Skocz do zawartości

Cooler2010

Members
  • Postów

    246
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Cooler2010

  • Urodziny 05/08/1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Podlasie

Ostatnie wizyty

5643 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Cooler2010

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

6

Reputacja

  1. Odpowietrznik powinien znajdować się u góry nie u dołu wysprzęglika.
  2. Od dawna go masz? Od początku tak jest? Kompresje sprawdź.
  3. Pasek zmień, u mnie w Bizonie tak było jak pasek od hederu oleju dostał, na początku wsio w porządku a potem zaczął puchnąć i wyłączyć się nie dało.
  4. http://www.linysyntetyczne.pl/dobor_lin
  5. https://www.olx.pl/oferta/pz-mh-80-s-vicon-90-s-80s-ostrzalka-stalnica-noze-CID757-IDmrC3S.html#3d39fff8ab Zadzwoń tutaj wiem że ma same noże tylko nie wiem czy na sprzedaż czy sobie bedzie trzymał
  6. Odłącz wtyczke od zaworu podnoszenia wtedy bedzie wiadomo czy problem nie tkwi przypadkiem w elektronice, jeśli dalej bedzie to samo to spróbuj zamienić jeszcze zawory miejscami.
  7. Jak nowy to do serwisu, niech oni się martwią.
  8. Miałem podobną sytuacje w Ursusie 1634 okazało się że uszczelniacze na cylinderku wypluło u ciebie może być podobnie w każdym bądz razie cylinderki do rozebrania.
  9. A jak poluzujesz odpowietrzniki to czy ciśnienie schodzi i odpuszczają hamulce? Rozumiem że są cały czas zaciśnięte.
  10. Płynu nie zmieniałeś?
  11. @Cais A po co szybciej? I tak dobrze trzęsie na nierównościach poza tym nie mam gdzie się bardziej rozpędzić @Ryszard Dokładnie 3,14m
  12. Cooler2010

    Bele

    01,09,2016
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v