej ramy/dane z dowodu?czy szukasz najpierw numeru aby w wydziale sprawdzili numer w systemie? Jeśli masz dane z dowodu to trzeba dopomóc aby cyfry i tabliczka znalazły się na ramie( wiadomo stare przyczepy, lata zrobiły swoje), inaczej może być ciężko to zarejestrować.
  4. pawi

    Rama D46

    Już po testach, marnej pszenicy usypanej na max max weszło 7,2t rama ani drgnie po uniesieniu i "bujaniu" górną ramą przyczepa pracuje jedynie na resorach. Przyczepa od nowości w gospodarstwie no i przejrzenie cen na olx skloniły mnie do przeróbki.
  5. pawi

    Rama D46

    Rama główna ceownik 120 S355, poprzeczki ceownik 100, X wzmacniający gniazdo siłownika ceownik 80, obramówka ceownik zimnogięty 100x50x4, poprzeczki pod podłogę kątownik 60,
  6. pawi

    Autosan D46

    Wywrotka d46
  7. pawi

    Rama D46

    Rama górną d46
  8. I jak koledzy? Założył ktoś kompresor jeśli ciągnik fabrycznie posiada klimę?
  9. Jeśli ma dowód "unijny" czyli nowy, widnieje w cepiku i ma aktualne oc i przegląd to nie będziesz miał żadnego problemu z przerejestrowaniem. Wuja ma d46 ale była dawno temu zrobiona na wywrotkę, gdy wchodził cepik i diagności wklepywali dane to wklepał wywrotka( bo taką przyczepę realnie widział) i tym sposobem ma oryginalne dokumenty d46 ale w cepiku jest wywrotka.
  10. Jeśli tam pasuje koło 15,3 to problemu niema problemu,wpisujesz ma olx bizon lub cyklop na części i ci wyskoczy raz dwa , cena też nie powinna zabić bo to mało popularne więc nikt za to nie ceni jak za zboże. Kwestia tego co ma wozić ta przyczepa....
  11. " maszyna będzie pracowała w transporcie" osobiście gdyby miała mieć takie przeznaczenie to nawet bym nie zadawał pytań ma forum tylko odrazu udał się do wydziału komunikacji. Przegląd i Oc na rok to koszt w granicach 100zł,warto oszczędzać te parę złotych? Trafi się upierdliwy policjant podczas kontroli, jakieś zdarzenie drogowe, kiedyś będziesz chciał to sprzedać, to zawsze mile jest widziany komplet dokumentów, podczas sprzedaży gdy przyczepa ma kwit to minimum +3tyś i "łatwiejsza" sprzedaż. Dodatkowo żyjemy w państwie gdzie nie ważne jest to co w realu tylko to co pisze na papierze. " maszyna będzie pracowała w transporcie" osobiście gdyby miała mieć takie przeznaczenie to nawet bym nie zadawał pytań ma forum tylko odrazu udał się do wydziału komunikacji. Przegląd i Oc na rok to koszt w granicach 100zł,warto oszczędzać te parę złotych? Trafi się upierdliwy policjant podczas kontroli, jakieś zdarzenie drogowe, kiedyś będziesz chciał to sprzedać, to zawsze mile jest widziany komplet dokumentów, podczas sprzedaży gdy przyczepa ma kwit to minimum +3tyś i "łatwiejsza" sprzedaż. Dodatkowo żyjemy w państwie gdzie nie ważne jest to co w realu tylko to co pisze na papierze. " maszyna będzie pracowała w transporcie" osobiście gdyby miała mieć takie przeznaczenie to nawet bym nie zadawał pytań ma forum tylko odrazu udał się do wydziału komunikacji. Przegląd i Oc na rok to koszt w granicach 100zł,warto oszczędzać te parę złotych? Trafi się upierdliwy policjant podczas kontroli, jakieś zdarzenie drogowe, kiedyś będziesz chciał to sprzedać, to zawsze mile jest widziany komplet dokumentów, podczas sprzedaży gdy przyczepa ma kwit to minimum +3tyś i "łatwiejsza" sprzedaż. Dodatkowo żyjemy w państwie gdzie nie ważne jest to co w realu tylko to co pisze na papierze.
  12. Jak najbardziej możesz w to wejść, ale najpierw niech sprzedający zarejestruje to na siebie, szwagra czy tam teściową a potem ty kupisz "tą przyczepę" z polskim dowodem:) żeby jeszcze brandyska ale autosan XD, te kobietki w WK nie są głupie jak się niektórym wydaje
  13. Nie chcesz mieć problemu to udaj się do TWOJEGO WK i tam zapytaj.
  14. Właśnie odebrałem twardy dowód z urzędu. Aby zarejestrować swoją przyczepę potrzebujesz dowód rejestracyjny no i umowy czy to sprzedaży czy darowizny. Zobacz czy w domu nie posiadasz starego dowodu rejestracyjnego od tej przyczepy który wygląda tak:allegro- dowód rejestracyjny kolekcjonerski przyczepy. Potem zobacz czy gdzieś w garażu nie leży tabliczka i tablica od tej przyczepy( logicznym jest że musi być to czytelne tak jak w dowodzie). Potem spisujesz z ojcem/dziadkiem, zależy kto jest obecnym właścicielem umowę darowizny pojazdu( darowizna jest wolna od podatku gdzieś w granicy 36 000 zł więc nie zapłacisz nic w skarbowym). Jeśli w dowodzie widnieje firma/instytucja, to zapytaj obecnego właściciela czy nie ma gdzieś przypadkiem starej faktury zakupu- ty w WK musisz mieć ciągłość. Jeśli jesteś już właścicielem przyczepy to udajesz się wykupić OC z dniem nabycia. Potem jedziesz na przegląd, ( jako że większość takich przyczep nie widnieje w systemie to niema jej w Cepik. Diagnosta musi wprowadzić ten pojazd albo wykonać badanie w trybie awaryjnym. Gdy posiadasz już komplet dokumentów i pozytywny wynik badania to udajesz się do WK. Jeśli ta przyczepa jest ciężarowa to musisz powiedzieć pani w okienku że będą zmiany konstrukcyjnie i żeby nie zamawiała twardego dowodu. Następnie odbierasz swoją przyczepę z warsztatu który wykonał zmianę z ciężarowej na ciężarowo-rolniczą, wystawi "Oświadczenie o zmianach konstrukcyjnych" i z tym znowu na dodatkowy przegląd, tam diagnosta opisze zmiany i porobi zdjęcia pojazdu po zmianach. Z tymi dokumentami udajesz się znowu do WK. Co do warsztatu który ma prawo wykonywać zmiany zawsze warto pytać w tych co działają przy okręgowej stacji, nie każdy ma odpowiednie pkd. To samo jeśli chodzi o diagnostów- musi być kumaty bo większość powie że się nie da, przed nabyciem pojazdu weź dowód i popytaj w okolicy, moja ostatni raz przegląd miała w 2003r i w cepik jej nie było. Myślę że napisałem to dość jasno ;)😉
  15. Tak jak koledzy piszą , albo pociągnąć 3 przewód, albo dołożyć zawór kapusta. Jest jeszcze 3 opcja, zmienić zawór w przyczepie na jedno lub dwuobwodowy. Ciągnik jedno a przyczepa dwa obwody za działa gdy podepnie się czerwone złącze a żółte zostaje bez podłączenia,w drugą stronę nieda rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v