Skocz do zawartości

Claas Axos


bobert21

Rekomendowane odpowiedzi

Macie tutaj informacje o swoim DPS'ie <link>

Ten cały wasz DPS [Deere Power System, a pełni mówiąc to jest John Deere Power System] jest to oddział koncernu John Deere zajmujący się produkcją silników i zresztą całych inny podzespołów [skrzyni, przednich mostów itd] stosowanych w pojazdach JD [nie tylko ciągnikach] i przemyśle.

A Claas jak inne marki kupują od nich silniki [tak jak polski Farmer] w całości, bo co by dał sam kadłub silnika? Skoro wszystkie elementy ruchome i tak by musiały by być takie same, więc po co brać sam kadłub?

Ingerencja Claas'a w silnik ogranicza się do sterowania i może drobnego osprzętu.

 

To tak samo jak by powiedzieć że Farmtrac bierze inne silniki Perkinsa niż Ursus i cała reszta świata i odwrotnie, a każdy wie że Perkins 1104 to jest Perkins 1104 a nie jakiś sam kadłub z innym wałem, korbowodami, tłokami, głowicą i tak dalej by wymieniając.

 

 

DPS produkuje silniki Power Tech w różnych odmianach, więc gadanie że DPS a Power Tech to co innego jest myśleniem błędnym.

 

Dziękuję za wyjaśnienie pewnych kwestii, byłem po prostu wprowadzony w błąd... Co do ostatniego zdania wynika jednak, że silnik w Claas może się różnić od tego w John Deere a wprowadzone zmiany przez Claas'a mogą jednak zmienić charakterystykę jego pracy więc mamy ten sam silnik, który jednak będzie się różnił... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam landiniego 68km z tym samym silnikiem co w axosie. Sąsiad ma Axosa 330 w lekkich pracach pali mało to są oszczędne silniki . Praca ciągnika liczona jest w godzinach nie w Mtg. Ten Axos jest z ładowaczem Quicka, bardzo dobry ciągnik ma swoją wagę i duży rozstaw osi .Faktem jest że przy dodaniu gazy puszcza czarny dym podobnie jak mój Steyr . Landini nie ma tego co by nie robił dumu nie puści chyba że przy odpalaniu jak jest bardzo zimny.W jednym czasie kupywaliśmy z sąsiadem ciągniki ja wybrałem Steyra bo miał lepsze wyposażenie i trafiłem na bardzo dobrą cenę. Jak by nie to pewnie kupił bym Axosa chociaż MF też mi się bardzo podobał chodziło mi o ciągnik pod ładowacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja podstawowa axos 330CX opony dach wysoki,380/70R24, 480/34R34,felgi regulowane, klima, EHR,zaczepy i łącznik automatyczne, 3 prędkości WOM, 2 siłowniki wspomagające podnośnika, zaczep transportowy automatyczny,intercooler,dzwignia sterowania hudrauliką krzyżowa. Dodatkowo 3 para hydrauliki, instalacja 1-obwodowa,2-para świateł roboczych z przodu, przedłużenie błotników tylnych,błotniki przednie skrętne, bez obciążników i tylnej wycieraczki.

Jeśli chodzi o dilera to Claas ma rejonizację i diler ma określony teren. Jeśli chcesz kupić u innego to musisz uzyskać zgodę z centrali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Reagner
      Witam. Chciałby może ktoś się podzielić instrukcja napraw do takiego ciągnika może być model inny trochę 610/620/630/640 bo kupiłem takiego i chciałbym się dowiedzieć paru rzeczy o nim. 
       
    • Przez Mechanikrafal
      Witam.
      Witam.
      Mam problem z Claas Arion 540 a mianowicie brak reakcji na przełącznik zespolony przy kierownicy  nie ma  świateł mijania , długich, pozycji i klaksonu, działają tylko kierunki, bezpieczniki sprawdzone sam przełącznik też jest dobry, lecz nie dochodzi do niego zasilanie, może miał ktoś podobny przypadek ?
      Z góry dziękuje za pomoc.
    • Przez Piotrekxc21
      Witam, tak jak w temacie poszukuje mechanika a może bardziej elektro mechanika w województwie Lubelskim najlepiej okolice Lublina godnego polecenia . Mam problem z nie świecącym się wyświetlaczem na słupku, biegi przerzuca niby po kolei ale czasami szarpie i przy wyższej prędkości potrafi tak jakby wyrzucić bieg i znowu załączyć, do jesieni wszystko było ok , wyświetlacz działał a teraz włączy się po pewnym czasie jazdy i następnego dnia znowu ciemno , następna sprawa to problem z siłą uciągu no i jeszcze problem ze światłami , pali bezpiecznik na płytce od prawej pozycji przez co nie mam świateł z prawej tylniej strony , roboczych oraz w gnieździe, lampy rozbierałem ,do gniazda zaglądałem i nic nie widać , a niestety orłem w elektryce nie jestem . Podsumowując jakby ktoś kojarzył kogoś kto mógłby pomóc byłbym wdzięczny. Pozdrawiam 
    • Przez gospodarny1992
      Cześć pisze z prośbą o rade. Mam zbitą szybę drzwi lewych w Class Arion 460 2016rok, w serwisie claas jest możliwość zakupu takiej, ale pojawią się problem. W okolicy 2018r. szyba została zmodernizowana, delikatnie ale jednak koszty rosną o zawiasy, pałąk z klamką etc. Potrzebuję namiar na pewne źródło. w szybie zmieniły się nieznacznie średnica otworów. Czy ktoś przerabiał ten temat?
    • Przez MFargo
      Witam. Przychodzę tutaj z zapytaniem, czy może miał ktoś problem z podnośnikiem w claas arion 610c 2008r problem polega na tym, że na panelu tym, co się zmniejsza/zwiększa szybkość opuszczenia nie do końca działa poprawnie a potencjometr od maksymalnego podnoszenia trochę działa, ale w dwóch pozycjach tylko do trójki, ale jest tak ze np. ustawie jeden na tym pokrętle od max podnoszenia to podnosi do połowy podnośnik a jak ustawie 3 to podnosi na maksa i nie rozłącza pompy. Kalibracje robiłem, ale to samo jeszcze dodam podczas kalibracji z tego co mi wiadomo podnośnik powinien spaść na sam dół, a nie opadł. Dodam ze ten panel jest dobry, bo wymieniłem z innego ciągnika jeszcze dodam, że na błotnikach sterowanie działa podnosi i opuszcza, ale ciągiem a kiedyś trzeba było kilka razy przycisk klikać, żeby podnieść na maksa.
      Jak ktoś ma jakiś pomysł to z chęcią wysłucham. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v