Skocz do zawartości

lukasz51195

Members
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1876 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukasz51195

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Week One Done Unikat
  • One Month Later Unikat
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jest w głowicy gwint i tam jest wkręcony czujnik,i można powiedzieć że jest najdalej od wentylatora bo jest tak zrobiony że najbardziej chłodzi 2 i 3 cylinder.
  2. Silnik 3 cylindrowy a czujnik jest wkręcony w głowicę pierwszą od przodu ciągnika. Mam manometr do pokazania ciśnienia oleju i nie wiem czy dało by radę jeszcze dołożyć wskaźnik temperatury oleju.
  3. Witam, mam ciągnik renault 461 który jest chłodzony powietrzem i założyłem taki wskaźnik temperatury i podczas prac polowych temperatura wchodzi na ok 100'C, tak powinno być ?? Jak to wygląda u was, czekam na waszą pomoc i odpowiedzi. Pozdrawiam 🙂 🤚 P.S jak w złym dziale to proszę o wybaczenie.
  4. Silnik bez turbo, jak mam wskaźnik ciśnienia oleju to mógłbym jakoś podłączyć jeszcze pod to wskaźnik temperatury oleju?? Dzwoniłem do mechanika i to samo mi powiedział co Pan, że wskaźnik temperatury powietrza musi być zgrany ze wskazaniem.
  5. Witam,czy taki wskaźnik temperatury wody będzie działał w ciągniku chłodzonym powietrzem??? Np taki jak na zdjęciu. Proszę o pomoc. Pozdrawiam 🙂 🤚
  6. Witam, wie ktoś jaki czujnik temperatury powinien iść renault 461?? W sklepie nic nie wiedzą a u mnie jest na 2 wsuwki ale tam idzie tylko jeden kabelek od zegara. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź 🙂 🤚
  7. Zmieniłem teraz alternator od Audi a3 1.8t 120A i teraz po odpaleniu i ok 30 sekundach tak się kółko nagrzewa że z paska aż dym leci, mechanik mi mówił żebym jeszcze bardziej pasek podciągnął albo zmienił akumulator bo może mieć jakieś zwarcie bo jak raz go sprawdzałem to po nocnym postoju miał ok 11.50V jak dobrze pamiętam.
  8. Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.
  9. Dobra, znalazłem przelew, znajduje się on za pedałami hamulcy z tyłu na klucz 11, (kwadratowy łeb śruby) Pozdrawiam i dziękuję co niektórym za Pomoc. 🙂🤚
  10. Dobra Pany, wlew znalazłem, filtr hydrauliczny wymieniłem ale za nic nie mogę znaleźć tej śruby przelewowej. 😏😔.
  11. U mnie tak wygląda w kabinie ten korpus i nie ma żadnej śruby do wlewu.
  12. Chłopie zluzuj temat, xd bo od kiedy chłop 29 lat chodzi do podstawówki, chyba że u ciebie tak jest to spoko. 🙂 Pytanie do bardziej rozgarniętych ludzi na tej grupie czy tutaj jest Wlew i za razem poziom oleju hydraulicznego. Pozdrawiam 🙂
  13. Co Pan nie powie że wlewowego nie będzie na dole i na odwrót xd.
  14. Witam, Panowie żaden mechanik nie jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest Wlew, wskaźnik oraz spust oleju hydraulicznego w skrzyni w Renault 461. Może ktoś z was posiada taki ciągnik i podeślę mi dokładne zdjęcie gdzie co, jak. Będę baaardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam i miłego weekendu.🙂🤚
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v