Skocz do zawartości

Agrotron155

Members
  • Postów

    927
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Agrotron155

  • Urodziny 05/31/1994

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Świątniki7

Ostatnie wizyty

10598 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Agrotron155

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

62

Reputacja

  1. Szczerze mówiąc to czekam na to co zbudujesz. Jak sprawdzisz jak to działa chętnie mojego ursusa poddam modernizacji 😉
  2. Ja się nie dziwię. Po co mają brać pod uwagę spółkę która nie stawia się na podpisanie umowy? Szkoda kosztów organizowania.
  3. No silnik masz idento co w nowych agrotronach, skrzynia i most taka praktycznie jak w moim podnośnik tak samo bosh tylko że z mniejszym udzwigiem. Co w tym trudnego? Części będą jeszcze przez 20 lat minimum. Gorzej z częściami do kabin.
  4. Zależy do jakiego ciągnika i na jakich częściach. Jak do Turka to nie znajdziesz, a do ciągnika na podzespolach dostępnych w innych ciagnikach to nie widziałem żeby był problem, czy to crystal czy farmtrac.
  5. Podnośnik bosh, hydraulika na bank zewnętrznego producenta wystarczy ustalić i spokój. Na pewno poza kabiną maską i paroma drobiazgami resztę rzeczy można dostać na rynku. Powiem tak, jak ktoś ma jakieś pojęcie o mechanice i wie jak szukać w internecie to wszystko znajdzie. Gorzej jakby miał tureckie podzespoły
  6. Nie no mi się nie podoba to co polmot zrobił z Ursusa, chodziło mi tylko i wyłącznie o dostęp do części. Sam nie miał bym problemu z kupnem takiego składała bo mechanicy od deutz fahr by mi go ogarneli mechanicznie bez problemu.
  7. Z częściami akurat jest dobrze, przecież to skrzynia ZF i silnik Deutz, przednia os carraro. Z tym nie powinno być problemów.
  8. Jakby brutto tyle kosztował to sztos.
  9. Renult 180.94 lub 160.94 są w dobrych cenach i mają rewers oraz 9 biegów zmieniany h pof obciążeniem. Ehr również posiadają. Wydajne pompy hydrauliczne tylko udźwig samego podnosnika nie powala. Popatrz jeszcze na deutz fahr agrostar z tych większych lub ogólnie na New holland. Określ dokładnie jaki budżet Cię interesuje.
  10. To że wyżej wymienione rzeczy też generowały koszty. Tych już nie poniosą. Ale utrzymywanie umów z dostawcami gotowych transmisji również wiąże się z generowanie dodatkowymi kosztami. Nie ma nic za darmo.
  11. Testy trwają już od dawna, przetargi na produkcję podzespołów też już były. Prawdopodobnie zostaną formalności związane z homologacją. Oni jako fabryka i tak będą ją montować a podzespoły dostarczą im inne firmy tzn zębacizne i elektronikę a także hydraulike.
  12. Niech się skupią na vigusie i go zrobią. Druga sprawa niech wyjdą z zadłużenia a jak już się to stanie to będą mogli skopiować rozwiązania i zrobić skrzynie bliźniaczą do mniejszej serii i zrobić na własnych podzespolavh taką c 380
  13. Ta konstrukcja wtedy była jedną z najlepszych. Przecież hydraulika pracowała niezależnie od WOM. Zetor miał wtedy przewagę biegów i prędkości WOM. Ale np. do Bolka był beznadziejny tak jak c360...
  14. Dokładnie tak. Przecież rodzina silników S była bardzo szeroka. Czyli od 2 do 6 cylindrów.
  15. Też uważam że nie powinno być równych i rowniejszych. I uważam że państwo oparte na socjalu nie ma racji bytu tak jak UE. Niestety by konkurować to musielibyśmy się cofnąć do PRL i wtedy poprawiać błędy naszej gospodarki. I nie chodzi mi tu o brak pomysłów naszych inżynierów tylko o ich wdrażanie. Mieliśmy mnóstwo pomysłów a ile z nich trafiło do szuflady? Nawet w latach 90 bizon z modelem z115 mógł poprawić pozycje bizona na rynku ale szybko go sprzedano i zostawiono tylko przestarzałe rekordy i bs... Już nawet pomysł na Ursusa 1684 mi się podobał tylko też wtedy kupiono logo i pomysł trafił do szuflady. Dlaczego? Bo prezes miał gotowego innego składaka na transmisji ZF.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v