Zasada działania jest taka jak piszę DarekD. Szukaj przyczyny w elektro zaworze lub w przystawce sprężyna nie zawsze dociska kły sprzęgła (może pęknięta)
Ubywało mi płynu i nie przybywało oleju. Okazało się że oringi na tulejach były przeżarte i delikatnie płyn dostawał się do oleju jednak satan nie podnosił się bo płyn nadążał odparowywać .Skutkiem tego było to że olej szybko tracił swoje właściwości ,silnik w środku był strasznie zanieczyszczony ( pompa też ,centralne smarowanie). Przy rozgrzanym silniku widać było parę wodną z odmy.
Część, orientuje się jakie sprzęgło jest w przystawce do włączania przedniego napędu - kłowe czy na tarczki jak w ciężkiej serii ursusa. Może ktoś rozbierał i pamięta ?
W mniejszych zetorach jest tzw.opóźniacz który opóźnia początek wtrysku przy rozruchu jeśli damy cały gaz. Chciałbym wiedzieć czy w tych pompach jest to zastosowane bo nie wiem czy ustawiać wtrysk na pełnym czy pół gazie.Jesli nie wiecie to będę musiał to sprawdzić organoleptycznie metodom prób a trochę mi się nie chce 😉
Witam kolegów. Orientuje się ktoś czy w tych ciągnikach początek wtrysku ustawia się na całym gazie czy nie? Chodzi oto czy te pompy mają korektę zapłonu przy pełnym gazie jak w niektórych mniejszych zetorach.
Zadzwoń do Inter-Vax że Żnina tam powinni ci doradzić z tym tłoczkiem jak im wytłumaczysz ewentualnie do Danrolu z Ząbkowic Śląskich albo do Kalisza telefony znajdziesz w necie
Jestem w trakcie remontu ,,góry,,silnika i tu moje pytanie .Czy pod wtryskiwaczami powinny być podkładki miedziane czy te modele nie miały ich.W katalogu nie zauważyłem żeby były a po wyciągnięciu wtrysków okazało się że są i to dość grube.
Raczej nie ma , kapie olej bo albo ma przedmuchy albo przy niskich temperaturach powstały skropliny albo podniusł się stan oleju np. przez ropę z pompy wtryskowej albo płyn chłodniczy