Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Zastanawialiście się kiedyś ile ważą wasze ciągniki i o ile ta waga odbiega od oficjalnych danych lub zapewnień dealera ?Zadałem sobie kiedyś trud i zważyłem JD 9wedle reklamy 3700)-z pełnym zbiornikiem bez obciążników waży dokładnie 4010 kg,Zetor 7211 z obciążnikami z tyłu (200 kg) i z ramą od Tura~ 200kg ?ale bez przednich obciążników w zbiorniku 30 l -waga 3330 kg(wg instrukcji 2885 z kompletem obciążników),C-360 nie ważyłem
Opublikowano

New Holland T5060 z prawie pełnym bakiem paliwa, kompletem oryginalnych obciążników przednich i tylnych - 4930kg. (według danych z instrukcji niecałe 4400kg)

aktualnie dociążony do masy 5170 kg.

Opublikowano

w ostatnim TOP Technika wpadły mi w oko wagi ciągników i tak wg danych producenta Valtra N92 ma masę 4650kg, w gazetowym teście po dodaniu ładowacza z ramą waga wzrasta do 5270kg, MF 5445 wg producenta waży 3950kg, wg testu z ładowaczem i ramą 5340kg. Przyjmując że Valtra podaje prawdziwą masę ciągnika z płynami i prawdopodobnie przednim obciążnikiem, to masa nowego MF z płynami ustrojowymi i standardem pomiaru Valtry wynosi 4720 kg. Czyli masa MF-a okazuje sie większa niż teoretycznie większej Valtry. Okazuje się że NH Case CS 105 pro waży 4210kg, Agrofarm 4220kg, Fendt 4850, JD 5100R ok 4000kg, NH T5060 4160kg. W wyliczeniach Case i NH doliczyłem 120kg wobec pozostałych, bo w teście nie miały przedniego TUZ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v