Skocz do zawartości

C 385 WOM


Bartizi00m

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie otóż tak poskładałem ten wom no zaczął działać, włącze go i wyłącze, na pusto chodzi ale dziś próba była pod obciążeniem no i porażka. Mierzyłem znów ciśnienie na czujniku mikropompy było 11 bar. Również zrobiłem próbę odpiąłem przewody od rozdzielacza i na wyjściach założyłem zwykłe szlaufiki żeby zobaczyć jaki przepływ jest na wyjściach to na wyjściu hamulca wom szlaufik aż pulsuje od tłoczonego oleju zaś od sprzegła wom czyli ten co tarczki powinien zcisnąć to tak olej leci bo leci jest dużo słabsze ciśnienie jak na wyjściu od hamulca wom. Czy może leżeć problem w rozdzielaczu?. Jeszcze taka ciekawostka rozebralem jeszcze raz sprzęgło no i tak zmieniłem tłok w sprzęgle założyłem uszczelkę manszetową ta dużą i ta małą ale z tą małą jest problem bo w nowym korpusie rowek jest szerszy i ta uszczelka nie siedzi w tym rowku tylko ma luz, w starym korpusie uszczelka jest osadzona prawidłowo i nie ma żadnego luzu czy tu będzie też problem ze przy zakładaniu tłoka uszczelka się zawinie i nie będzie uszczelniać i tarczki się nie zacisną? Może tam dopasować jakiś oring zamiast tej uszczelki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam taki problem z wom , gdy np pryskam i włączam przy kierownicy wom to czasem przejadę pół pola zanim wom zacznie działać , odkręciłem przewód zasilający na pokrywie ( nie mam miejsca na czujnik) w to miejsce wkręciłem czujnik i ciągnik potrzebuje kilku sekund aż nabije 12 bar , to samo zrobiłem na hamulcu wom i tutaj nabija ciśnienie natychmiast , postanowiłem zamienić przewody , to teraz wom startuje natychmiast ale żeby się wyłączył to potrzebuje z 20 sekund , próbowałem go zatrzymywać siła ( zapieralrm kantowke drewnianą o niego ) i dalej miał siłę się kręcić te 20 sekund , dodam że zająć działa prawidłowo bo aż szarpie ciągnikiem podczas przełączenia na zająca ,. Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Mam taki mały problem w Zetorze 8011. Po pierwsze taka dziwna rzecz jak włączanie WOMu kierując wajchę do kierownicy i wyłączanie od kierownicy, ale podejrzewam, że to zamienione przewody przy sprzęgle. Wcześniej jakoś na to nie zwracałem uwagi. Drugi problem to taki, że sprzęgło wałka zgrzyta przy włączaniu jakiegoś obciążenia przy rozgrzanym oleju np. rozpędzanie kosiarki rotacyjnej. Jak się kręci już i trzymam obroty silnika na 1000 to jest okej.  No i hamowanie WOMu trwa dość długo o ile nie jest pod obciążeniem. tak samo jest zaraz po odpaleniu. z Z góry dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez margoo78
      Mam wielki problem z zakupem dobrej dętki na tył C385. W ubiegłym roku dałem się namówić na wulkanizacji podczas naprawy kapcia na nową dętkę, bo mówili, że stara już ma kupę łatek lepiej wymienić. Odrazu odradzili kabata, bo dużo reklamacji. Załozyli mi nexen, bo to dobre. Po 2 godzinach kapeć. Okazało sìę, że dętka rozeszła się na szwie. Wymienili mi w ramach reklamacji na mammut. Ta miała być lepsza. Po niecałym roku ta się rozłazi na szwie i co robić? Szukam starej grubej dętki.
    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v