Skocz do zawartości

Marcin7745T

Members
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marcin7745T

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

2

Reputacja

  1. Jak to Holset to możliwe, że produkowany jest nadal orginalny zestaw naprawczy Holset/Cummins Turbo dziurę w sensie żeby doładowanie pojawiało się przy niższych obrotach, czy senie opóźnionych reakcji na zmiany przy obrotach gdzie już pompuje turbosprężarka? żeby pompowało więcej i wcześniej bo te 0.2 bara z niższych obrotów to jest nic, przez chłodnicę zwiększył się dolot i jest spadek wydajności turbo akurat są bo swoją regenerowalem, przez chłodnicę powietrza spadł efekt
  2. witam wszystkich zastanawiam się nad modernizacją turbo z zetora 7745, Holset H1D, chodzi mi o zrobienie hybrydy aby poprawić wydajność i zmniejszyć turbo dziurę, dołożyłem chłodnicę powietrza i teraz późno pompuje. Robił ktoś taki zabieg?
  3. Poradziłeś sobie z tym czy dalej lipnie odpala? Mój 77T też po remoncie przy 0stopni ciężko odpala, zestawy czeskie a kompresja 22 bary na wszystkich
  4. Po 400 mtg sprawdziłem kompresję i jest po 22 bary, nic się nie zmieniło, po próbie olejowej podniosło na 28bar, zmieniłem pierścienie na primowskie, luz sprawdzony 0.38, więcej nie ma, głowice poszły ponownie do regeneracji, rozebrałem przód dla sprawdzenia rozrządu i jest na znakach, sprawdziłem wałek kiedy otwiera zawór ssący i jest 10 stopni po gmp czyli dobrze, a kompresja nadal 22 bary, pompa wtryskowa robiona razem z wtryskami ustawione na 180 bar i nowe sekcje w pompie, wtrysk ustawiony na 18 stopni i w garażu w temperaturze +12 stopni odpalił ale kupa dymu i nie mógł się na obroty pozbierać
  5. jak to jest z tymi dotacjami, pierwsze trzeba za swoją kasę kupić sprzęt a później wypłacają?
  6. radziłeś regulować pompą i jak na razie nic to nie daje, raczej w zwiększonej dawce winy nie będzie, dostanie sie troche czasu to pójdzie na stół w poprzedniej wiadomości " jest tu jeden taki co na wszystkim sie zna" chodziło mi o gościa z mojej miejscowości
  7. no i rzekomo jest dobra tylko cos zwiększył dawke bo więcej pije
  8. jak sie nie poprawi pójdzie jeszcze raz razem z wtryskami
  9. przez brak zaworka ucieka cisnienie z wezyka sprawdzany był miernik na mf255 i c360 3p i tak samo pokazało 20 bar wiec myślisz ze coś zle zrobiłem
  10. zawory dobrze ustawiane, z pod jakiego wtrysku? dobiłem gniazdo bo były zmieniane i mozliwe ze nie siadło dobrze, ile tej pompy będziesz przestawiał jak pali najlepiej tuż przed gmp a reguluje też przy odpalonym i słucham jak reaguje na gaz, chciałbym cie widzieć w akcji jak robisz a nie tylko pisać, jest tu jeden taki co na wszystkim sie zna i każdego by uczył a jak słyszysz co gada to brak słów, nie siedze na AF dniami i nocami mam konto od nie dawna to skąd mam wiedzieć że jest specjalna grupa dla każdego
  11. na 1,2,4 22 bary a trzeci 19 ale jak pisalem miernik zaniża bo zaworek zwrotny jest przy zegarze, paliłem przy ok -10 także może być to normalne, sprawdzałem po kolei 1,2,3,4 i znów 3 i było to samo, dobiłem gniazdo wtrysku to szybciej cisnienie podnosiło ale i tak mniej jest, założyłem kolektory jutro grzałkę podłącze i bede widział co sie dzieje ale zauważyłem przy kręceniu wałem że jest lepsza kompresja i nie syczy jakby gdzies uciekało jak to było wcześniej
  12. jedna głowica poszla nowa, zmierzyłem kompresje to na wszystkich prawie rowne tylko na trzecim 3 bary mniejsze i dziwnie słychać jakby gdzies przebijało, przy wtrysku 5mm nie bardzo chciał odpalić troche opoznilem i z każdej głowicy na siwo dymił
  13. jaka serwisowka, jakaś książka napraw ? nie mam takiej
  14. rozumiem tylko bardziej chodzi o to ze zwiększa on komore spalania, pasowałoby zrobić taki jak na YT chyba radas ma ze ze starego wtryskiwacza i w miejsce rozpylacza zaworek dać ale licze że jak ma być prawidłowo 30 bar to jak mi pokaże z 27 to be git
  15. właśnie chciałem zrobić pomiar ale nie miałem swojego miernika to wziąłem od znajomego ale był wadliwy nieszczelny a później wsadziłem wtryski bo miałem jechać do niego do ogrzewanego garażu zdjąć głowice do wymiany gniazda a zrobiło sie kilka dni cieplej to se mysle nie przepalam go zdejme u siebie bo przypuszczałem ze gniazda puszczają płyn na tłoki i dlatego tak pali a jednak tloki suche i zauważyłem te pęknięcia w głowicach a teraz kupiłem swój miernik, jak przywioze stare głowice to zrobie płatnie z wtyczką do kompresora i skrece na otworze wydechowym i sprawdzić co z tymi pęknięciami a wcześniej wystawie je na mróz albo wsadze do chłodni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v