Skocz do zawartości

Ginterpol

Members
  • Postów

    612
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

7 obserwujących

O Ginterpol

  • Urodziny 02/20/1977

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    TCZEW

Ostatnie wizyty

14256 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Ginterpol

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

20

Reputacja

  1. Czy udało Ci się napełnić smarownicę przez zaworek zabezpieczony czarną osłonką?
  2. Służy też do napełniania tawotnic przez złącze które każdy nazywa "odpowietrznikiem" a po zakupie adaptera można uzupełniać kartusze..
  3. YYYYYyyyyyy nie kumam... co ma znaczyć -ogarnę czy mam manual???
  4. Silnik dzisiaj odpaliłem. Został zaworek i sprężyna na papierze z lewej. Ten z prawej dopasowałem do pokrywy rozrządu. Silnik pochodzi z agregatu hydraulicznego.
  5. Witam. Przyszło mi złożyć silnik po kimś.... temat mam w miarę ogarnięty. Zostały mi dwie sprężyny i dwa zaworki, domyślam się że regulujące ciśnienie smarowania ale dlaczego dwa??
  6. W jednej "dymiącej" 312-tce uwiązałem trytytkiem dźwignie otwierającą zawór EGR... nawet przestała kopcić. Zauważyłem że otwiera się bez powodu... nawet przy lekkim dodaniu gazu.
  7. Tylko SzmelcTechem ile stresu się najesz..
  8. jednak te polskie konstrukcje nadal nic nie warte.
  9. jeśli prasa jest sprawna (co jest nie możliwe po przepracowaniu około 150h) to 10ha
  10. tzn buja się na boki.... a podwozie w tych przyczepach nadal jest na resorze parabolicznym??
  11. Powiedz kolego jak się prowadzi TS18 załadowaną.. mocno buja??
  12. podłącz chwilowo bezpośrednio do silnika omijając dławik....... zdaj relację. Powiedz dlaczego chcesz dławić olej do silnika??
  13. a paliwo które jest w same to kiedy kupowałeś??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v