Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale mi nie jest potrzeby do c360 tylko do c360 3p (perkinsa). no a w tym katalogu to faktycznie do zwyklej 60-siatki jest wal. kontaktowalem sie z andoria-mot z andrychowa ale tam dopiero pod koniec miesiaca beda waly;/ a w okolicy mozna kupic tylko indyjskie badziewie;/

Gość Profil usunięty
Opublikowano

U nas na składnicy można dostać wały do perkinsa i mają różne, oryginalne chyba też, najtańsze hinduskie coś ok 500 kosztują. Nie możesz zamówić oryginału na składnicy?

Opublikowano

ja nie radze robić szlifu w 3p, Moim zdaniem to tak jak robić szósty szlif w zwykłej, a na takich sprawach nie warto oszczędzać gdyż oszczędności nie są aż takie wielkie

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy był robiony szlif bo właściciela nie ma kupiłem go od żony tego pana, a czy tłoki i pierścienie tez wymieniac? czy głowice tez dac do szlifu?

Edytowane przez Matey
pisanie w włączonym capslockiem
Opublikowano
dowiedz się czy w starym był już szlif robiony i zobacz czy jeszcze wyjdzie na nim max 4 szlif

a teraz odpowiedz sobie czemu się zatarł

 

To nie zawsze jest tak, że każdy wał musi miec 4 szlify. Bywały przypadki, że wał szedł do szlifu tylko raz.

Opublikowano

daj wał do szlifu nie warto nowego kupować.chyba że był już parę razy szlifowany.mój wuj w 60 zmieniał wał na nowy bo 4 razy szlifowany i juz sie nie nadawał.głowice jak są słabe to też daj do regeneracji.ale jak dobre to zostaw.pierścienie byloby dobrze jakbys wymienił a tłoki powinny być dobre.

Opublikowano

jak jest zatarty to sprawdź jeszcze pompę olejową czy jest dobra

wlewasz do niej oleju kręcisz trybami i przytykasz palcem tą dziurę gdzie wypycha olej i jeśli jest dobra to nie będziesz mógł utrzymać

Opublikowano

jak potrzbujesz wału do 3p to dobrze trafiłeś wiem gdzie sa wały polskie andorii azotowany od reki jak potrzebujesz to daj znać cena okolo 1100zł. białystok

Gość Profil usunięty
Opublikowano

U nas we Wroclawiu jest tez ale za 1300zl;D Jak chcesz to daj znac dowiem sie namiarow;D

Opublikowano
ja nie radze robić szlifu w 3p, Moim zdaniem to tak jak robić szósty szlif w zwykłej, a na takich sprawach nie warto oszczędzać gdyż oszczędności nie są aż takie wielkie

a dlaczego nie warto robić szlifu w 3p????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v