Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Masz racje pawel261073, jak jest już stara pompa to tak jak koledzy wcześniej radzili trzeba zabrać wtryski i pompę do pompiarza.

A tak przy okazji jaka jest dobra cena za takie wyregulowanie wtryskiwaczy i pompy razem??, ja zapłaciłem 200zł. może przepłaciłem a moze nie- brak doświadczenia w tej kwestji.

Pozdrawiam

piomich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty

U mnie za samo sprawdzenie pompy od 3P wzięli 150 zł. A za wyregulowanie chcieli jeszcze 100 zł. Więc myślę, że nie przepłaciłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jeśli (szatkuje )pracuje nie równomiernie jeśli masz rano szczególnie tą porą problemy z odpaleniem tj zapala i gaśnie nie moze wejść na obroty to tylko wina pompy miałem takiego mechanika który zamiast walniętej pompy wymienił końcówki wtrysku wtedy to już była tragedia nowe wtryskiwacze a pompa nie miła siły i ciśnienia był tylko dym i dym heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy ktoś wie jak wygląda ten znacznik na obudowie (korpusie ciągnika), który służy do ustawiania właściwego kąta wyprzedzenia wtrysku w ursusie C 360 (na kole zamachowym znalazłem coś takiego " O II " - tylko pionowo, kółkiem do dołu - to jest chyba to).Czy może ktoś podesłać stosowne zdjęcie tego okienka z tym znacznikiem. U mnie jest tylko taka delikatna, lekko odstająca od poziomu kreska, ale czy to jest to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kole zamachowym oprócz tego co napisałem wcześniej znalazłem jeszcze dwie poziome kreski obok siebie ( w odstępie około 8mm od siebie), i teraz mam pytanie czy te kreski do ustawiania kąta powinny się znajdować tuż obok tego prostokątnego wycięcia na kole zamachowym?? Bo te kreski, które znalazłem są tuż powyżej tego wycięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo kręcenia to mam pytanko. Rano jak zawsze próbuje odpalic ciagnik c 360 to tak długo trzeba krecic i idzie tylko dymek biały z komina. Po chwili zacznie wchodzic na obroty ale zgasnie i tak trezba powtórzyć ze 3 razy i dopiero pozniej odpali i bedzie chodził. co jest przyczyna tego??? (wtryskiwacze sa sprawdzone i pompa po regeneracji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty
Zgadza się kolego ząbek ząbkiem ale żeby poprawnie ją ustawić musisz odszukać znaki DMP i GMP na koszu sprzęgłowym i podpompować paliwa i delikatne obracać jak tłok będzie w górze i paliwo drgnie to znaczy ze jest ok

Kolego jak ustawisz pompę tak jak piszesz, to życzę powodzenia w uruchomieniu silnika. Błąd rzędu 3° OWK (za późny wtrysk) powoduje wzrost zużycia paliwa o 17% przy 1500 rpm i 11% przy 2000 rpm. Natomiast przy za wczesnym wtrysku (również o 3° OWK) wzrost zużycia wynosi odpowiednio 7,5% i 4% w stosunku do kąta nominalnego. Ponadto przy za wczesnym wtrysku występuje twarda praca silnika.

Procedura jest następująca:

- w sekcję pierwszego cylindra wkręca się kapilarę,

- obraca się wałem korbowym aż tłok pierwszego cylindra zajdzie się przed połżeniem GMP,

- na kole zamachowym znajdują się dwa znaki: GMP oraz drugi znak przed położeniem GMP oznaczający początek wtrysku

- powoli obracać wałem korbowym aż drgnie paliwo w kapilarze, wtedy znak początku wtrysku powinien znajdować się naprzeciw znaku na obudowie sprzęgła

- jeżeli jest inaczej należy kąt wyprzedzenia wtrysku zmniejszyć lub zwiększyć (w zależności od potrzeby) i procedurę powtórzyć w celu sprawdzenia przeprowadzonej regulacji

Można też obserwować paliwo w króćcu pompy ale wymaga to więcej doświadczenia.

 

 

Źródło: Jacek Wasilewski Wpływ zmiany kąta wyprzedzenia wtrysku na zużycie paliwa przez silnik ciągnika rolniczego.

 

 

kolego jak ty nie potrafisz ustawic zapłonu w dieslu to nie bierz sie za wymiane pompy a przynajmniej naucz sie tego od jakiegoś mechanika a nie na forach internetowych. Pozdrowienia dla wiejskich Mc Gyweruw.

Kolego z całym szacunkiem, ale Twój post nie wnosi nic do dyskusji. Jeżeli posiadasz wiekszą wiedzę to podziel się nią z nami, a nie krytykuj innych. A jeżeli nie wiesz jak ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku to się nie udzielaj. Z góry przepraszm jeżeli Cię obraziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty

No dobrze ale Ty pisałeś o GMP. Jeżeli ktoś ustawi początek wtrysku właśnie na tym znaku to nawet nie uda sie uruchomić silnika. A pisałem to z głowy, a nie z instrukcji obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo kręcenia to mam pytanko. Rano jak zawsze próbuje odpalic ciagnik c 360 to tak długo trzeba krecic i idzie tylko dymek biały z komina. Po chwili zacznie wchodzic na obroty ale zgasnie i tak trezba powtórzyć ze 3 razy i dopiero pozniej odpali i bedzie chodził. co jest przyczyna tego??? (wtryskiwacze sa sprawdzone i pompa po regeneracji).

Zaworek nie trzyma paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez forum to raczej pompy nie ustawisz ja napisałem mu to mniej więcej o co bryka najlepiej jak mu ktoś raz to pokarze i będzie wiedział to co napisałeś jest prawidłowym procesem ustawienia pompy zgadza się ;) a jak byś ustawił jak by na obudowie nie było znaków ???? ja miałem taki przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez bernijol
      Witam. Jak w temacie. Jsk zlikwidować luzy w kolumnie kierownicy c360? Wiem że temat wałkowany ale mam kilka pytań. Mianowicie. Ogólnie wiem że luz się w tym ciągniku likwiduje się poprzez odkręcenie w przekładni kierowniczej pod kolumną nakrętki zaślepki (taka duża chyba ponad 30mm)a następnie poprzez wykręcanie śróby (u mnie na ampul)likwidujemy luz. Przynajmniej u mnie w tej kolejności to idzie. Tak. Co jeśli śruba już jest wykręcona na max? A luz jeszcze troche jest? Gdzieś wyczytałem że trzeba ją wykręcić całkiem i coś tam podłożyć. To prawda? Problem taki że tej śruby na ampul co to ją się wykręca i luz ginie u mnie całkowicie wykręcić nie mogę. To tak ma być? Dojdzie do pewnego momętu i stop. Proszę o porade jak co gdzie podłożyć żeby ten luz ustąpił. Z góry dzięki za porady. Pozdrawiam. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v