Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
stopek napewno nie pomyliłem nawet próbowałem załorzyć sąsiadującą to włogóle nie hciała wejść

Obawiam sie że stopek nie kupisz. Karzda jest wykonywana orginalnie w fabryce razem z blokiem

Opublikowano
Obawiam sie że stopek nie kupisz. Karzda jest wykonywana orginalnie w fabryce razem z blokiem

Nie stopki sie nie kupi można ale to tylko w czasie współosiowania bloku inaczej nie założysz jej wogóle

Opublikowano

Słuchaj "Młody" wydaje mi się, że obróciło Ci panewkę. Nie chce mi się czytać wszystkich postów, więc Ci radzę, jeśli to jest korbowód to możesz oddać go do szlifu, w celu zlikwidowania nierówności, jeśli są to panewki główne, to robi się tak zwany przestrzał bloku w celu wyrównania wszystkich otworów na panewki główne. Domowym sposobem możesz to zrobić tak i też będzie chodzić: Trzeba podskrobać panewkę w miejscu nierówności stopki, nie wolno robić tego w jednym skrobaniu, bo można przebrać wymiar i zrobić za luźno, trzeba podskrobać, przykręcić, jeśli się nie obraca, lub jest jeszcze za ciężko odkręcić i znów podskrobać i tak czynność powtarzać, aż będzie ok. Aha jak się dokręca to wał sam znaczy miejsce w którym trzeba jeszcze podbierać. Ps jest to sposób starych mechaników i muszę tu przyznać, że całkiem dobry. Wybór należy do Ciebie, zastanów się dobrze, czasami nie warto wywalać pieniędzy.

Opublikowano

a mi sie wydaje ze zamieniłes stopki.,panewki tez mogą byc zle dobrane, co do dokręcania wału to kiedyś mi sąsiad chciał wmówic ze nie można za mocno dokręcać wału bo póżniej sie nie da wałem obrucić ;):P:)

Opublikowano

Panowie....niektore posty sa chyba zbedne....skoro @mlody8285 pisze ze nie zamienil stop to chyba wie co ma na mysli ;) Jesli sam wzial sie za remont to raczej zauwazylby gdyby paneski sie obrocily....

Opublikowano

Popieram "Rafała" nie ma co bełtać

 

Aha, co do mego poprzedniego postu, żeby nie było niejasności: panewkę podskrobuje się delikatnie od strony wału, a nie od strony stopki. ;)

Opublikowano

wał po ośowaniu kręci się super tylko jest problem bo na jednej szpilce oberwało gwint w bloku jeszcze na maksa nie dociągnołem i oberwało da się coś z tym zrobić koledzy

Opublikowano

Jeżeli to c360 to trzeba rozwiercić na większy gwint .a szpilkę wytoczyć dwuwymiarową.dokręcania czopy główne360 9-9,5 kgm korbowodowe 10-12 kgm

360-3p 15,9 kgm korbowodowe 6,9 kgm

Opublikowano

pasek zawsze można zmienić. a po drugie jak się kupuje alternator to różnica jest w mocowaniach alternatora. przypuszczam że chodzi ci o to żeby mieć podwójne koło pasowe ale nistety nie pomogę ci w tym.

Opublikowano

dokładnie potrzebuje 2 koła pasowe bo chce wkoncu dokonczyc wspomaganie bo sie zabraałem do tego w tamtym roku i nie moge skonczyc a pompe bede miał napedzaną na pas klinowy a nie moge znalezc tokarza co mi doboobi takie koło na 2 paski i dlatego pomysł o 330

Gość bimladentoja
Opublikowano

Niestety nie będzie pasować,z tego co pamiętam 330 ma większy otwór,tak że roztoczenie nie wchodzi w rachubę.

Opublikowano

Kupiłem c-360 z silnikiem do remontu , rozebrałem go i okazało się że koleś zatarł go na jednej panewce a na dodatek przy remoncie zamienił stopki od korbowodów. Okazało się że wału już nie warto oddawać do szlifu. I teraz mam dylemat bo wał polski z ostródy kosztuje jakieś 1100 zł angielski 750 a chiński czy jakiś tam 550. Doradźcie który wybrać , może ktoś już taki montował z wymienionych. To są ceny samych wałów należy doliczyć jeszcze jakieś 200 zł na panewki.

Opublikowano

ja też mam zamiar kupić ten za 750 zł

 

Tak ale jak sprawdzałem miernikiem twardości to ten indyjskie czy jaki tam były 3 razy mocniejsze od polskiego miały 64 twardości a polski raptem 20 i co wy na to, widocznie był azotowany .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v