Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ile wasze 5211 wyciągają obrotów na luzie na max, bo u mnie to około 2,3 - 2,4 tys i chce zobaczyć czy u was też tak jest czy może u mnie było coś grzebane przy pompie... ;) Pzdr

Opublikowano

U mnie jak był skręcony na pompie 2200 bylo maks, a teraz zrobiłme pompe i mi licznik padł że nie pokazuje obrotów ale napewno jest wiecej ;)

Powinien Ci pod obciązeniem lekki dymek puścić u mnie nie puszczał i zrobiłem rergeneracje pompy i wszystko wróciło do normy ; ]

Opublikowano

Heh, no szczerze mówiąc w moim 5211 to o dymek trudno, trzeba już zawaliście dużego obciążenia żeby coś tam z komina poszło. Do tej pory wydawało mi się że to dobrze, ale mowisz że jak nie dymi pod obciazeniem to pompa do regeneracji??

 

Obroty jałowe to 600rpm... Hmm ;) chyba mam troche wiecej, a może jednak i coś kolo tego bo czasem pedał się przycina ;) Pzdr

Opublikowano

W moim 5211 ledwo można dojść do 2000 obrotów, pompa nie była nigdy dotykana (są wszystkie plomby) a ciągnik ma niespełna 1700 mth, co do dymienia to mój nie puści nawet smużki, można go zadusić do zera i nie zakopci.

Opublikowano

Nie no do 2 tysięcy to już lipa bo nie uzyskasz z niego pełnej mocy! ;) W 5211 czuć dopiero przy dobrych 2 tys prawdziwą moc, a czasami i nawet wiecej potrzeba, i dla mojego silnika 2 tys i wiecej to żadne katowanie smiga sobie jak na luzie z cięzkim sprzętem ;)

 

Gorszy problem jest z tym ze u mnie plomby są zerwane i nie wiem za bardzo jak sprawdzic czy cos bylo przestawiane, bo chce uzyskac maxymalną moc z tego silnika ;) hehe

Opublikowano

U mnie też jak kupiłem byłem zachwycony mocą bo śmigał dużo lepiej niż c330 ale wogóle nie dymił, a to diesel więc powienien czasami przyciśniety do muru zadymic więc po licznych rozmowach dałem pompe do regeneracji (w drogim zakładzie kosztowało mnie 700zł z vat) i powiem Ci że nie ten ciągnik, przy niskich obrotach i wciśniętym na maks pedale puści dymek taki delikatny i idzie, sekcje były poprostu zużyte jak mi pokazał stare to cud ze wogóle jeszcze one pompowały paliwo ; ]

U mnie była zerwana plomba od tej porkywki, tam jest regulacja i mi powiedział gość że nie jest pewien ale coś było ruszane na 99% tam..

Ah, no i 'dobrą' moc czuje przy ok 1800obr, widać to pod obciażony kiedy obroty spadają i sztywno sięzatrzymują w tych okolicach, w końcu maks moment zobowiązuje ;)

Opublikowano

No mowa wogóle w zetorku żadko kiedy obroty spadają ;) Hehe (no chyba że puszcze pedał) ;) Czego napisałeś że ciągnie lepiej niż C-330, ja bym napisał że lepiej niż C-360 ;) Wogóle 5211 a 360 to nie porównanie w mocy ;) Miałem 360 100% w orginale wogóle nie robiła w polu jak ją kupiłem silnik żyleta i podpinałem agregat 1,8 i zawaliście szła, a teraz podpinam do zetora ten agregat to go nie czuje kupiłem taki sam 2,2 i śmiga lepiej niż 360 z 1,8 ale silnik mam 1300 mth i to na gwarancji sprzedającego więc... :)

Opublikowano
Nie no do 2 tysięcy to już lipa bo nie uzyskasz z niego pełnej mocy! ;) W 5211 czuć dopiero przy dobrych 2 tys prawdziwą moc, a czasami i nawet wiecej potrzeba, i dla mojego silnika 2 tys i wiecej to żadne katowanie smiga sobie jak na luzie z cięzkim sprzętem ;)

 

Gorszy problem jest z tym ze u mnie plomby są zerwane i nie wiem za bardzo jak sprawdzic czy cos bylo przestawiane, bo chce uzyskac maxymalną moc z tego silnika ;) hehe

Mi to nawet odpowiada że ma takie małe obroty bo 5211 nigdy nie służył u mnie jako ciągnik główny, tak więc nie potrzebna była pełna moc. Nic nie śwadczy o tym żeby miało się to zmienić, ponieważ niedługo dostanie do pomocy NH tak więc Zetora "przyspawam" do opryskiwacza a niewielkie obroty na pewno przysłużą się trwałości silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v