W ciągniku jest wszystko ok. Chodzi mi o to że teraz mam podpięte ciśnienie z jednego koła pod zawór. A w zawoże jest możliwość podpięcie obu kół. Jak dobze rozumiem to zawór ma dwa cylinderki na poszczególne koła (chociż na schemacie tego nie ma narsyowane). A wiadomo że dwa cylinderki mają większą siłe nacisku niż jeden.
Ja w swoim przypadku w wolnej chwili sprubuję podpiąć jeszcze drugie koło bo w zestawie była rurka tylko do jednego koła. Może to pomoże w szybszej reakcji zaworu
Bo jest za silna sprężyna, tzeba by wstawić słabszą. Ale wiadomo że nikt nie będzie zaroru rozbierał i wstawiał słabszą sprężynę bo to za duża ingerencja w zawór
Rozumiem cię bardo dobrze. Mam ustawionone tak aby lekkie zaciągnięcie recznego pwodowało zadziałanie zahamowanie przyczepy. Jeżeli więcej podciągnę to na spuszczonym ręcznym zawór zaczyna chamować