ja na początku obstawiałem że zmienia się w momencie zbyt dużego obciążenia silnika i podpowiada żeby zredukować bieg lub ze silnik jest na optymalnych obrotach ale wycofałem się z tej teorii. To zmienia się w miarę szybko w ciągu minuty ze dwa razy, rożnie.
Hey mam renówkę 103.54 i ostatnio wpatrzyłem się że na wskaźniku obrotów silnika w miejscu gdzie zmienia się liczba motogodzin to na ostatnim miejscu (licząc od lewej) zmienia się na trójkącik lub kwadracik co to oznacza?
Witajcie Posiadam Renówkę 103.54 mam problem ze wskaźnikiem paliwa. Renóweczka posiada jeden zbiornik a czujnik z pływakiem znajduje się na górnej jego części. Kabelki po przylutowaniu( bo były oderwane ) jeden do części metalowej drugi do bieguna gdzie kiedyś była wsówka. Po przylutowaniu wskazówka na wskaźniku się podnosi w wahliwy sposób prawo /lewo tak jak w środku paliwo się bełta. Takie zachowanie jest spowodowane uszkodzonym mechanizmem w zbiorniku czy problem jest w wskaźniku? Można ten mechanizm wykręcić ze zbiornika? Może ktoś ma fotę tego pływaka albo wie jak to naprawić? Za wszelkie wskazówki będę wdzięczny
A jak kabelki mają być podlaczone jest tylko jakby jeden pin do wsuwki ale jest ulamany. Po przylutowaniu kabelka do tego pinu a drugiego do czesci metalowej wskazówka się buja raz w lewo raz w prawo. Dlaczego? Proszę o odpowiedź
Podepnę się, ale pytanie trochę z innej beczki ale też chodzi o obroty silnika. Co może być przyczyną że ciapek słabo pali i silnik wolno wkręca się na obroty. Może to być wina wtryskiwaczy??
Na jesieni robiłem remont skrzyni, otóż od paru lat na biegu 5 strasznie łupało (warczało) nie wiem jak to nazwać wiec rozebrałem i było potarte takie "łożysko" na końcu górnego wałka coś w stylu igiełkowego tylko to nowy typ chyba i były wkładane oddzielnie same wałeczki. Wymieniłem górny wałek na nowy te wałeczki i koło zębate od biegu 5. Złożyłem i po odpaleniu silnika ( bez zalanego oleju ) zauważyłem że koło zębate od wstecznego strasznie warczy jest wypracowane. Nie chciało mi się na nowo rozbierać. Teraz po paru miesiącach jest ten sam problem co pzred remontem straszny hałas na 5 biegu. Co to może być, znowu się rozleciały te wałeczki? jak myślicie?
to jest koło zębate od c 360? powiedz mi czy jak zdejmę górną pokrywę skrzyni biegów to uda mi sie wyjąć te koło zebate bez wyjmowania górnego wałka? w którą stronę go sie wybiaja do tyłu czy do przodu, jest jakieś zabezpieczenie?