Skocz do zawartości

Panel ehr


pig

Rekomendowane odpowiedzi

możliwe że coś sie przestawiło... w przyszłym tygodniu zobacze i jak problem zniknie to dam znać... ;) a jeśli to nie to, to co moze być jeszcze przyczyną???

aha... i tymi przyciskami na błotnikach podnosi do samej góry jak sie naciśnie, wiec tak jak piszesz moze być wina tego co napisałeś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie... ;)

proszę o info na temat EHR-u... czy ktoś to już robił??? jak to rozebrać itd...

 

a mianowicie mam duży problem, jak już wcześniej wspomniałem szwankował mi EHR, teraz nie chce wogóle działać...

jakie mogą być przyczyny tego??? objawy są takie, że kompletnie nie działa tylny TUZ, ani ehr-em (w kabinie) ani buziczkami (na tylnym błotniku)...

na panelu nie podświetla sie nic... podejżewam że przyczyną tego może być zepsuty przełącznik od "szybkiego podnoszenia i opuszczania"...

proszę o wypowiedzi na ten temat...zaraz trzeba wjeżdżać w pole a tu tuz nie działa... ;)

 

proszę o jak najszybsze i jak najliczniejsze wypowiedzi... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby ten prełącznik byl uszkodzony to i tak zewnetrzne sterowanie by działało. Sprwadzałes zasilanie panelu??? EHR przestał ci działac nagle czy też na poczatku nie działał czasmi a wraz z upływem czasu było coraz gorzej. Czy kiedy EHR nie działał wystarczyło zgasic i ponownie uruchomic silnik zeby zaczął on znowuu poprawnie działać????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcześniej chodziło wszystko "cacy" ;) ...zasilania nie sprawdzałem, ale możliwe że to może być przyczyną, bo żadne kontrolki na panelu nie działają... ;)

 

EDIT: dzięki chłopaki... mamy go niedługi czas wiec nie wiedziałem że trzeba przygazować, problem rozwiązany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem na pewno to:

1 - szybkość opuszczania

2 - jak maksymalnie wysoko może podnosić

3 - to jest pewnie ta regulacja co przedtem o niej gadali, że siłowa itp.

4 - o ile się nie mylę to jest opuszczanie i podnoszenie

5 - Jak nisko ma opuszczać.

Jeśli się gdzieś mylę to proszę poprawić ;)

 

 

EDIT: Rozjaśnił by mi ktoś trochę o co chodzi z tym: 2. regulacja czułości tłumienia drgań ? jak to powinno być ustawione?

Edytowane przez Bartek72511
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi wytłumaczyc do czego służa poszczególne pokrętła?

Na rysunku mam zaznaczone cyferkami

 

 

post-6086-1220002341_thumb.jpg

4 - pokrętło wyboru funkcji

Pługi podorywkowe: pozycja 3-4

Orka: pozycja 3-5

Brona: pozycja 2-3

Głębosz: pozycja 3-4

Należy zawsze wybrać odpowiednie ustawienie(siły ciągu i pozycji lub kombinacji tych dwóch ustawień) odpowiednio dla danego narzędzia roboczego, warunków polowych i typu pracy, po przez użycie pokrętła kontroli 4.

Jeżeli narzędzie musi być utrzymywane na stałej wysokości, pozycja najniższa 1. Podłączanie narzędzia roboczego z fotela kierowcy, również pozycja 1 na pokrętle wyboru funkcji.(zaczerpnięte z instrukcji) B)

Dotyczy serii 3000/3100

Edytowane przez BobsMF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pilnie potrzebuje instrukcji jak włączyć w MF 6180(grafika trzy posty wyżej) położenie transportowe te tłumienie drgań, widzę że po lewej stronie przy pokrętle 1 jest diodka z takim amortyzatorkiem, ale nie wiem jak to włączyć. Pozdrawiam

Edytowane przez Cineek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cineek

Witam, pilnie potrzebuje instrukcji jak włączyć w MF 6180(grafika trzy posty wyżej) położenie transportowe te tłumienie drgań, widzę że po lewej stronie przy pokrętle 1 jest diodka z takim amortyzatorkiem, ale nie wiem jak to włączyć. Pozdrawiam

 

Kolego ja w w mf 5445 mam taki mały guzik dotykowy właśnie przy tej sprezynce,sprawdz bo jest on słabo widoczny.Z tą funkcja ehr bardzo dobrze tłumi wstrząsy na nie równościach(przy podniesionym tuz-ie).po wyłaczeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu silnika funkcje ta trzeba ponownie właczyc.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-- połączono --

 

Witam.

Mam problem z panelem podnośnika EHR w MF 3070, który w ogóle nie działa, podnoszenie jest zrobione na "krótko" poszukuję kontaktów do osób zajmujących się naprawą tego panelu.

Czekam na pomoc z waszej strony.

Edytowane przez Marcin91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nie pali się żadna kontrolka. podnoszenie działa ale jest zrobione tak że cały czas podnosi jeśli przełaczymy na podnoszenie, natomiast po przełączeniu na opuszczanie opuszcza się pod obciążeniem inne funkcje panelu w ogóle nie działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czego służy przycisk "2" na panelu EHR w MF 3070 94r?

 

 

 

 

Powiedział by mi ktoś czemu ten pnel wogole nie dziala tak jak kolega wyrzej napisal ze musial przygazowac u mnie nawet to nie pomaga :D

 

i ewentualnie ile taki paniel kosztuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kubos43
      Cześć, co myślicie o modelu 5709m, stoję przed zakupem nowego ciągnika i potrzebuje opinii o nich 
      czy spotkaliście jakieś wady i minusy? 
      jakieś mocne plusy tych ciągników? 
      Ciągnik miałby być na dyna4 jako główny na gospodarstwo do 40 hektarów, gleby średnie, maszyny do uprawy 3 metrowe gruber,  agregat uprawosiewny itp. 
    • Przez lukaszx680
      Witam,
      Ktoś wie który czujnik trzeba odłączyć zeby podczas hamowania nie załączało przedniego napędu?
      Dzięki
    • Przez ZetorekXd
      Witam.
      Czy posiada ktoś instrukcje napraw do MF 9240, Same 265, Deutz fahr agrostar 6.31 lub Lamborghini traction ?
    • Przez JanG2
      Witam,
      Mam problem ze skrzynią biegów w Massey Ferguson 3050 (skrzynia 32/32). Zakres biegów B działa bez zarzutu, natomiast zakres A nie zazębia biegów. Próba ruszenia kończy się jedynie zgrzytaniem, a ciągnik nie jedzie. Czasami jednak uda się włączyć bieg w zakresie A – wtedy, działając wyłącznie na tym zakresie, zarówno do przodu, jak i do tyłu, wszystko funkcjonuje prawidłowo.
      Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby coś doradzić?
    • Przez Marcinmmmmmm
      Witam,
      Mam zamiar zamontować grzałkę płynu chłodzącego do mojego MF2620, silnik Perkins a6354.4. 
      Czy byłby ktoś w stanie powiedzieć mi w którym miejscu ją najlepiej umiejscowić. 
      Z góry dziękuję za pomoc 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v