Skocz do zawartości

John Deere 6230 Co o nim myslicie???


Dominik

Rekomendowane odpowiedzi

ma skrzynie power reverser 16/16 ale za to trwalszy moze bedzie? ma 100KM ,obciazniki max na przod dodane,szerszeopony na przod z wersji comfort.3para wyjsc hydrauliki dodana i sterowanie wom i tuz na blotnikach z tylu.co myslicie?200brutto kosztuje po tym kursie euro ale itak przed podwyzka zgodzony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

zamierzam w najblizszym czasie zamówic jd 6230 se

 

i mam dylemat co do wielkosci felg na tyl 34 czy 38 ? przód chyba raczej 24

 

jaki rozmiar opon na tyl i przód ?

 

ma to byc ciagnik z ładowaczem 633 , uniwersalny do wszystkiego ( transport , opryski , orka itd )

 

moze cos doradzicie , zalezy mi na tym zeby ciagnik tez ładnie wygladal ( nie byl za wysoki ani za niski i zeby byly zachowane proporcje )

 

pzdr

Połączone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tych standardowych to za rewelacyjnie by nie wyglądał chyba, znajomy ma w takim jasiu (bez tura) przód 420/70/24 a tył chyba 520/70/38 i wygląda fajnie i chyba najrozsądniejszy wybór, chociaż co do wyglądu to można by się zastanowić nad większymi kołami z przodu, bo mam takie wrażenie że przednie koła są dość niskie, ale raczej to dlatego że maska jets wysoka, a co do profilu 65 to jak do tura nie wiem czy będzie rozsądny wybór, bo z turem jak to z turem jeździ się po wszelkich zakamarkach obcych podwórkach wyrobiskach i wszędzie gdzie coś można komuś lub sobie ładować a ewentualne najechanie kołem o profilu 65 na coś ostrego może być bardzej bolesne niż an 70, a na nierównościach opona 480/65/24 może bardziej pracować bokami i na nierównościach bardzo wybrzuszać się bok opony co też jest niebespieczne na jakichś gruzowiskach itp, dlatego profil 65 to chyba raczej do pola a nie do tura ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od tego jaki wybierzesz profil.

jeżeli wysoki, to możesz wziąc 34, jeżeli niski to 38. Wtedy zachowasz wysokość całego koła.

ja mam 38 cali i przy swoim 6830 i przy Zetorze 12441. I te same obwody, tylko Zetor ma 70 profil, a JD 85.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładny Premium na kołach R38 i R28, chyba jedyny w galerii 4cyl z kołami R28.

http://www.agrofoto.pl/forum/John-Deere-62...mage131227.html

 

 

ja bym brał na profilu 70 tak żeby z tyłu była opona 520mm ;)

 

@brzozak jeżeli kupuje się ciągnik za 200 tyś zł to musi jeszcze oko pieścić... ;)

 

@es8

 

 

opony o profilu 85, 70 i 65 (odpowiednio dobrane rozmiarem) będą miały tą samą wysokość ale różną szerokość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jeżeli będziesz też sporo jeździł w transporcie to chyba duże koła będą bardziej uniwersalne od mniejszego rozmiaru i wydaje mi się że nie będzie czuć tak nierówności na drodze.

@pioter a jak podoba ci się ten JD http://www.agrofoto.pl/forum/JD-6430-image54245.html , http://www.agrofoto.pl/forum/JDTytan-8-image54244.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym był za tymi 16,9/24 i 18,4/38 czy tam 420/85 i 460/85 bo to to samo prawda? a dlatego że niepodoba mi się niskoprofilówkach to jak opona układa się na duzych nierównościach i bok opony musi się czasami bardzo wybrzuszyć żeby skopiować teren, a takie koła będą najwyższe co na feldze 38 napewno da ze 2-3 km/h V max wiekszą, pozatym zauwazcie Koledzy że wszystkei łądowarki przegóbowe itp są na kołach 16,9/24 to coś musi znaczyć że takie koła są stworzone do ładowacza, a z moich doświadczeń wynika że szeroki tył nie sprawdza się na śniegu i lekkich piaskach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładny Premium na kołach R38 i R28, chyba jedyny w galerii 4cyl z kołami R28.

http://www.agrofoto.pl/forum/John-Deere-62...mage131227.html

 

 

ja bym brał na profilu 70 tak żeby z tyłu była opona 520mm :D

 

@brzozak jeżeli kupuje się ciągnik za 200 tyś zł to musi jeszcze oko pieścić... :)

 

@es8

 

 

opony o profilu 85, 70 i 65 (odpowiednio dobrane rozmiarem) będą miały tą samą wysokość ale różną szerokość.

 

 

o ile mnie pamięć nie myli, to profil opony to stosunek jej wysokości do szerokości w %.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ferdek prawda z tymi szerokimi oponami, być może dlatego że nowe ciągniki mają słabo dociążony tył. Np. ursus lepiej sobie radzi na kołach 18,4 r34 niż 105 KM na 520/70 r34 bo w tym drugim przypadku to czasami ciężko ruszyć z miejsca zimą no chyba że cały czas ma załączony 4x4. Trzeba inwestować w obciążniki na tylne koła albo łańcuchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v