Skocz do zawartości

Szerokość Bizona Z050


wojtii

Rekomendowane odpowiedzi

Moze i na szerokosc wejdzie ale na długosc to chyba nie B) Zalezy ile ma dlugoscie ta laweta,to jest taka normalna co sie osobowki wozi?Bo na taka to nie wejdzie,musial bys moze jakia ciezarowke z naczepa wynajac ale podejrzewam ze to Cie drozej wyjdzie niz jak bys mial sam przyjechac <_<

Turbina ja tez popelniam bledy ale jak mozna napisac powietrze jako powjetsze i pszednia a powinno byc przednia ? I nie pisz ze masz dysortografie albo cos takiego bo w takie bajki nie wierze B) Pomine juz coprawda napisane razem i wdroge tez razem ale temte to sa WIELKIE bledy.Po Twoim sposobie pisma wyglada ze jestes w 2 klasie szkoły podstawowej B) Chyba ze napisales tak specjalnie ale to nie bylo smieszne B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laweta ma 13,6 metra długości,kuzyn ma troche tirów i taką własnie naczepe-lawete <_< ,tylko żeby na szerokość się zmieścił, przywiezie mi go za jakieś 100, może 200 zł,po kosztach

 

koła ma wąskie,niestety,ale przynajmniej są nowe B),tak jak i większość podzespołów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do opon to sie zgadzam szerokie to tylko w rekordzie bo on ma zwolnice i tam to jak najbardziej, mamy w suprze wąskie i od 1980r nie była ruszana ani skrzynia ani półosie co prawda nie jeździ wogle po pagórkach bo tam specjalnie rekordem koszę. Znajomi mają supry na szerokich i każdy już coś robił ze skrzynią lub półosiami. Z tego co ja wiem bez mierzenia to super ma 3.2 metra szerokości więc na tą lawete to mzoę byc problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koło przeciwne niz przy ktorym sa schodki chyba da sie obrucić, ale od schodek niezbyt chyba ze sie taki kontownik otkreci ktory słuzy jako wspornik, wiem bo jak przemieniałem do 1224 to nie te koła odkreciłem i pasowało ze w kombajnie wychodziłąna wąsko lub bierznik odwrotnie ale w staniu w stodole to nie przeszkadza :huh: mamy bizona od nowego z 1990roku obkasza okolo 200ha rocznie i jest na szerokich, pasy dosć czesto jezdne wymienamy bos ie palą jak pod góry sie kopie :angry: i jeszcze ani skrzynia ani poł oski sie nie popsuły :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy gostek zimą z Płocka(320 km) prowadził jednego z pierwszych bizonów, mówił, że było ich dwóch jeden spał w zbiorniku, a drugi jechał i się zmieniali, mówił też ,że było tak zimno, że na postoju nie potrafił powiedzieć, że ktoś ma mu zapalić papierosa, ale naszczęście ktoś się domyślił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi Bizonami to tak było przyprowadzało sie je i nie patrzylo na pogodę. tata opowiada ,że jak prowadzil pierwszego to wymarźli niemilosiernie na domiar złego cali byli czerwoni bo farba jeszcze na kombajnie nie wyschła(musial być w mnocy pomalowany(a w październiku gdy noce są zimne już nie zdążł wyschnąć), to się nazywa ekspresowa produkcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego co ja teraz mam po dziadku to w 89 roku prowadzili z pod kołobrzegu na kołach w srodku zimy jak mi opowiadaja to normalnie nie moge uwiezyc . Mróz 30 stopni zawierucha slisko pozasypywane szosy albo obolodzone a oni go prowadzili z pod kołobrzegu do lublina nawet za lublin bo do mojej miejscowości jest jakies 20 km . bez kabiny żukiem konwojowali w zuki kuchanka gaz wszytko normalni camping kombajnista z ojcem na zmiane jechali ojciec w zbirniku na wiąskach siedział i tak na zmiane . opowiadał mi ojciec jak przez 6 godzin pod górke nie mogli wyjechać z zamachem prubowalii i w połowie górki bizonowi koła obracało albo jak kilka razy do rowu ich znosiło jak z górki jakiejs bizonowi tył zazucało bo heder pchał. dziadek i cała ekipa co go prowadziła ze w dzisiejszych czasach to takie cos to jest niedopomyslenia i w takich warunkach . bizonek na szerokich gumach 3 beczki roby zjarał zanim dojechali do domu a bizonik dalej pracuje i bez zadnych powaznych awarii. teraz go odmalowałem na orginał zrobiłem i kolejny sezon bedzie słuzył. I pomyaleć ze dziadek i ijciec za komuny wszystko co nowe kupowali to wlekli na kołach z całej polski. muwią ze teraz jak by mieli go prowadzic to by sie go chyba wyzekli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja szczerze współczuje wszystkim którzy kombajny w tak ekstremalnych warunkach prowadzili. Ja dzisiaj C-360 bez kabiny (i bez innych części jak błotniki itp - oczywiście z powodu remontu) jechałem do mechanika 7 km przy -6 stopniach i mam serdecznie dość takich przejażdżek :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem z okolic koszalina z zachodniopomorskiego i z mojej wsi koleś z płocka jechał normalnie na kołach ale kiedyś to były inne czasy bo nie było tyle samochodów a co za tym idzie to nie było to tak niebezpieczne jak teraz,facet co nigdy nie miał doczynienia z kombajnem siadał i jechał a teraz to by było nie do pomyślenia obrazu jakaś kraksa by była :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hurlimannD70
      Kupiłem cały bęben młocarni do bizona czyli z cepami ale bez osi. Jest to nowy oryginalny produkt z fmż Płock. Leżał w stodole 30 lat , zastanawiam się czy dawać go do wyważenia . Na jednej ze środkowych tarcz przykręcone są blaszki jest ich chyba 5 sztuk w kupie. Wygląda jak by był kiedyś w fabryce wyważany ale nie jestem pewien. A do wyważenia musze jechać ponad 250km . Czy takie bębny składane w fabryce były sprzedawane wyważane ?? Czy ktoś mi podpowie ?
    • Przez Lukecki
      Witam użytkowników, 
      Zakładam temat, gdyż chcę się trochę dowiedzieć o tym kombajnie, jednak w internecie nie mogę znaleźć jakichkolwiek rzetelnych informacji. Słyszałem o mankamencie w postaci zagrzewania się silnika w czasie pracy, chciałbym się dowiedzieć jak często to się zdarza.  Również chce zaczerpnąć nieco informacji o typowych usterkach. Z góry dziękuję za info i pozdrawiam 
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Rafał11
      Witam, mam takie pytanie jestem młodym rolnikiem i jeszcze nie mam doświadczenia w obsłudze kombajnu i chciałbym się dowiedzieć czy da się sprawdzić stan skrzyni biegów bez rozbierania. Wiem jakie te skrzynie są w bizonie  i chciałbym sprawdzić czy w trakcie żniw się nie rozsypie. Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez Rolniczek95
      Witam Moje pytanie brzmi jak sprawdzic sprawnosc akumulatorow hydraulicznych? Zwazylem jeden i 3.2 kg a drugi 3.8 kg i tez chcialbym sie zapytac czy ten ciezszy nadawalby sie jeszcze do uzytku bo na tabliczce pisze 4kg ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v