Tak , mam Acet identyczny jak na tym zdjęciu, urwała się ( a dokładnie ja ją urwałem przy wymianie tuleji) rurka wychodząca z czujnika ,ale to uszkodzenie raczej nie ma wpływu na pracę silnika ?
Możliwe że to jest to , moja Renata jest z 97 roku i ma inny zegar od motogodzin ( wyświetlacz pokazuje obroty silnika , spalanie , obroty walka) sprawdziłem i ta opcja która pokazuje na którym biegu najlepiej jechać nie działa.....może to jest to
Witam , wymieniał ktoś czujniki wysokości ramion podnośnika ?. U mnie kable które powinny być zalakowane w obudowie czujników są luźne ( pewnie ze starości popękało lakowanie przewodów wychodzących z czujników) i ruszają się wzdłużnie w czujnikach przez co EHR nie czyta poprawnie danych i albo podnośnik sam podniesie do góry na maxa i już nie opuści albo zaczyna migać kontrolka od EHR , z błotników wszystko działa poprawnie. Czy wystarczy tylko wkręcić nowe czy trzeba to jakoś kalibrować ??. Dodam że to nie tanie gadżety....Jak ktoś ma jakieś doświadczenie z tymi czujnikami proszę o sugestie , pozdrawiam
Tak , głowice planowane , tylko ten problem z wyciekającym płynem na czwartym cylindrze ,obrobię jeszcze jesienne orki i siewy i wymienię na tą uszczelkę 1,75 , ten typ silnika to troszkę porażka.........
I tu jest problem bo wszystkie oringi wymienione przy przeróbce układu smarowania klawiatury na 6 cylindrze , może to wina zbyt wysoko osadzonej tulei ?
Witam stosował ktoś ponadwymiarowe uszczelki pod głowicę o grubosci 1,75 mm zamiast oryginalnych 1,4 mm ? , problem polega na tym iż po wymianie uszczelki za jakiś czas pojawia się płyn chłodniczy w obrębie głowicy , proszę o sugestie i pozdrawiam
Problem rozwiązany , odkręciła się podpora łożyska wałka z przodu pompy i przestawiał się kat wtrysku , pompa sprawdzona w warsztacie i wymagała tylko regulacji , obyło się bez dużych kosztów , po zamontowaniu silnik ożył , pozdrawiam