Skocz do zawartości

CEBIS


jasiu12512

Rekomendowane odpowiedzi

cis a cebis ... niebo a ziemia (choc nie mam cisa) ale dzieki temu prostemu komputerkowi mamy wszystko łatwo i ładnie pokazane... tzn osiagi ciagnika spalanie (tymczasowe srednie na hektar na godzine) wszystkie parametry ciagnika... i wiele innych ustawien maszyny ;) i mysle ze łatwiej jest dowiedziec sie jaki mamy w danym momęcie błąd ktory moze uniemozliwic prace ciagnika... wiec napewno POLECAM cebisa:D:D jakies pytania slucham :PP ? moze uda mi sie odpowiedziec...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm czy odpowiednikiem to nie wiem zreszta niepotrafie wam powiedziec kto wczesniej wprowadzil na rynek te komputery ale chyba John..., z moich obserwacji (bo jak mialem kupic traktor to jezdzilem i tym i tym) pierwsze wrazenie w claasie to prostsza obsloga komputera...niz w deerq lepsza oprawa graficzna(wiem moze to sa jakies mniej istotne sprawy ale jednak one tez wplywaja na prace a bardziej na komfort) i w johnie za pomoca komputera mozna sterowac mniejsza iloscia funkcji jak w claasie (to tez z obserwacji) jezeli cos wiecej sie dowiem napisze;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cis a cebis ... niebo a ziemia (choc nie mam cisa) ale dzieki temu prostemu komputerkowi mamy wszystko łatwo i ładnie pokazane... tzn osiagi ciagnika spalanie (tymczasowe srednie na hektar na godzine) wszystkie parametry ciagnika... i wiele innych ustawien maszyny :P

Chciałeś powiedzieć Cebis, a Cis :D

Przez Cebis można sterować przednim i tylnim TUZ ?? Czyli EHR staje się zbędne?? :)

 

CLAAS SEQUENCE MANAGEMENT

Nie będe zakładał kolejnego(zbędnego) tematu. Pytam tu. :)

Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, na czym to polega??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałeś powiedzieć Cebis, a Cis :P

Przez Cebis można sterować przednim i tylnim TUZ ?? Czyli EHR staje się zbędne?? :D

 

CLAAS SEQUENCE MANAGEMENT

Nie będe zakładał kolejnego(zbędnego) tematu. Pytam tu. :)

Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, na czym to polega??

mozna sterowac tylko wysokoscia przy ktorej rozlacza sie automatycznie walek, reszte steruje sie poprzez panel EHR

 

CSM to system sterowania uwrociami, z tego co na razie rozgryzlem to na pewno obsluguje TUZ, wyjscia hydrauliki, naped, blokade, nie pamietam jak jest ze zmiana kierunku i biegami - kiedys w zimie sie bawilem :) w polu jeszcze nie przetestowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mechanikrafal
      Witam.
      Witam.
      Mam problem z Claas Arion 540 a mianowicie brak reakcji na przełącznik zespolony przy kierownicy  nie ma  świateł mijania , długich, pozycji i klaksonu, działają tylko kierunki, bezpieczniki sprawdzone sam przełącznik też jest dobry, lecz nie dochodzi do niego zasilanie, może miał ktoś podobny przypadek ?
      Z góry dziękuje za pomoc.
    • Przez Piotrekxc21
      Witam, tak jak w temacie poszukuje mechanika a może bardziej elektro mechanika w województwie Lubelskim najlepiej okolice Lublina godnego polecenia . Mam problem z nie świecącym się wyświetlaczem na słupku, biegi przerzuca niby po kolei ale czasami szarpie i przy wyższej prędkości potrafi tak jakby wyrzucić bieg i znowu załączyć, do jesieni wszystko było ok , wyświetlacz działał a teraz włączy się po pewnym czasie jazdy i następnego dnia znowu ciemno , następna sprawa to problem z siłą uciągu no i jeszcze problem ze światłami , pali bezpiecznik na płytce od prawej pozycji przez co nie mam świateł z prawej tylniej strony , roboczych oraz w gnieździe, lampy rozbierałem ,do gniazda zaglądałem i nic nie widać , a niestety orłem w elektryce nie jestem . Podsumowując jakby ktoś kojarzył kogoś kto mógłby pomóc byłbym wdzięczny. Pozdrawiam 
    • Przez gospodarny1992
      Cześć pisze z prośbą o rade. Mam zbitą szybę drzwi lewych w Class Arion 460 2016rok, w serwisie claas jest możliwość zakupu takiej, ale pojawią się problem. W okolicy 2018r. szyba została zmodernizowana, delikatnie ale jednak koszty rosną o zawiasy, pałąk z klamką etc. Potrzebuję namiar na pewne źródło. w szybie zmieniły się nieznacznie średnica otworów. Czy ktoś przerabiał ten temat?
    • Przez MFargo
      Witam. Przychodzę tutaj z zapytaniem, czy może miał ktoś problem z podnośnikiem w claas arion 610c 2008r problem polega na tym, że na panelu tym, co się zmniejsza/zwiększa szybkość opuszczenia nie do końca działa poprawnie a potencjometr od maksymalnego podnoszenia trochę działa, ale w dwóch pozycjach tylko do trójki, ale jest tak ze np. ustawie jeden na tym pokrętle od max podnoszenia to podnosi do połowy podnośnik a jak ustawie 3 to podnosi na maksa i nie rozłącza pompy. Kalibracje robiłem, ale to samo jeszcze dodam podczas kalibracji z tego co mi wiadomo podnośnik powinien spaść na sam dół, a nie opadł. Dodam ze ten panel jest dobry, bo wymieniłem z innego ciągnika jeszcze dodam, że na błotnikach sterowanie działa podnosi i opuszcza, ale ciągiem a kiedyś trzeba było kilka razy przycisk klikać, żeby podnieść na maksa.
      Jak ktoś ma jakiś pomysł to z chęcią wysłucham. 
    • Przez kufcio
      Witam
      Wspomniany w tytule ciągnik w drugim roku swojego życia zaczął przy porannym rozruchu gasnąć. Dosłownie silnik sie dławił od obciążenia. Było to ok 2-5 razy na 10 rozruchów. 
      Obecnie występuje to przy każdym zimnym rozruchu a i potrafi na ciepłym przy chwilowym postoju przydusić.
      Kiedy jest ciepło dodaje nogą gazu żeby nie zgasł jednak kiedy jest zimno szkoda mi silnika.
      "Duszenie" występuje dokładnie po 3 sekundach od rozruchu. 
       
      Dostałem info że to prawdopodobnie problem z hamulcami wysokociśnieniowymi, i moze byc cos na rzeczy ponieważ jeszcze na gwarancji wyskakiwał komunikat o problemach z hamulcami i obwodem przyczepy co wydawało mi sie nielogiczne ponieważ w tym czasie nic nie było podpięte pod hamulce. Obecnie komunikat się pojawia bardzo rzadko.
       
      Rozpoznając sprawę w literaturze "systemy techniczne" znajduje rozdzielacz po prawej i jego sterowanie w module A142 po lewej za siedzeniem kierowcy.
       
      Ma ktoś jakiś pomysł jak to ugryźć?  
      Dostałem też info że "padają diody za siedzeniem" st ą zakładam że mowa jest o A142... 
      Za sugestie dziekuje.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v