Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanie chciałbym wymienić pompę wtryskową c360 bo akurat robię gruby remont i nie wiem jak potem ją założyć w sensie chodzi mi o zębatkę na pompie która ma wejść w kompresor i wtedy się ją przykręca tam jest jedna taka przerwa między ząbkami  więc inaczej się nie da założyć wiem ale chodzi mi o to czy przy zakładaniu trzeba ustawić pompę żeby podawała na 1 sekcje i na cylindrze żeby praca była na 1 cylindrze czy może się to jakoś przestawić dajmy na to o 180 stopni czy nie ważne jak założę to będzie dobrze ustawione( nie chodzi mi tutaj o kąt wtrysku tylko o samo założenie pompy) błagam o odpowiedź bo szukałem wszędzie chyba i tylko znajduje wpisy czy filmiki o ustawianiu kąta wtrysku a nie o założeniu pompy na zębatki tak żeby pasowało i nie było przestawione dla wszystkich to pewnie jest banał a dla mnie to jest trudne do ogarnięcia

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie chciałbym wymienić pompę wtryskową bo akurat robię gruby remont i nie wiem jak potem ją założyć w sensie chodzi mi o zębatkę na pompie która ma wejść w kompresor i wtedy się ją przykręca tam jest jeden taki szerszy ząbek więc inaczej się nie da założyć wiem ale chodzi mi o to czy przy zakładaniu trzeba ustawić pompę żeby podawała na 1 sekcje i na cylindrze żeby praca była na 1 cylindrze czy może się to jakoś przestawić dajmy na to o 180 stopni czy nie ważne jak założę to będzie dobrze ustawione( nie chodzi mi tutaj o kąt wtrysku tylko o samo założenie pompy) błagam o odpowiedź bo szukałem wszędzie chyba i tylko znajduje wpisy czy filmiki o ustawianiu kąta wtrysku a nie o założeniu pompy na zębatki tak żeby pasowało i nie było przestawione dla wszystkich to pewnie jest banał a dla mnie to jest trudne do ogarnięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.11.2022 o 12:03, Gość napisał:

Witam mam takie pytanie chciałbym wymienić pompę wtryskową bo akurat robię gruby remont i nie wiem jak potem ją założyć w sensie chodzi mi o zębatkę na pompie która ma wejść w kompresor i wtedy się ją przykręca tam jest jeden taki szerszy ząbek więc inaczej się nie da założyć wiem ale chodzi mi o to czy przy zakładaniu trzeba ustawić pompę żeby podawała na 1 sekcje i na cylindrze żeby praca była na 1 cylindrze czy może się to jakoś przestawić dajmy na to o 180 stopni czy nie ważne jak założę to będzie dobrze ustawione( nie chodzi mi tutaj o kąt wtrysku tylko o samo założenie pompy) błagam o odpowiedź bo szukałem wszędzie chyba i tylko znajduje wpisy czy filmiki o ustawianiu kąta wtrysku a nie o założeniu pompy na zębatki tak żeby pasowało i nie było przestawione dla wszystkich to pewnie jest banał a dla mnie to jest trudne do ogarnięcia

Łoo panie, gruby remont z taką znajomością?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgięłko bo to się nazywa ta przesuwka ma 1 szerszy klin i nie ważne ma ustawione te koło zębate w pompie w  czy w silniku ma pasować na tą przesuwką.Kolejność tłoczenia jest taka sama jak w silniku jedynie może podawać nieco wcześniej/później paliwo ale to jest kąt wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.11.2022 o 11:52, Gość napisał:

Witam mam takie pytanie chciałbym wymienić pompę wtryskową c360 bo akurat robię gruby remont i nie wiem jak potem ją założyć w sensie chodzi mi o zębatkę na pompie która ma wejść w kompresor i wtedy się ją przykręca tam jest jedna taka przerwa między ząbkami  więc inaczej się nie da założyć wiem ale chodzi mi o to czy przy zakładaniu trzeba ustawić pompę żeby podawała na 1 sekcje i na cylindrze żeby praca była na 1 cylindrze czy może się to jakoś przestawić dajmy na to o 180 stopni czy nie ważne jak założę to będzie dobrze ustawione( nie chodzi mi tutaj o kąt wtrysku tylko o samo założenie pompy) błagam o odpowiedź bo szukałem wszędzie chyba i tylko znajduje wpisy czy filmiki o ustawianiu kąta wtrysku a nie o założeniu pompy na zębatki tak żeby pasowało i nie było przestawione dla wszystkich to pewnie jest banał a dla mnie to jest trudne do ogarnięcia

