Skocz do zawartości

piotrccc2

Members
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O piotrccc2

  • Urodziny 08/17/1995

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    KPK kumurun Team

Ostatnie wizyty

2123 wyświetleń profilu

Osiągnięcia piotrccc2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

3

Reputacja

  1. wadliwy ci się trafił jakoś ludzie nimi robią i nie narzekają
  2. sprawdziłem i nie leją ale jak zdemontowałem kolektor i bardzo mocno dymi z cylindra od kabiny
  3. odkręciłem kolektor i mocno dymi na pierwszym od kabiny czy może to być wadliwa tuleja cylindrowa kepski materiał
  4. a od czego są te uszczelki teflonowe co sie daje pod głowce ma nowo pompę wtryskowa i nowe 4 wtryskiwacze teraz wymieniłem głowica nowa pierścienie nowe tłoki też tuleje cylindrowe też MOŻE COŚ Z ROZRZĄDEM NIE TAK WYDARTY JEST dodam że mam ruskie końcówki wtrysku nie mam pojęcia dlaczego tak dymi mocno kiedyś tego nie miałem
  5. a może wtryskiwacze
  6. nie wiem co jest grane może wadliwe tuleje
  7. nie niebierze olej leje turdus 15w40
  8. kopci na niebiesko dasz leciuteńko gazu to taki dym mocny
  9. witam przymierzam się do rozbiórki silnika w mtz strasznie kopci i po remoncie było i płynu nie ubywa oleju nie bierze ma nową pompę wtryskową nowe końcówki wtrysku komplet pierścieni nowy filtr powietrza a dlaczego kopci ? może coś z rozrządem ma luz regulowałem zapłon i nic głowice mam nowo
  10. no nie jest mułowaty wchodzi dobrze a może pierścień pęknięty ajkak ustawić dobrze zapłon ?
  11. czy wie może ktoś dlaczego m kopci mtz na wolnych obrotach i jak daje delikatnie gazu to mocny dym jest a jak trzymam na gazie go to zero dymu i daje m ugwałtownie to tylko mgełke puści i nic ajak pracuje na wolnych to m iprzykopca a ma nowo pompe wtryskową nowe koncówki i wyregulowane praktycznie nowy silnik ma głowce nowo tłoki pierścienie panewki regulowałem mu zapłon w to i we w to i nic filtr powietrza nowy jest słyszałemze jakieś prowadnce na zaworach są wytarte czy to może być to bo niewiem
  12. ma kanał olejowy ta pompa ale nic się niestanie jej jak bez do lania oleju bo stara też miała kanał oleju no ta nowa pompa jest z d 243 ale silnik chodzi lux regenerowane pompy nie dorównują dałem za pompę 2000 orginał i kartka że z rosji jest
  13. no tak tylko o dziwne dlaczego stara pompa miała korek spustowy oleju i tam sie wlewało 100 ml oleju a do tej pompy ona jest trochę nowsza od d 243 i niewiem czy powinien być w niej olej czy może wogóle nie być
  14. silnik już nie dymi bo z pompy wyciągnełem wysysarko olej bo nie było korka spustowego w popie d 243 i bo wyciągnięciu oleju silnik nie kopci bo tam był olej z ropo czy ta pompa na pewno jest smarowana z silnika bo tamto co staro miałem pompę to był korek spustowy
  15. witam kupiłem nowo pompę wtryskową za 2000 orginał d 243 końcówki nowe ustawione ale jest problem dlaczego ta pompa niema korka spustu oleju tylko jest ja gby taka kółko ani to na imbus na żaden klucz pod spodem czy ta pompa ma swoje smarowanie czy co ?? http://archiwum.allegro.pl/oferta/pompa-wtryskowa-d240-243-oryginal-mtz-belarus-i4267702809.html jescze MI KOPCI NA NIEBIESKO mocno A głowca nowa była tłoki nowe pierścienie nowe panewki nowe regulowałem zapłon na pompie w to i we w to i nic podczas pracy silnika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v