Skocz do zawartości

New Holland T5060


GrzybekxD

Rekomendowane odpowiedzi

a komtrolka gasnie jak puszczas pedła hamulca i tylko mechanicznie naped trzyma czy kontrolka nie gaśnie do 20km/h. Bo tam tez jest cos z ta predkosca ale w blokadzie automatycznej ze powyzej 20 nie dziłą a do 20km/ha jak koła prosto to blokada sie załącza tak mam  w maxumie. ale do przedniego napedy to chyba sie nie tyczy - poczytaj w instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czym zalewacie chłodnice w swoich T5060 (zalewacie mieszaninę wody z AMBRĄ AGRIFLU jak jest zalecane czy przeliście na coś innego?) i czy przepłukujecie układ tak jak zalecają w książce roztworem sody?

 

jaka jest pojemność układu chłodzącego bo w książce nigdzie nie mogę znaleźć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam na dolewki czy wymiany używam najtańszych koncentratów lub gotowych na bazie glikolu nie patrze na kolor bo to wszytko jedna chwała czy to kuler, glixol  petrygo itd. patrzecie na  skład wszedzie glikol etylenowego jak dobrze pamietam  nazwe. :) Ostatnie 2 lata kupuje jesienia  koncentrat na allegro zazwyczaj biore 2 banki po 30kg jedna idzie do opryskiwacza druga rozcięczam i mam do ciezarówek i ciagnikow :)   

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=5848669791&snapshot=MjAxNi0xMC0xM1QxNzowOToyM1o7YnV5ZXI7NzI3YjQ4N2ExNjcxOGVjZTI0MTIzNDNkMTYxYjE2MGIxZWIwOTZlZGU1ZTY1ODI0ZmU1NGM3OWZlM2RhMGY0Nw==

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Koledzy Nh ma 1200 h i dość spory ubytek oleju w silniku poprzez tzw bijak powietrza . Myślicie że zdechła sprężarka ? Jak odpali i stoi w miejscu to pod bijakiem  jest plamka oleju juz po chwili ..

 

Jedna felga posiada burchle na lakierze , przyczyna??

Edytowane przez vicia1223
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kupiłem niedawno NH 5060 i mam problem ponieważ nie podnosi na maksymalna wysokość tylnych ramion (TUZ), na wyświetlaczu pokazuje 78% wysokości gdy pokrętłem mam ustawione  max 99%  
W instrukcji jest cos o ograniczniku wysokości podnoszenia ramion ustawianej śrubą ale ta wersja chyba tego nie ma bo nie mogę się dopatrzeć gdzie ta śruba jest.
Oczekuje jakieś porady z waszej strony i z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysokość podnoszenia jest raczej dobra tylko wyświetlacz źle pokazuje. Na wyświetlaczu pokazuje max 78% poziomu tylnych ramion gdy sa uniesione na maksa a najmniej pokazuje 7 % wysokości tylnych ramion :/ Coś jest skopane? A jak z tą kalibracją idzie to jakoś ustawić?

 

Edytowane przez krychu1379
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem

mianowicie w moim NH "głośno" (słychać ją) działa pompa w skrzyni

najbardziej słychać ją tak pomiędzy 10 a 15 tys obr

ostatnio wymieniłem olej i filtry hydrauliki i niestety praca dalej jest "głośna" jak na moje ucho

dodam ze ciśnienie przed zmiana i po zmianie oleju w porządku i wszystko działa normalnie jedynie tylko ten dźwięk mnie martwi

 

proszę o jakieś opinie i wskazówki

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PONAWIAM

 

Panowie mam problem

mianowicie w moim NH "głośno" (słychać ją) działa pompa w skrzyni

najbardziej słychać ją tak pomiędzy 10 a 15 tys obr

ostatnio wymieniłem olej i filtry hydrauliki i niestety praca dalej jest "głośna" jak na moje ucho

dodam ze ciśnienie przed zmiana i po zmianie oleju w porządku i wszystko działa normalnie jedynie tylko ten dźwięk mnie martwi

 

proszę o jakieś opinie i wskazówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ostatnio u mnie by serwis i wymienili mi przy okazji płyn w chłodnicy. Standardowo miałem Ambrę Agrifl a zmieniłem na Petrygo Plus G12+ (mieszalny z płynami w standardzie G11 i G12). Niby do układu chłodzącego w T5060 wchodzi 16 l ale po spuszczeniu płynu (z kabiny też) nowego płynu weszło ok 10,5 l. Czy Serwis coś spartolił? czy nie da się spuścić 100% płynu z układu? Wie ktoś jakiej klasy płynem jest Ambra Agriflu? i czy się nie zgryzie z Petrygo Plus G12+

 

http://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/Produkty/Strony/produkt.aspx?produkt=PETRYGO-PLUS-G12.aspx

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Koledzy Nh ma 1200 h i dość spory ubytek oleju w silniku poprzez tzw bijak powietrza . Myślicie że zdechła sprężarka ? Jak odpali i stoi w miejscu to pod bijakiem  jest plamka oleju juz po chwili ..

 

Jedna felga posiada burchle na lakierze , przyczyna??

Mam taki sam problem w swoim NH czy udało Ci się to naprawić jeśli tak to w jaki sposób,  może ktoś miał również to samo więc prosiłbym o pomoc  co należy z tym zrobić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patryk444
      Dzień Dobry 
      Mam problem z ciągnikiem New Holland T5060 z przekładnią 24+24 Power Shuttle
      Podczas próby ruszenia do przodu lub do tyłu wyświetla się błąd 2033 a następnie symbol "N"
      Poziom oleju ok, cewki sprawdzone- wszystkie cztery mają około 10 ohm
      Kalibracja wykonana 7 razy
      W instrukcji nie ma takiego kodu błedu
    • Przez Kuba01x
      Witam. Ciągnik ma problem z podnoszeniem agregatu talerzowego z siewnikiem. Z pustym siewnikiem podnosi do końca, ale pompa pracuje jeszcze ze 2-3 sekundy. Z pełnym siewnikiem podnosi do 90%, ale gdy ruszę ciągnikiem do przodu, to wtedy podniesie do 96-98%, a czasem nawet do 100%. 
      Problem pojawił się po przypadkowym zgaśnięciu ciągnika na polu. Przez jakiś czas ciągle pracowała pompa hydrauliczna, nawet gdy podnośnik był opuszczony. Później pozostał tylko problem z podnoszeniem. 
    • Przez Xmonsters2015
      Mam taki problem gdy załączę światła z przód to automatycznie pokazuje ze mam długie a wgl się nie palą ani krótkie ani długie i tylko ze długie niby pokazuje na wyświetlaczu ale i tak się nie palą żadne co może być ? ciągnik new holland t 5040 2011r
    • Przez _Mechanic
      Po załączeniu wom słychać chrobotanie  z okolic womu. Dźwięk jakby koła zębate pracowały na sucho.  Jest to model z załączaniem elektrohydraulicznym. Nie mam znaczenia na jaką prędkość ustawię 540 czy 700.  Czasami zacznie zgrzytać a wałek się nie kręci,  muszę przełączyć między obrotami 540 na 700. 
      Po wyłączeniu wom hałas ustaje, ale dziś zacząłem się temu przyglądać i gdy zaczynam jechać pojawia się też to chrobotanie. Po zatrzymaniu ustaje. Wciskanie sprzęgła nic nie zmienia. 
      Może ktoś z was miał podobny problem? 
    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v