Spróbuj skalibrować skrzynię poniżej zamieszczam opis kalibracji
W uproszczeniu do wiekszości NH i Ford. -zagrzany olej(ok 15 min) -wyłączyc silnik -wszystkie dzwignie skrzyni na środek -nacisnąć zająca i żółwia jednoczesnie i zapalic silnik puścisc przyciski zajca i żółwia,na wyswietlaczu powinno być CAL(calibracja) silnik na ok 1240 obr -wcisnąc sprzegło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puscic sprzegło(ciągnik nie ruszy) nacisnąc zająca i trzymać -na wyswietlaczu nie może pojawic sie błąd seri U 20...29.jesli pojawia zacząć od nowa... jak nie ma czekac trzymająć wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok 40obr(czuć że jest mu ciężeji z regóły ciągnik lekko drgnie) a na dolnym wyswietlaczy przestanie rosnąć wsk. -to samo do żółwia. -wyłączyc silnik i zapalic znów.Komputer zapamięta ustawienia.Koniec. na wyswietlaczu ,na dole w czasie kalibracji będą rosły wskazania jak spadną obroty o te 40-50 obr/min to przastanie rosnąć . Poprawne jest gdy jest 150-180.Będzie to swiadczyło o niezłej kondycji zespołu sprzegieł. Ale z diswiadczenia wiem że ciągnik działa nadal niezle aż do 220. WAZNE. Komputer kalibruje według tego spadku obrotów silnika. Dlatego silnik musi pracować stabilnie. Jesli jest klima odłączyc zasilanie by nie włączyła się w czasie kalibracji !