Widziałem na własne oczy że da się to sprzęgiełko wcisnąć inaczej. Szczególnie jak jest zużyte 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z 4011 a mianowicie na jesieni po orce zaparkowałem w garażu o tak stała do dziś. Dziś odpaliłem chciałem wyjechać w pole i na drodze zaczął się dusić jakby nie dostawała paliwa. Filtry zmienione. Wtryski pompa wtryskowa robiona. Pompka zasilająca zmieniana pół roku temu. Jest możliwość że to pompka padła ? Jak przepompuje ręcznie to pochodzi aż wypali i znów stoi. Dodam że to już 4 pompka w ciągu 1,5 roku, a ciągnik obrabia zaledwie 2 ha ornego i wyjazdu do lasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Mam problem z ustawieniem początku wtrysku c360. Pompa i wtryski były oddane do regeneracji i po założeniu nie da się ustawić, brakuje regulacji na pompie. Traktor chodzi głośno i twardo, za wczesny ma początek wtrysku, a bardziej się nie da już odsunąć pompy. Rozrządu nikt nie ruszał, a przed regeneracją chodził gładko. Teraz pytanie, bo sprzęgło od pompy też wymieniali, że załozyli sprzęgło od c385? Albo jest założone od c360 i założyć od 385 żeby zmienić zakres regulacji? Rozrządu nie chciał bym ruszać bo wcześniej chodził dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpiłowałem ten szeroki ząb na tulejce z zębami i przestawiłem o 1 ząbek i pompa na maksa na silnik i teraz za bardzo opóźniony. Pełno białego dymu przy kręceniu i zagadać nie chciał. Czyli tak jak by przesunąć o pół ząbka to myślę że wtedy było by idealnie. Z tego co kiedyś czytałem to są dwa albo trzy rodzaje sprzęgiełek. Z 6, 6.5 i 7 ząbkami od tego szerokiego rowka. Prawda to ? Orientuję się ktoś?

Edytowane przez Adrian3210
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wymieniałem ostatnio pompkę zasilającą paliwa w ursusie 360 i teraz pytanie czy to obojętnie jak ją założe na ten wałek krzywkowy co jest w pompie obojętnie w jakiej pozycji on będzie? Czy to ma znaczenie? Pytam ponieważ mam teraz problem z odpaleniem ciagnika zapala po czym zgaśnie i tak ciagle odpowietrzany juz ze sto razy i nic to nie daje pompka niby przepompowuje paliwo do zbiornika zawór przelewowy sie odzywa a on nadal nie chce zapalić w czym problem?? odkręciłem przewód jeden o wtryskiwacza i zakręciłem rozrusznikiem i o dziwo paliwo podaje więc o co chodzi? dodam ze filtry wymienione nowe i wszystko co już mogłem to robiłem..

Edytowane przez Mateusz100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz100 napisał:

Witam wymieniałem ostatnio pompkę zasilającą paliwa w ursusie 360 i teraz pytanie czy to obojętnie jak ją założe na ten wałek krzywkowy co jest w pompie obojętnie w jakiej pozycji on będzie? Czy to ma znaczenie? Pytam ponieważ mam teraz problem z odpaleniem ciagnika zapala po czym zgaśnie i tak ciagle odpowietrzany juz ze sto razy i nic to nie daje pompka niby przepompowuje paliwo do zbiornika zawór przelewowy sie odzywa a on nadal nie chce zapalić w czym problem?? odkręciłem przewód jeden o wtryskiwacza i zakręciłem rozrusznikiem i o dziwo paliwo podaje więc o co chodzi? dodam ze filtry wymienione nowe i wszystko co już mogłem to robiłem..

albo kupiona chujowq chińska pompka albo jest gdzieś nie szczelność i łapie powietrze gdzieś (nowe przewody opaski podkladki uszczelki pod filtry) dobrze odpowietrzyles wtryski pompę chłopie jak ja czytam te twoje tematy o tej c 360 to albo masz jakiś egzemplarz wyjechany z PGR albo masz 2 lewe ręce do mechaniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez bernijol
      Witam. Jak w temacie. Jsk zlikwidować luzy w kolumnie kierownicy c360? Wiem że temat wałkowany ale mam kilka pytań. Mianowicie. Ogólnie wiem że luz się w tym ciągniku likwiduje się poprzez odkręcenie w przekładni kierowniczej pod kolumną nakrętki zaślepki (taka duża chyba ponad 30mm)a następnie poprzez wykręcanie śróby (u mnie na ampul)likwidujemy luz. Przynajmniej u mnie w tej kolejności to idzie. Tak. Co jeśli śruba już jest wykręcona na max? A luz jeszcze troche jest? Gdzieś wyczytałem że trzeba ją wykręcić całkiem i coś tam podłożyć. To prawda? Problem taki że tej śruby na ampul co to ją się wykręca i luz ginie u mnie całkowicie wykręcić nie mogę. To tak ma być? Dojdzie do pewnego momętu i stop. Proszę o porade jak co gdzie podłożyć żeby ten luz ustąpił. Z góry dzięki za porady. Pozdrawiam. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v